Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta ei selvästi pidetä tällä palstalla?

Vierailija
31.10.2021 |

Mikä minussa on niin epämiellyttävää? Jos innoissani kerron joistain havainnoistani tai onnistumisista (tai toisaalta vastoinkäymisistä) elämässäni, niin saan pääosin vain hiljaisuutta tai ilkeitä kommentteja vastauksiksi, varsinkin jos joku huomaa, että olen kirjoittanut aiheesta aiemminkin. Tämä palsta on ainoa "ystävä" elämässäni ja oikean live-elämän ystäviä minulla ei ole.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat samasta asiasta monta kertaa?

Vierailija
2/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se minulle pakit antanut on sittenkin oikeassa, kun ei minusta täälläkään pidetä. Ne live-elämän positiiviset asiat sosiaalisessa mielessä olivatkin ehkä harhaanjohtavia sittenkin. Ehkä on ollut virhe skarpata oikean live-elämäni suhteen, kun palsta lannistaa minut yhä uudelleen ja uudelleen.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri asenne ei viehätä.

Vierailija
4/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se minulle pakit antanut on sittenkin oikeassa, kun ei minusta täälläkään pidetä. Ne live-elämän positiiviset asiat sosiaalisessa mielessä olivatkin ehkä harhaanjohtavia sittenkin. Ehkä on ollut virhe skarpata oikean live-elämäni suhteen, kun palsta lannistaa minut yhä uudelleen ja uudelleen.

T. Ap

Kannattanee pysyä 2 kk pelkästään livessä ja poissa palstalta.

Vierailija
5/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ainoa ongelma vai onko jotain muuta? Ne aloitukset yleensä aina poistetaan. Ei ole ketään, kenen kanssa jutella vaikeista aiheista ja olen _erittäin_ yksinäinen ihminen. Mulla ei ole oikeasti ystäviä, puhumattakaan jostain ystäväpiiristä. Ei ole myöskään resursseja (=rahaa) käydä terapiassa puhumassa rahaa vastaan.

T. Ap

Vierailija
6/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllillä on tuntemattomien palstalaisten syyllistämisvaihde päällä? Toki voi puoliksi uskoa tunnelmiinsa.

Vierailija
7/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta lannistaa jokaisen. Älä AP välitä.

Vierailija
8/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aidosti paha, sellainen viiltävä tunne näistä sun avauksista. Olet todella hajalla henkisesti, ja usko tai älä, tältä palstalta et tule saamaan apua. Miksi sä luulet, että ihmiset maksavat ammattiavusta, jos he voisivat saada saman avun vauvapalstalta ilmaiseksi? Sä kiusaat vain itseäsi ja meitä muita näillä hätähuudoillasi. Ota yhteyttä sellaiseen tahoon, josta oikeasti voit saada apua. Täällä huutelusi ei johda pelastukseen.

9/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen elämästä vieraantuminen ja omassa haavemaailmassa eläminen paistaa aika selvästi läpi? Sellainen lapsellisuus. Ehkä se sitten ärsyttää.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se valitus ja hirtä ittes

Harkitsen tätä. Et ole ensimmäinen, joka ajattelee tai sanoo näin. Miksi mielestäsi kaltaisellani ei ole oikeutta elää?

T. Ap

Vierailija
11/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän on kirjoittaut krapulainen mielisairas, joten ap:n ei kannata loukkaantua.

Vierailija
12/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä edes tiedä mistä olet aiemmin kirjoittanut.

Vierailija
13/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat ikäviä ihmisiä. Sinusta ei pidetä mutta ei kenestäkään muustakaan.

Vierailija
14/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikävä paikka.

Vierailija
15/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen tätä. Et ole ensimmäinen, joka ajattelee tai sanoo näin. Miksi mielestäsi kaltaisellani ei ole oikeutta elää?

T. Ap

Tee ennemmin jotain mukavaa.

Vierailija
16/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ainoa ongelma vai onko jotain muuta? Ne aloitukset yleensä aina poistetaan. Ei ole ketään, kenen kanssa jutella vaikeista aiheista ja olen _erittäin_ yksinäinen ihminen. Mulla ei ole oikeasti ystäviä, puhumattakaan jostain ystäväpiiristä. Ei ole myöskään resursseja (=rahaa) käydä terapiassa puhumassa rahaa vastaan.

T. Ap

Hae töitä. Töistä saa palkkaa. Turha vedota siihen ettet mt-ongelmiesi vuoksi voi tehdä töitä - meidän työpaikka on täynnä mielenvikaisia ja ongelmaisia ihmisiä ja hekin pystyvät tekemään yksinkertaista liukuhihnatyötä.

Vierailija
17/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röllillä on tuntemattomien palstalaisten syyllistämisvaihde päällä? Toki voi puoliksi uskoa tunnelmiinsa.

No kun kirjoitin tosi oivaltavia ja positiivisia aloituksia eilen. Olin tehnyt asioille jotain ja pääsemässä eroon jumeistani. Olisin kaivannut kannustusta. Palsta "kaipaa" niitä valitusavauksia.

Niihin positiivisiin en saa vastauksia välttämättä lainkaan. Palsta ruokkii tavallaan sitä kaikkea pahaa ja outoa ajattelua, kun palkitsee kommenteilla negatiiviset asiat.

T. Ap

Vierailija
18/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hyvä, että annetaan käydä samat jutut kymmenine jatkoviesteineen läpi ilman kommentointeja, jotka eivät kumminkaan muuta mitään. Jos se purkautuminen riittää, eikä tarvitse muita, niitä röllirooleja sitten. Eipä tule ainakaan lisähaavoittumisia ja henkisestä murskautumisesta syyttelyjä.

Vierailija
19/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myötäilevä tyyli ehkä, ja ainakin tässä että aloitetaan kahdella perättäisellä kysymysmerkkilauseella mikä ei ole keskustelun avauskaavan mukaista ollenkaan, tympii lukijaa. 

Vierailija
20/42 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Hae töitä. Töistä saa palkkaa. Turha vedota siihen ettet mt-ongelmiesi vuoksi voi tehdä töitä - meidän työpaikka on täynnä mielenvikaisia ja ongelmaisia ihmisiä ja hekin pystyvät tekemään yksinkertaista liukuhihnatyötä.

Pitäisi olla 5k kk-palkka, että ois varaa terapiaan, joka maksaa noin 120 euroa / sessio.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme