Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjan osto vaimolle kiristää miehen hermoja

Vierailija
19.12.2014 |

Onko teidän muiden miehet yhtä kireitä ja jopa vihaa uhkuvia joutuessaan miettimään vaimolleen joululahjaa? Mieheni oli lähdössä asioille ja kysäisin, kuten tavallisestikin, mikä on päivän ohjelma ja että voisiko käydä samalla yhden toisenkin asian hoitamassa, kun itse en pääse, niin vastasi tylysti, että "pitää vaimolle käydä lahja ostamassa" ja muuttui hyvin kärttyisäksi ja hyvä, ettei alkanut minua syytellä ja raivota! Eikä tullut mieleeni edes mitkään lahjajutut, kun kysyin päivän ohjelmaa. Rahakaan ei ollut syy kireyteen. On tosi surullista saada mitään lahjoja sellaiselta, joka likimain kiroten lahjansa hankkii. Hänen ilkeästä käytöksestään huolimatta olen varannut hänelle mieluisat lahjat, tosin antamisen iloon ja hyvään jouumieleen tuli nyt hänen käytöksestään jonkinlainen kupru. Tajusin, että miehelle on vastenmielistä ostaa vaimolleen mitään lahjaa. Sama asenne ei näy muille lahjojen hankinnassa. Itse lahja ei ole tässä tärkein, vaan asenne läheiseen! Suru!

Hyvää joulua toivotan kaikille! Pitäkää rakkaistanne huolta!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan tuossa tilanteessa kysynyt että ''montako vaimoa sulla on? Mulle ei ainakaan tartte ostaa mitään.'' Sitten olisin pitänyt miehelle ostamani lahjat itse hyvällä omallatunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla