Konkreettisia neuvoja miten isken erään miehen!
Mies on harrastukseni ohjaaja. Hän oli ainakin aiemmin(vuosi sitten) minusta kiinnostunut, mutta itse en silloin ollut vapaa.(tätä en miehelle kertonut) Nyt on ollut harrastuksesta taukoa olosuhteiden pakosta, mutta pian pääsen taas mukaan.
Konkreettisia neuvoja, miten isken hänet? Miten toimin ja mitä esimerkiksi sanon?
Mies on huomattavan komea ja herrasmies ja saa jatkuvasti paljon huomiota naisilta, joten mikään ylenpalttinen kehuminen tms. ei välttämättä tee vaikutusta.
Kommentit (8)
Onko mies vapaa vai varattu? Se ratkaisee, miten toimit.
Js on vapaa, eikun yrityämään vaan.
Jos on varattu, jätä rauhaan ja torju myös hänen mahdolliset yrityksensä.
Näin toimii viisas nainen.
Purista sormet nyrkkiin, hirveesti tahdon voimaa ja suora veto palleaan. :DDDDD
Vedät harrastuksesi laadun tähtitieteelliselle tasolle, sillon erotut muista ja tadaa, loppu on helppoa.
Miehet olen iskenyt siten, että olen katsellut heitä, hymyillyt, kääntänyt päätä pois, sama uudestaan. Ja sama uudestaan. Ja kun mies on tullut juttusille, ollut oma höppänän fiksu itseni. Mies on ollut jatkojen suhteen aloitteellinen. Siinä kaikki työ, mitä olen niiden asioiden eteen tehnyt. :)
Pyydä lisäharjoituksia/yksityisopetusta niin pääset kahden hänen kanssaan. Sitten vaan teeskentelet mahdollisimman mukavaa ja seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:49"]
Onko mies vapaa vai varattu? Se ratkaisee, miten toimit.
Js on vapaa, eikun yrityämään vaan.
Jos on varattu, jätä rauhaan ja torju myös hänen mahdolliset yrityksensä.
Näin toimii viisas nainen.
[/quote]
TAAS tämä perinteinen av:n ihastumisketjujen epävarma hirmu, siis joku heistä. Oih. Kun jokainen ihan joka tapauksessa päättää itse, JOPA sinunkin miehesi. Vitsit että toi muka salakavala valistus- ja hallintayritys on säälittävän läpinäkyvä. :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:51"]
Vedät harrastuksesi laadun tähtitieteelliselle tasolle, sillon erotut muista ja tadaa, loppu on helppoa.
[/quote]
Ei tehoa. Aivan sama kuinka hyvä, tai huono harrastuksessasi olet.
Sen sijaan ulkonäöllä on merkitystä ja se on kaiken a ja o, mutta vielä silläkään, et pärjää, jos muuten olet ylimielinen ja nyrpeä. Eli myös kokonaisolemuksen pitää olla kunnossa, siis sinun pitää olla miellyttävä, hauska ja iloinen. Et kuitenkaan saa yrittää miellyttää, etkä olla väkisin hauska, vaan nämä piirteet pitää olla sinussa luonnostaan.
Noilla eväillä kun alat hillitysti hieman flirttailemaan, niin kyllähän siinä komeampikin herrasmies on äkkiä myytyä miestä. Mutta korostan, ei saa olla vähäisimmässäkään määrin päällekäyvä, vaan mieluummin hillitty ja jopa aavistuksen pidättyväinen, mutta kuitenkin tuot sanoman selkeästi esille, eli että kiinnostusta löytyy.
Nämä neuvot siis mieheltä, joka on tottunut vastaanottamaan flirttejä naisilta.
up