Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa tämä uudistus!

10.01.2015 |

Siis ihan oikeasti... Tämä palsta oli minulle sellainen, johon pystyin aina avautumaan kaikesta. Luin muiden avauksia, enkä välitä, olivatko ne provoja vai eivät, jos ne vain olivat mielenkiintoisia. Ja myönnän, minäkin tein joskus provo-aloituksia! Mutta tämä ihan oikeasti ottaa päähän. Toivon, että huomenna ylläpito on tullut järkiinsä ja poistanut tämän uudistuksen.

Kommentit (47)

41/47 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="holle69" time="10.01.2015 klo 10:36"]

On kyllä aivan naurettavaa. Vaikka tämä nyt ei mitään suoranaista sensuuria ole niin on kummallista vetää tällainen ratkaisu just nyt kun sananvapauden perään kuulutetaan. Ja moderointi on muutenkin ollut nyt vähän liian tiukalla, tämä on mammapalsta, kuuluisa just niistä keskusteluista jotka anonymiteetti mahdollistaa! Koko aihe vapaa oli ilmiönäkin jotain sellaista mitä ei kyllä muualta löydy :( esim. Ylilauta olisi muuten varmaan hyvä siirtymäpaikka moderoinnin höllyyden vuoksi mutta siellä haisee vähän liikaa esiteinihieltä, ei tällanen mamma sinne kovin hyvin istu. Ja minä en ainakaan ajatellut kirjoittaa tänne enää muita kun tätä aihetta koskevia viestejä kun suututtaa niin paljon.

[/quote]

Joo, olisivat vaan panostaneet moderointiin ja poistaneet sopmattomat keskustelut. Tosin sillä puolella alkoi ehkä vaivata uupumus, sillä viime aikoina on aika paljon valiteltu että asiallisia ketjuja on poistettu.

42/47 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AWWW MAMMA" time="10.01.2015 klo 10:22"]

http://aijaa.com/CJ8Rpy

[/quote]

Ovela :) Vieläkö toimii? Ei taida toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa sivu kaksikin toimisi...

44/47 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen mennyt uudistus. 

45/47 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaan toimiiko

46/47 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei rekisteröityminen itsessään ole ongelma, vaan kun hosuja, se vaatii vaivaa. Mulla tämä on ollut aamukahvihupia. Käytin nyt feikkisähköpostiosoitetta. On mulla muutama sellainenkin, mihin saa tullaa pelkää roskaa. siivoan niitä lukematta pari kertaa viikossa. 

47/47 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kohtuullista, että nyt kun keskustelijat eivät voi olla enää anonyymeja, tulisivat modetkin "esiin" tunnistettavalla nimimerkillä, aivan kuten muillakin rekisteröitymistä vaativilla foorumeilla.