Viestitteleekö mies klo 23 jälkeen vain naisen kanssa?
Yksi mies on ollut whatsappissa viimeisen tunnin melkein koko ajan. Voiko se viestittää myös jonkun mieskaverin/ työkaverin kanssa vai onko todennäköistä että käy keskustelua jonkun naisen kanssa? Meillä on epävarma tilanne enkä tiedä, olenko ainoa nainen kuvioissa.
-stalkkeri
Kommentit (20)
Huoh, kysytkö tosissasi? Että oikeastiko on joku kellonaika, jolloin viestitellään vain tietylle sukupuolelle? :DD En haluaisi kuolla nauruun näin nuorena... :)
Jos haluat olla tossu niin sitten olet. Itsehän kysyisin että mikö on tilanne, ja jos en olisi ainoa nainen ja saisin sen tietooni, niin miehellä olisi sitten - 1 nainen pyöriteltävänään. Minä olen the one & only, en yksi monista.
Yleisiä tapoja ja tottumuksia kysyn. Onko miehille tyypillistä käydä keskenään maratoniviestittelyjä ylipäätään?
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:10"]Yleisiä tapoja ja tottumuksia kysyn. Onko miehille tyypillistä käydä keskenään maratoniviestittelyjä ylipäätään?
Ap
[/quote]
No vittu RIIPPUU YKSILÖSTÄ? Kysy ja kestä seuraukset.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:09"]Jos haluat olla tossu niin sitten olet. Itsehän kysyisin että mikö on tilanne, ja jos en olisi ainoa nainen ja saisin sen tietooni, niin miehellä olisi sitten - 1 nainen pyöriteltävänään. Minä olen the one & only, en yksi monista.
[/quote]
Tämä on sitten eri asia. Seuraava asia. Nyt haluan miettiä tätä.
Ap
Jos se stalkkaa sua? Samaa harrastava miespuolinen henkilö, joka myös epäselvässä tilanteessa.
On sillä muita. Kuulostaa tutulta. Tunnen tyypin ja voipi olla että tuon ihan saman tyypin :D
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:10"]
Yleisiä tapoja ja tottumuksia kysyn. Onko miehille tyypillistä käydä keskenään maratoniviestittelyjä ylipäätään? Ap
[/quote]
Ei ole, valitan. Terv neljän miespuolisen kanssa asusteleca
Joo, oli hassu aloitus mutta kuitenkin. Se on nytkin siellä:( Ei stalkkaa mua. Sen tiedän.
Ap
onko sinulla tapana viestitellä vain päiväsaikaa ystäviesi kanssa ja illalla lopetat? Onko sulla ryhmäkeskusteluja? Et kuitenkaan niissä enää iltaisin? Miksi sukupuoli tekee tästä eri asian. Minun kolmella miespuolisella tuttavallani on kaikilla isot ryhmäkeskustelut ystävineen ja välillä tuntuu, jos jonkun heidän kanssa on, että jatkuvasti puhelin piippaa. Tulee viestejä,todella typeriä ääniviestejä, videoita yms. Relaa vähän, vaikeeta tulee, jos stalkkaat jo nyt(ilmeisemmin tapailuvaiheessa) koska hän on online, mietipä, jos seurustelisit ja hn ei kirjoitakkaan sinulle,apua!
Minkä ikäinen oot ja mistä päin? Mutta joo, muita on kuvioissa. Tyypillinen, en-osaa-sitoutua-luonne.
Minä olen mies 40v ja viestittelen teille kun avokki nukkuu. Olenko petturi ?
Naiset! Luottakaa vaistoihinne, jos tuntuu että jokin on vialla niin silloin se yleensä myös on niin!
mä ymmärrän ap mitä sä tarkotat. mut ikävä kyllä munkin vastaus on ei! samoilla linjoilla edellisen kanssa, luota vaistoihisi.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:39"]mä ymmärrän ap mitä sä tarkotat. mut ikävä kyllä munkin vastaus on ei! samoilla linjoilla edellisen kanssa, luota vaistoihisi.
[/quote] anteeksi moka! siis vastaus on kyllä.
Mun mies silloin tällöin viestittelee parhaan kaverinsa kanssa whatsapissa, myös myöhään illalla.
Mun mies kyllä viestittelee mihin vuorokauden aikaan tahansa kaikkien sukupuolten kanssa. Paljon tuttuja ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:41"]Mun mies silloin tällöin viestittelee parhaan kaverinsa kanssa whatsapissa, myös myöhään illalla.
[/quote]
niinhän se sulle sanoo... vai istutko vieressä vahtimassa?
No kyllä mun mies juttelee iltamyöhään whatsapissa kavereiden kesken. Niinkin mäkin omieni. Hauskaa tuntuu olevan ja maratoniksi äityy suht usein.
Kyllä. Miehillä on kloaika jolloin viestittely loppuu ja alkaa "naisaika", sen jälkeen ei kukaan saa laittaa viestiä, kun naisille tai saa rangaistuksen.