Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteet sekaisin

Vierailija
09.01.2015 |

Moikka!
Tulin teiltä kyselemään neuvoa/ideoita/mielipiteitä asiasta. Eli olen 23v, kihloissa oleva nainen. Olemme seurustellut mieheni kanssa muutaman vuoden, joista viimeisen puolivuotta kihloissa. Parisuhteessamme on kaikki hyvin, ei riitoja ja seksielämässäkään ei ole valitettavaa. Rakastan miestäni siis yli kaiken. Mutta.
Työpaikalleni tuli uusi työntekijä, jonka kanssa tulimme heti alusta asti hyvin juttuun. Saimme toisistamme hyvät ystävät. Mutta nyt tuntuu kuin välillämme olisi muutakin, vatsassa kihelmöi kun vaihdamme katseita. Kosketus saa perhosia vatsaan. Ja ilmassa saattaa olla hieman ihastusta, puolin ja toisin.
Ongelmana tässä on se, että olen kihloissa ihanan mieheni kanssa, jota siis rakastan mielettömästi. Mutta kun tämä kyseinen uusi työntekijäkin herättää muutakin kuin ystävien välisiä tunteita. Ja siis uusi työntekijämme on nainen.
Onko kelläkään ollut vastaavaa? Neuvoja/ideoita otetaan vastaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohohoijaa.

Vierailija
2/3 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tulee vähän viiveellä tuo tyttöjen väliset ihastumiset, mutta niinhän se menee, että nuoruus on pidentynyt ja nyt vielä kolmekymppisenä koetaan noita asioita, joita ennen koettiin viisitoista kesäisenä. Ihastuminen ei auttamatta tarkoita yhtään mitään sen enemään niitä tulee ja menee eivätkä ne ole sukupuolisidonnaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne tule viiveellä, minä olen ihastunut tyttöön 14-vuotiaana ja nyt nelikymppisenäkin, silti aina seurustellut miesten kanssa, mutta olen taatusti bi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi