Mies, miten sinun mielestäsi naisen kannattaisi tehdä aloite?
Siis jos nainen on miehestä kiinnostunut, niin mikä olisi paras tapa tai tyyli tehdä aloite?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pari silmäystä miehen suuntaan riittää tervevaistoiselle miehelle. Pieni hymy, kun kääntää katseen pois hieman "liian myöhään". Hyvin helppoa.
Kyllä, se on juurikin näin.
Tervevaistoinen nainen osaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse siinä tilanteessa, että sain siipinaiselta erään miehen puhelinnumeron. Pallo on nyt minulla ja täytyisi keksiä, että miten otan mieheen yhteyttä. Kysyisinkö miestä heti vaikkapa kahville, vai onko se liian hyökkäävää?
ApSiipinainen, en olekaan nähnyt sanaa käytettävän suomeksi tuolla tavalla. No kuitenkin, onko mies vapaa? Silloin voit miettiä eteenpäin, muuten et. Mitä jos vain juttelisit miehen kanssa vähän pitempään, hymyilisit yms. Katsoisit, miten hän reagoi. Näetkö häntä esim. ruokalassa, pystytkö lyöttäytymään samaan pöytään?
Lisäys, tämä oli siis naisen kommentti.
Tuntuu, että jo tytöille opetetaan, että nainen ei saa tehdä aloitetta. Että mies kyllä lähestyy, jos on kiinnostunut. Miehet, pitääkö tämä paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse siinä tilanteessa, että sain siipinaiselta erään miehen puhelinnumeron. Pallo on nyt minulla ja täytyisi keksiä, että miten otan mieheen yhteyttä. Kysyisinkö miestä heti vaikkapa kahville, vai onko se liian hyökkäävää?
ApSiipinainen, en olekaan nähnyt sanaa käytettävän suomeksi tuolla tavalla. No kuitenkin, onko mies vapaa? Silloin voit miettiä eteenpäin, muuten et. Mitä jos vain juttelisit miehen kanssa vähän pitempään, hymyilisit yms. Katsoisit, miten hän reagoi. Näetkö häntä esim. ruokalassa, pystytkö lyöttäytymään samaan pöytään?
Käsittääkseni hän on vapaa. Emme tunne toisiamme ennalta, vaikka asumme samalla paikkakunnalla. Emme myöskään tapaa missään sattumalta.
Sain puhelinnumeron, että voin laittaa hänelle viestiä jos haluan ja olen kiinnostunut. Ehkä on paras kysyä häntä suoraan treffeille, saa sitten keskusteluyhteyden auki.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis niin, että mies halusi tämän naisen antavan puhelinnumeronsa sinulle? Silloinhan hän toivoo yhteydenottoa, ei ole liian hyökkäävää ehdottaa treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Pari silmäystä miehen suuntaan riittää tervevaistoiselle miehelle. Pieni hymy, kun kääntää katseen pois hieman "liian myöhään". Hyvin helppoa.
Enimmäkseen alapeukkua tälle. Mikä vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen alapeukkua tälle. Mikä vikana?
Jos mies on pyytänyt jotakuta antamaan aloittajalle puhelinnumeronsa, niin mitä noilla katseilla siinä vaiheessa tekee? Ja miksi aloitteen tekeminen pitää olla tuollainen "pari silmäystä ja hymy", kun voi suoraan kysyäkin?
Eikä kai siinä mitää sen erikoisempaa kuin meillä miehilläkin, lue ajatuksia että onko hän kiinnostunut ja varaudu solvaamiseen ja arvosteluun jos olet lukenut ajatukset väärin