Taas kerran meni logiikka täysin ohi.
Viikonloppuna tuli baarissa yksi sikaniska örisemään kuinka hän haluaa puolustaa suomalaisia naisia. Sanoin, että ainakaan minä en hänen puolustamistaan kaipaa ja tuskin kaipaa moni muukaan nainen. Sitten olinkin ylpeä hu*ra ja ties mitä muita solvauksia. Mitä ihmettä? Ilmoitin, että minua ei tarvitse hänen eikä kenenkään muunkaan suojella niin sitten olen hu*ra jne. En todellakaan ymmärrä tuota logiikkaa. Ei vaan pysty käsittämään.
Kommentit (10)
Mitäs sitten baarista luulit löytäväsi. Lisäksi kännissä olevan logiikka ei ehkä ole kaikkein helpoimmin seurattavissa ulkoapäin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, ettet ole suomalainen ja katsonut reaktiota.
No eipä tullut siinä mieleen mutta täytyy kokeilla ensi kerralla.
Ap
Kannattaako baarissa mitään järkevää olettaa kuulevansa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten baarista luulit löytäväsi. Lisäksi kännissä olevan logiikka ei ehkä ole kaikkein helpoimmin seurattavissa ulkoapäin.
En minä sen enempää mitään ollut etsimässä tai löytämässä. Tuo yksi isänmaan toivo vaan änkesi viereen ja rupesi länkyttämään. Onneksi ymmärsi häipyä kun oli ensin minut haukkunut.
Tuota nyt huo*ittelua kuulee nykyään muullakin kielellä kuin suomeksi.
Tulin baarissa humalaisen huorittelemaksi!
Pahoitinpa mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Pahoitinpa mieleni.
En tiedä pahoittiko aloittaja mielensä mutta kyllä baarissa pitäis voida ilnan huorittelua käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoitinpa mieleni.
En tiedä pahoittiko aloittaja mielensä mutta kyllä baarissa pitäis voida ilnan huorittelua käydä.
Moni muukin asia saisi mennä paremmin, mutta kun ei mene!
Olisit sanonut, ettet ole suomalainen ja katsonut reaktiota.