25v miehenä on jo mahdotonta löytää parisuhde
Nuoret alle 25v naiset eivät kiinnostu minusta, monilla sitä vanhemmilla on jo lapsia eikä kiinnostaisi olla isäpuoli. Varmaan pakko hyväksyä ikisinkkuus
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan hyvä mies tee sitä virhettä, että epätoivosena otat jonku YH:n huolehdittavaks.
Nainen, joka elää itsekseen ja hoitaa siinä vielä lapsensa, ei ole huolehtijaa vailla.
Yliedustettuina kuitenkin olette nettideiteissä. Itsenäiset naiset eivät tarvitse miestä.
Eivät ihmiset mene nettideittiin, koska tarvitsevat kumppanin, vaan siksi, että haluavat sellaisen.
Niin, haluavat koska tarvitsevat.
Jos elää vuosikausia itsekseen, johan sen huomaa, että elämä sujuu ihan hyvin ilman kumppaniakin. Moni silti ajattelee, että kumppani vierellä olisi kiva, vaikka ilmankin pärjää ihan hyvin. Tämä tosin pätee enemmän nuoriin. Moni varttuneempi tulee eron jälkeen siihen tulokseen, että parisuhde-elämä on nähty ja koettu, enää ei kiinnosta.
Eli olen ikäistäni kypsempi, kun tajusin saman jo 24v.
En ole sellasta suhdetta nähny missä YH äiti ei olisi alkanut vinkumaan rahaa lapsen ostoksiin uudelta mieheltä. Se kun nyt jollain kierolla tavalla kuuluu uudellekin kumppanille maksella kakaran harrastuksia, vaatteita ja viihteitä, vaikka ei oma lapsi olisikaan.
Joten parempi pysyä erossa YH- vanhemmista ellei satu olemaan itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan hyvä mies tee sitä virhettä, että epätoivosena otat jonku YH:n huolehdittavaks.
Nainen, joka elää itsekseen ja hoitaa siinä vielä lapsensa, ei ole huolehtijaa vailla.
Yliedustettuina kuitenkin olette nettideiteissä. Itsenäiset naiset eivät tarvitse miestä.
Eivät ihmiset mene nettideittiin, koska tarvitsevat kumppanin, vaan siksi, että haluavat sellaisen.
Niin, haluavat koska tarvitsevat.
Jos elää vuosikausia itsekseen, johan sen huomaa, että elämä sujuu ihan hyvin ilman kumppaniakin. Moni silti ajattelee, että kumppani vierellä olisi kiva, vaikka ilmankin pärjää ihan hyvin. Tämä tosin pätee enemmän nuoriin. Moni varttuneempi tulee eron jälkeen siihen tulokseen, että parisuhde-elämä on nähty ja koettu, enää ei kiinnosta.
Eli olen ikäistäni kypsempi, kun tajusin saman jo 24v.
On hyvä tietää, mitä haluaa elämältään. Näin ei lähde väärille ja itselle sopimattomille elämänpoluille. Minä olen aina vannonut hyvän parisuhteen nimiin ja kokenut perhe-elämän antoisaksi. Tosin jos jäisin leskeksi, se olisi sitten lappu luukulle. Olen saanut oman vuosisadan rakkaustarinani ja toista sellaista ei voi koskaan tulla.
Annan ilmaisen vinkin. Käy suihkussa, huolehdi muutenkin hygieniastasi, käyttäydy hyvin. Aivan varmasti saat naisen. Ensisynnyttäjän ikä noin 30 nykyään eli jos kaikki 25 v alueellasi ovat äitejä suosittelen muuttamista toiselle paikkakunnalle.
Voi voi sentään :(
Auttamattomasti olet myöhässä, ainakin 20 vuotta. Päiväkodissa se kumppani olisi pitänyt jo löytyä, muuten ei toivoakaan.
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää tälle loppuvuodelle lupaus. Hyppäätte jokaikinen Ryanairin kyytiin ja matkustatte joko Liettuaan, Puolaan tai Bulgariaan. Ei vaan jaksaisi enää kuunnella valitusta.
Hyvällä tuurilla löydätte vakituisen.
Kun naisesta kerran joutuu maksamaan niin miksi maksaisin parisuhteesta kun pääsen paljon halvemmalla maksamalla pelkästä seksistä
No koetappa tälleen nelikymppisenä. Jos et ole joku Toni Nieminen tai Danny niin homman saa unohtaa.