Miehet, kerrotteko kavereillenne yksityiskohtia kumppaneistanne
makkarin puolella?
Olettaen, että kyse ei ole vakiintuneesta parisuhteesta.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaimot, että miehet juoruavat myös teidän synnytyskokemuksenne työpaikoilla, jopa kuvien kera. Tämä kuvien näyttely menee jo todella mauttomaksi ja meillä yksi työpaikan nainen huomauttikin erästä miestä tästä. Tämä mies siis näytti kaikille vaimonsa alastoman vartalon, aivan käsittämätön mies. Aivan oksettavaa.
Miesten seksijutuissa aika suuri osa valetta, mielikuvituksen tuotetta oman egon pönkittämiseksi, mutta lähtökohtaisesti miehet juoruavat seksikokemuksensa. Miehet juoruavat enemmän kuin naiset, koska heillä ei ole samanlaista moraalia kuin naisilla, että erottaisivat oikean ja väärän.
Eivät liitä tunteita seks*in eivätkä kunnioita naisia.
Lisäksi sikamainen käytös ja ”saanti” tuo vain arvostusta kaveripiirissä.
Varmasti näin jos kaveripiiri koostuu, noh, ei niistä penaalin terävimmistä kynistä. Fiksut miehet kokevat sikamaisesta käytöksestä lähinnä myötähäpeää.
Oletko itse mies?
En ole mutta satun tuntemaan pari fiksua miestä ja ovat kyllä kertoneet mitä mieltä ovat tuollaisesta käytöksestä (esim. työkavereiden juttuja joutuneet kuuntelemaan). Toki olen itsekin todistanut, millaiset miehet noita juttuja puhuvat ja ihannoivat. Ovat poikkeuksetta hieman yksinkertaisia tapauksia.
Ne miehet todennäköisesti esittää paheksuvaa naisille. Sitten ovat itse poikaporukoissa ihan samanlaisia.
Eivät ole. Miten sun on noin vaikea käsittää että fiksuja ja hyväkäytöksisiä miehiä on oikeasti olemassa? Ilmeisesti omissa piireissäsi ei näitä helmiä ole?
Monen on vaikea käsittää, että joku toinen ajattelee ihan eri tavalla kuin he ja omaa ihan erilaiset arvot kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaimot, että miehet juoruavat myös teidän synnytyskokemuksenne työpaikoilla, jopa kuvien kera. Tämä kuvien näyttely menee jo todella mauttomaksi ja meillä yksi työpaikan nainen huomauttikin erästä miestä tästä. Tämä mies siis näytti kaikille vaimonsa alastoman vartalon, aivan käsittämätön mies. Aivan oksettavaa.
Miesten seksijutuissa aika suuri osa valetta, mielikuvituksen tuotetta oman egon pönkittämiseksi, mutta lähtökohtaisesti miehet juoruavat seksikokemuksensa. Miehet juoruavat enemmän kuin naiset, koska heillä ei ole samanlaista moraalia kuin naisilla, että erottaisivat oikean ja väärän.
Varmasti näin jos kaveripiiri koostuu, noh, ei niistä penaalin terävimmistä kynistä. Fiksut miehet kokevat sikamaisesta käytöksestä lähinnä myötähäpeää.
Oletko itse mies?
En ole mutta satun tuntemaan pari fiksua miestä ja ovat kyllä kertoneet mitä mieltä ovat tuollaisesta käytöksestä (esim. työkavereiden juttuja joutuneet kuuntelemaan). Toki olen itsekin todistanut, millaiset miehet noita juttuja puhuvat ja ihannoivat. Ovat poikkeuksetta hieman yksinkertaisia tapauksia.
Ne miehet todennäköisesti esittää paheksuvaa naisille. Sitten ovat itse poikaporukoissa ihan samanlaisia.
Eivät ole. Miten sun on noin vaikea käsittää että fiksuja ja hyväkäytöksisiä miehiä on oikeasti olemassa? Ilmeisesti omissa piireissäsi ei näitä helmiä ole?
Miksi naisena vastaat miehille esitettyyn kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies?
Monen on vaikea käsittää, että joku toinen ajattelee ihan eri tavalla kuin he ja omaa ihan erilaiset arvot kuin he.
No olipahan johtopäätös. Eihän tuo kommentti kerro kirjoittajan omista arvoista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies?
Miksi naisena vastaat miehille esitettyyn kysymykseen?
Miksi ei? Ei naisia ole kielletty ottamasta osaa keskusteluun.
Harvemmin.
Joskus tulee jotain mainittua yhden yön panoista, jos jotain mainitsemisen arvoista on (harvemmin on). Mutta silloin kun olen vakavassa suhteessa niin en kyllä puhu sanaakaan minun ja kumppanini välisistä seksiasioista.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin.
Joskus tulee jotain mainittua yhden yön panoista, jos jotain mainitsemisen arvoista on (harvemmin on). Mutta silloin kun olen vakavassa suhteessa niin en kyllä puhu sanaakaan minun ja kumppanini välisistä seksiasioista.
Mikä on sitä mainitsemisen arvoista, jos saa kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut kaverimieheltä, että jotkut miehet kertoo kaikki yksityiskohdat. Hän itse pitää sitä epäasiallisena.
Naisten kesken meidän piireissä ei yksityiskohtia jaeta. Saatetaan mainita jos jonkun kanssa on tosi hyvää seksiä, mutta ei paljoa sen enempää.
Luulen, että ne ketkä jakaa kaiken, on semmoisia vähän juntteja muutenkin. Sekä miehet, että naiset
Tuokin on jo asiatonta!
Onpa täällä siveyden sipuleita :O Mikä kaikki muukin on tabua? Mitä pahaa seksistä puhumisessa on?
Yleisellä tasolla ei periaatteessa mitään, vaikka ei se tyylikästäkään ole. Jos kerrotaan toisen henkilön petipuuhista, se on väärin, koska ne ovat henkilökohtaisia asioita. Tuntuu, että täälläkin on paljon porukkaa, jotka eivät oikeasti ole edes siinä kehitysvaiheessa, että olisivat valmiita aloittamaan seksuaalisen kanssakäymisen kenenkään kanssa, kun ei ymmärretä sen vertaa, että hommaan kuuluu luottamus ja vastuu, ei pelkkä huvi.
Ok. Olen sitten tehnyt väärin, lähimmät ystäväni myös. Olemme kertoneet paljon seksiasioista toisillemme, mutta ei se tarkoita että IHAN kaikkea kertoisi. Ei haittaa ollenkaan, emme kerro puolisoillemme, mistä ollaan puhuttu. Ei kerrota miehille muistakaan asioista, puhutaan hyvin paljon kaikkea syvällistä pinnallisempien lisäksi. Meidän mielestämme jakaminen ei ole väärin, mutta ymmärrän että joidenkin mielestä on. Syvä jakaminen, sitä on meille ystävyys, ollaan oltu yli 45v jo ystäviä <3
keski-ikäinen
Ei me miehet makkarinpuolella puhuta kyl naisasioista muulloin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerrotaan, varsinkin kaljapäissään tarina lentää. Ihan sama, että kuinka vakiintunut suhde on. On se sitten vain tapailusuhde tai jo vuosia kestänyt vakisuhde, niin ei väliä.
Kerrotaan esim, että meidän Tiinalla on sellaiset varsit isot ja ulkonevat häpyhuulet, tai Johannalla on tosi isot nännipihat, mutta pienet nännit. Ihan laidasta laitaan.
Mutta nämä lähinnä oikeasti hyvien kavereiden kesken, että ei missään työpaikan tupakkiringissä.
Harva mies osaa tosiasiassa kertoa millaiset häpyhuulet puolisollaan on, niille kun ei ole mitään yhteismitallista laskentataulukkoa olemassa.
Ei minun kaveripiirissäni kumppaneistamme koskaan olla toisillemme puhuttu. Jutellaan ihan muita juttuja.
Pk-seudulla emme ole kaveriporukassa koskaan puhuneet kumppaneistamme tuolla tavalla. Kumppanit uutiset ovat olleet uuden kumppanin olemassaolo, mahdolliset työpaikkamuutokset, vauvauutiset jne. yleiset asiat. Mistä kukakin tykkää makkarissa tai millainen kroppa kumppanilla on ei ole ollut meidän kaveriporukassa jaettua tietoa.
Eikös kyse ollut ei-niin-vakiintuneista kumppaneista?
Kiinnostasi myös vastaajamiesten iät.
En tietenkään kerro toisten ihmisten yksityisiä asioita muille. Tämä palsta on kyllä todellinen vajaaälyisten kokoontumispaikka.
Pari vuotta olen tapaillut yhtä naista eikä yksikään kaveri tiedä hänestä mitään, ei edes nimeä. Ei se heille kuulu.
Ainakin näyttävät/jakavat panovideoitaan ja saamiaan p*llukuvia toisilleen ja ilakoivat niistä.
Tietäjä- kirjoitti:
Ainakin näyttävät/jakavat panovideoitaan ja saamiaan p*llukuvia toisilleen ja ilakoivat niistä.
Kuvaako nuo ihan luvalla vai mikä juttu tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla nuorten miesten/naisten juttu tuollainen kertominen. Kuluu aikaan, jolloin kaverit ovat vielä todella tärkeitä ja halutaan vielä rehvastella tai ihmetellä. Kun on liittoa takana parikymmentä vuotta, ei tulisi mieleenkään kertoa omia ja puolison henkilökohtaisia asioita kenellekään muulle. Todellinen petos luottamuksen suhteen.
Näin se just on. Nuorena, kun oli porukassa paljon sinkkuja niin niistä hoidoista/yhden illan jutuista saatettiin puhua aika yksityiskohtaisestikin. Sitten kun suhteet alkoi vakiintua niin nämä jutut loppui, koska olisihan se loukkaavaa kumppania kohtaan. Nyt jutellaan aika yleisellä tasolla ja muutenkin harvemmin seksistä, se kun ei ole ihan niin päällimmäisenä asiana mielessä muutenkaan kuin nuorena. Näin siis naisporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla nuorten miesten/naisten juttu tuollainen kertominen. Kuluu aikaan, jolloin kaverit ovat vielä todella tärkeitä ja halutaan vielä rehvastella tai ihmetellä. Kun on liittoa takana parikymmentä vuotta, ei tulisi mieleenkään kertoa omia ja puolison henkilökohtaisia asioita kenellekään muulle. Todellinen petos luottamuksen suhteen.
Näin se just on. Nuorena, kun oli porukassa paljon sinkkuja niin niistä hoidoista/yhden illan jutuista saatettiin puhua aika yksityiskohtaisestikin. Sitten kun suhteet alkoi vakiintua niin nämä jutut loppui, koska olisihan se loukkaavaa kumppania kohtaan. Nyt jutellaan aika yleisellä tasolla ja muutenkin harvemmin seksistä, se kun ei ole ihan niin päällimmäisenä asiana mielessä muutenkaan kuin nuorena. Näin siis naisporukassa.
Mutta kun kysymys oli miehille….