Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ovat MAHTAVAT ovislimat kyselee vela

Vierailija
09.01.2015 |

Mitä se oikein tarkoittaa? tiedän kyllä että oviksen aikaan valkovuoto on erilaista, mutta mitä ne ovat ne MAHTAVAT ovislimat? luin tuota vauvakuume palstaa ja siellä toi mahtavat ovislimat termi toistuu todella usein. Valaiskaa mua !

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta lue mitään vauvakuumepalstaa :). Out of your world. Tsemppiä :).

Vierailija
2/5 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tiedä jos käytät hormoneita tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:27"]No et tiedä jos käytät hormoneita tms.
[/quote]
en ole koskaaan käyttänyt enkä koskaan tule käyttämään hormonaalista ehkäisyä. Tunnen kyllä kehoni todelöa hyvin, varmojen päivien laskeminen onnistuu.
ap

Vierailija
4/5 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat ovislimat on sellaiset erittäin selkeet limat, ettei todellakaan jäänyt epäselväksi, että oliko ovulaatiota siinä kierrossa. Hassu ilmaisuhan toi on, mutta itsekin olen merkannut mahtavat ovislimat yritystä päällä ryhmään..jotenkin ne jotkut termit vaan jää päälle.

Mielenkiinnosta ap, mitä tekisit jos varmat päivät pettäisi ja tulisit raskaaksi?

Vierailija
5/5 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:34"]Mahtavat ovislimat on sellaiset erittäin selkeet limat, ettei todellakaan jäänyt epäselväksi, että oliko ovulaatiota siinä kierrossa. Hassu ilmaisuhan toi on, mutta itsekin olen merkannut mahtavat ovislimat yritystä päällä ryhmään..jotenkin ne jotkut termit vaan jää päälle.

Mielenkiinnosta ap, mitä tekisit jos varmat päivät pettäisi ja tulisit raskaaksi?
[/quote]
kiitos selityksestä! eikö teillä sitten joka kuussa tule niitä ovislimoja?
jos tulen raskaaksi niin joko sitten adoptio tai sitten perustetaan perhe, aborttia en kannata.
ap