Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa nähdä kiusaajiani nyt aikuisiällä

Vierailija
31.10.2021 |

He muistavat vain kuinka saivat tehdä minulle mitä tahansa ja millainen luuseri olen. Pelkään, että se paljastuu ja menetän nykyiset ihmissuhteeni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy erossa heistä ja etsi uudet ihmiset jotka eivät tunne kiusaajiasi. Tiedän tunteen, näin tein itse..

Vierailija
2/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole luuseri. Heidän pitäisi hävetä käytöstään, ei sinun. Jos menetät nykyiset ihmissuhteesi tällaisesta syystä, niin sellaiset joutavatkin mennä. Etsit uudet ja kypsemmät ihmissuhteet. Ei ole helppoa, mutta ansaitset sen. Olet kärsinyt tarpeeksi. Tsemppiä, Ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy erossa heistä ja etsi uudet ihmiset jotka eivät tunne kiusaajiasi. Tiedän tunteen, näin tein itse..

Mahdotonta, kun nuo pirut ovat menestyneet elämässä mitä parhaiten ja tulevat kaikkialla vastaan.

Ap

Vierailija
4/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole luuseri. Heidän pitäisi hävetä käytöstään, ei sinun. Jos menetät nykyiset ihmissuhteesi tällaisesta syystä, niin sellaiset joutavatkin mennä. Etsit uudet ja kypsemmät ihmissuhteet. Ei ole helppoa, mutta ansaitset sen. Olet kärsinyt tarpeeksi. Tsemppiä, Ap!

Koulussakin se jo nähtiin. Muut ryhtyvät kiusaamaan, että eivät itse joutuisi kiusatuksi, vaikka olisi muuten niin hyvä ihminen.

Ap

Vierailija
5/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, aina tulevat kassalleni, kun näkevät minun olevan työvuorossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän