Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niille päiväkotitädeille kävi, jotka joutuivat pitämään omakustanteiset pikkujoulut pizzan kera?

Vierailija
31.10.2021 |

En löydä ketjua nyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuivat? Käskikö joku? Oon ollut joskus julkisella puolella töissä, ei työnantaja ole ikinä pikkujouluja kustantanut, vaan itse on pitänyt vähintään ruuat maksaa. Nykyisessä ei ole minkäänlaisia, pizzat tosin saadaan joulun alla ja ne työnantaja kustantaa, mutta lounasaikaan. 

Vierailija
2/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuivat? Käskikö joku? Oon ollut joskus julkisella puolella töissä, ei työnantaja ole ikinä pikkujouluja kustantanut, vaan itse on pitänyt vähintään ruuat maksaa. Nykyisessä ei ole minkäänlaisia, pizzat tosin saadaan joulun alla ja ne työnantaja kustantaa, mutta lounasaikaan. 

Kuulostaa vain niin ankealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Eurokankaallakaan koskaan pikkujouluja. Ei edes lahjoja tms

Vierailija
4/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimistosta päivää. Pomo on omista rahoistaan laittanut pientä suklaalahjaa jouluisin. Pikkujouluja ei ole eikä firman joululahjaa. Maksamme myös kahvit itse.

Vierailija
5/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma tullut hirveä riita otetaanko kinkulla vai salamilla ja Ritulla menny maha ruikulille ja piruuttaan pitänyt maanantain saikkua vaikkei mahaa ollut enää silloin polttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi