Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista saada selville jos joku on katsonut rekisterikilpeni tiedot nettipalveluista?

NainenAvunTarpeessa
31.10.2021 |

Eli tietääkö kukaan onko mahdollista saada selville jos joku on katsonut rekisterikilpeni tiedot nettipalveluista?

Eräs epäilyttävän näköinen mies kuvasi rekisterikilpeni ja häipyi paikalta epäilyttävästi. Saanko selville kuka hän on, jos hän katsoo tietoni netistä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NainenAvunTarpeessa kirjoitti:

Kiitos vastauksista, mutta sain väärään asiaan vastauksen. Pahoittelut, tarkennan kysymystä:

Halusin tietää, että saanko minä selville sen henkilön nimen ja tiedot, jos joku katsoo minun tietoni eli tämän henkilön tiedot, joka on rekisterinumeroni tarkistanut nettipalveluissa joissa se on mahdollista?

Ap.

Et saa selville.

Vierailija
42/48 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, mutta sain väärään asiaan vastauksen. Pahoittelut, tarkennan kysymystä:

Halusin tietää, että saanko minä selville sen henkilön nimen ja tiedot, jos joku katsoo minun tietoni eli tämän henkilön tiedot, joka on rekisterinumeroni tarkistanut nettipalveluissa joissa se on mahdollista?

Ap.

Et saa selville.

Kyllä saa, itse olen urkkinut vaikka kuinka monen tiedot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Et saa selville.

Kyllä saa, itse olen urkkinut vaikka kuinka monen tiedot.

Miten?

Vierailija
44/48 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kuka tahansa voi anonyymina esim puhelimella katsoa tiedot

Trafi edellyttää nykyään vahvaa kirjautumista, tottakai sinne jää jäljet kuka on tehnyt ja mitä.

Osoitteen luovutuksen voi kieltää, mutta nimi näkyy aina.

Alapeukuttajat eivät ilmeisesti ole kuulleet sellaisesta, kuin IP osoite ja kirjautuminen..

Tarvittaessa täysin selvää, että saadaan selville haun tehnyt henkilö..

Vierailija
45/48 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trafi edellyttää nykyään vahvaa kirjautumista, tottakai sinne jää jäljet kuka on tehnyt ja mitä.

Alapeukuttajat eivät ilmeisesti ole kuulleet sellaisesta, kuin IP osoite ja kirjautuminen..

Juu toki. Jos nyt vaikka tulisin murhatuksi ja olisin edellisenä päivänä kertonut jollekin huomanneeni jonkun tarkkailevan autoani ja tekevän haun rekisterinumeron perusteella.

Aika kaukaa haettua.

Vierailija
46/48 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään mitään kirjautumista ei tarvita, vaan kyselyn voi tehdä esim. tekstarilla prepaid liittymästä.

Vierailija
47/48 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista

Vierailija
48/48 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi