Olen wt haluatko kysyä jotain ?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:51"]Et voi olla wt sillä aito wt on luonnonlapsi joka ei tiedosta tilaansa. Onko sulla muuten parturi kampaajan, lähärin. vai rakennekynsi insinöörin koulutus? Onko sulla luottotiedot kunnossa? Onko sulla tai miehelläsi rikosrekisteriä?
[/quote] luottotiedot kunnossa ei rekisteriä. Ja lähihoitajat tekevät kyllä arvokasta työtä vanhusten parissa
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:53"]Oletko pahoillasi persujen alamärstä?
[/quote] olen poliittisesti sitoutumaton
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:54"]Oho
[/quote] sattuuhan sitä
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:53"]Oletko pahoillasi persujen alamärstä?
[/quote] olen poliittisesti sitoutumaton
[/quote]
Et kyllä ole aito wt
Eikö wt olekaan kouluttautumaton? Luulisi että wt jättää koulunsa aina kesken, kun mikään ei lopulta kiinnosta.
Arvostan kyllä kaikkia kouluttautuneita, olkoot sitten ammattikoulu- tai yliopistotutkinto. Ei kaikilla ole samat intressit, ja hyvä niin.
Onneksi maailmaan mahtuu niitä parturi-kampaajia, kaupan kassoja ja siivoojiakin, sekä perus duunareita. Tärkeää työtä hekin tekevät, vaikkei niin suurta älyä tai ahkerointia niiden saavuttamiseksi vaaditakaan. Ei kaikkien todellakaan tarvitse olla akateemisella alalla.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:59"]Eikö wt olekaan kouluttautumaton? Luulisi että wt jättää koulunsa aina kesken, kun mikään ei lopulta kiinnosta.
Arvostan kyllä kaikkia kouluttautuneita, olkoot sitten ammattikoulu- tai yliopistotutkinto. Ei kaikilla ole samat intressit, ja hyvä niin.
Onneksi maailmaan mahtuu niitä parturi-kampaajia, kaupan kassoja ja siivoojiakin, sekä perus duunareita. Tärkeää työtä hekin tekevät, vaikkei niin suurta älyä tai ahkerointia niiden saavuttamiseksi vaaditakaan. Ei kaikkien todellakaan tarvitse olla akateemisella alalla.
[/quote]
Niin mitä sillä järjellä sitten käsitetäänkään. Itse olen mennyt peruskoulun jälkeen vaan ihan töihin ja pärjännyt hyvin. Usein autan akateemista opettaja ystävääni tietokoneen käytössä ja ihan muissakin arkiasioissa kun hän ei vaan jotenkin tajua. Joskus luulen että hän ihan vitsillä pyytää apua jossain ihan simppelissä asiassa, mutta ei, ihan tosissaan hän on. Niin ettei se akateemisuus nyt ihmisestä automaattisesti mitään järjen jättiläistä tee.
Olen tavannut myös useita akateemisia joilla ei ole alkeellisimmatkaan käytöstavat hallussa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:53"]Oletko pahoillasi persujen alamärstä? [/quote] olen poliittisesti sitoutumaton [/quote] Et kyllä ole aito wt
[/quote]
Aito wt voi olla myös niin tyhmä, ettei ole kiinnostunut politiikasta eikä siksi ymmärrä siitä mitään.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:53"]Oletko pahoillasi persujen alamärstä? [/quote] olen poliittisesti sitoutumaton [/quote] Et kyllä ole aito wt
[/quote]
Aito wt voi olla myös niin tyhmä, ettei ole kiinnostunut politiikasta eikä siksi ymmärrä siitä mitään.
[/quote] ei kiinnosta politiikka pätkän vertaa
Ostatko monesti xtran/Euroshopperin pakasteranskanperunoita ruoaksi? Mitä ketsuppia käytät? Minkä merkkisiä shampoita ja pesuaineita käytät? Onko puhelimesi näyttö halki?
Oletko pahoillasi persujen alamärstä?