Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin innoissani kun naiset pääsevät lopulta kutsuntoihin!

Karoliina
31.10.2021 |

Olen odottanut tätä koko elämäni ajan. Olen ollut aina maanpuolustushenkinen ja lukenut lähes koko Suomen sotahistoriaa käsittelevän osaston kirjastosta. Odotan milloin omalla paikkakunnallani on kutsunnat ja aion heti kukonlaulun aikaan saapua paikalle! Onneksi vuosien varrella olen kokoakin kasvattanut ja habaa. Painoa reilu sata kiloa ja pituutta 177cm, joten luulen että minussa on myös ainesta kapiaiseksi. Aikaisemmin vapaaehtoisiin kutsuntoihin en osallistunut koska oli pesueen kasvatus vaiheessa, nämä kun nyt jo maailmalla, aikaa on keskittyä tähän uraan. Voidaan sanoa että nyt olen löytänyt oman alani.
Toivon että kutsuntapaikalla ei olla ikärasisteja, jos, niin aion vetää levyksi kädet rinnan alla ja saavatpa siinä sitten energiajuomahipsteripojjaat koittaa siirtää! Ei tätä maata videopeleillä puolusteta.
Tilasin varustelekasta päivään asianmukaiset varusteet ja asusteet, päivän evääksi nautin hernesoppaa pakista. Pitäisiköhän kysyä tultaisiinko ihan Marttojen kanssa sitä kaupungintalolle keittelemään.
Miten te muut yli 40-vuotiaat aiotte päivään varustautua?
Jostain luin että 29v on ikäraja, sitä en aio missään tapauksessa hyväksyä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan