Äh, on tää palsta lopullisesti pilalla
Joo, olen anonyymisti luonut tänne käyttäjätunnuksen ja kirjoitten nimellä av mamma, mutta kyllä täältä nyt jää puuttumaan keskustelujen suola. Se tuli siitä, kun kuka tahansa satunnainenkin kävijä saattoi käydä heittämässä jonkin osuvan / aivottoman kommentin mihin tahansa ketjuun. Nyt näitä ei enää tule. On vain sisäsiittoinen av-mammojen joukko tamponikorulla ja kyykkyvatkaajalla höystettynä. Jään kaipaamaan hyviä ketjuja.
Kommentit (19)
Äläs nyt, äläs nyt. Sieltä se vielä lähtee. Nyt vaan ollaan vielä myrskyn silmässä.
Kaikki vaan kirjautumaan! Aina uudistukset teki hiljaisuuden tänne palstalle, kunnes mielenosoittajat tuli takaa.
Tulin vaan kokeilemaan uutta nimimerkkiäni.
[quote author=" AV MaMMa " time="10.01.2015 klo 13:53"]
Tulin vaan kokeilemaan uutta nimimerkkiäni.
[/quote]
Magee.
Testaan tähän toimiiko, sori. ohis
On kyllä kivoja nimimerkkejä teillä, ihan kateeksi käy!
ei oo kiva nyt ei tiedä anonyymistikään kuka kirjoittaa mitäkin keskusteluissa ku kaikki on AV mammoja.
Uskon kyllä, ettei tämä uudistus kauaa kestäisi, jos kukaan ei rekisteröityisi ja postailisi. Tyhjällä keskustelupalstalla kun ei mitään tee ja tämä on kuitenkin ollut Suomen vilkkain ennen eilisiltaa.
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 14:43"]
Mäkin testaan
[/quote]
mielikuvituksellinen nikki
t.sama
Ihan tyhmää :( mitä hauskoja ketjuja mä nyt seuraan?
Mäkin taisin onnistua nikin luomisessa.
Mullapa ei ole nikkiä ollenkaan. Näkyy ihan oma nimi!
Niin, tiedän miltä tuntuu :( se oli koko palstan pointti. ... vaikka onneksi meitäkin on täällä nyt muutama....:)
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 13:46"]
Joo, olen anonyymisti luonut tänne käyttäjätunnuksen ja kirjoitten nimellä av mamma, mutta kyllä täältä nyt jää puuttumaan keskustelujen suola. Se tuli siitä, kun kuka tahansa satunnainenkin kävijä saattoi käydä heittämässä jonkin osuvan / aivottoman kommentin mihin tahansa ketjuun. Nyt näitä ei enää tule. On vain sisäsiittoinen av-mammojen joukko tamponikorulla ja kyykkyvatkaajalla höystettynä. Jään kaipaamaan hyviä ketjuja.
[/quote]