Talviajassa ollaan. Mitä teit tänään ns. ylimääräisen tunnin?
Otsikossa aihe jo tulikin, joten aloitan:
Nukuin tunnin pitempään.
Heräsin kymmeneltä ja olikin kiva huomata, että kello on oikeasti vasta yhdeksän.
Kommentit (20)
Se ylimääräinen tunti oli välillä 03-04. Minulla on tapana nukkua siihen aikaan.
Katsottiin YLE Areena leffa missä liikemies sekoilee ,sen nais ystävä kuolee kun se nukahti rattiin.
Oli jotenkin hämmentävää, kun olen monta viikkoa ollut ihan sekaisin unirytmini kanssa ja nukkunut puoleen päivään tai ylikin. Viime yönä nukuin levollisesti ja heräsin virkeänä klo 9. Tiedän, ettei tuo voi liittyä talviaikaan siirtymiseen, mutta mystisesti osui juuri tuolle yölle, kun aika vaihtui.
Nukuin pidempään, kun ilta venähti pikkutunneille halloween-bileissä.
Olin töissä. 12 tunnin yövuoro venyi 13 tunniksi.
Eikä! Kai sait palkan 13 tunnista?
Jotenkin tämä päivä tuntui vähän pidemmältä... Tiedän että vain tunnista kyse, mutta jotenkin oli paremmin aikaa kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä. 12 tunnin yövuoro venyi 13 tunniksi.
Saahan siitä sitten palkan 13 tunnista?
Tämä päivä on jotenkin ollut ihan loputtoman pitkä! Tänään on ehtinyt tekemään vaikka mitä. Siis ihan vaikka mitä.
En ole vielä käyttänyt omaa tuntiani. Otan sen käyttöön vasta keskiyöllä. Moni tuhlasi tuntinsa heti aamulla, minusta viisainta käyttää illalla lukemiseen.
Kärsin nälkää aamupäivällä! :D Kuopus heräsi ihan entisen kellon mukaan, noustiin ja aamupalailtiin... Ennen kymmentä olin jo ihan sitä mieltä, että nyt on lounasaika! Iltapäivällä aloin jo tottua uuteen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Kai sait palkan 13 tunnista?
Sain
Nukuin