Miksi ihmiset tunkee sun safe spaceen?!
Raivostuttavaa se, että ihmiset tunkevat koko ajan toisten safe spaceen, eivätkä edes ymmärrä sitä. Esim. joku ovien availu ja tien antaminen bussiin noustessa on rajojen ylittämistä ja sortoa. Voisitteko reflektoida toksista käytöstänne? En ole pyytänyt kontaktia, enkä halua olla teidän "kohteliaisuuksien" kohteena, jotka todellisuudessa on patriarkaalisuuden ilmentymiä. Tuntematonta ihmistä EI lähestytä, eikä rikota safe spacea. Se aiheuttaa turvattomuutta!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan joku rikos olla ystävällinen?
Helposti. Toisen voi esimerkiksi k**istaa hymy huulilla, kuvainnollisesti ja kirjaimellisesti.
Pc ennen kaikkea!
Äläkä tuu mulle manspleinaamaan!
Koska turvallinen avaruus on mun paikka.
Tällaiset sekoilut pitäisi poistaa palstalta
Turvallinen tila.
Varmaan suurinta paskaa mitä vähään aikaan olen kuullut :D
Sun safe space? Siis auringolta suojattu tila vai?
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen tila.
Kiusaajan puhetta. Juuri nyt teet juuri sitä, eli vähennät muiden turvallisuuden tunnetta.
Olin viemässä roskapussia, ja naapurin mies rupesi kyselemään, että oonko uusi asukas. Lähdin pois itku silmässä. Miten voi joku tehdä tollasta? Ei voi olettaa, että mun turvallisuuden tunteeni kestäisi noin röyhkeää ahdistelua. KENELLÄKÄÄN EI OLE OIKEUTTA TULLA TOISEN SAFE SPACEEN! Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Patriarkaattiboomerit manspleinaa täällä, eivätkä suostu asettumaan toisen asemaan. Toisen turvallisuuden tunnetta ei saa rikkoa.
Olen uusi työpaikallani, ja kaikenmaailman sedät katsovat oikeudekseen tulla pyytämättä neuvomaan minua. Ei ole heidän asiansa tunkeutua tilaani, oli kyse sitten työstä tai muusta elämästä. En ole mennyt siksi töihin, että haluaisin tulla päivittäin p ahoinpidellyksi jonkun likaisen äijän puheilla ja tuijotuksella. Toinen ihminen EI saa lähestyä toista ilman suostumusta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset sekoilut pitäisi poistaa palstalta
Sori boomer, kyseessä on tiede, ei mikään sekoilu. Harmi kun sua harmittaa nuorten naisten mielipiteet. Tää maailma on nyt meidän ei sun. Sun aika oli ja meni.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan joku rikos olla ystävällinen?
On. Et saa mennä omin lupinesi toisen tilaan. Se on p ahoinpitely.
Yksi pahimpia pa hoinpitelyn muotoja on sukupuolen olettaminen. Se on todella vaarallista ja saattaa aiheuttaa uhrissaan peruuttamatonta vahinkoa. Tällä hetkellä tiede on löytänyt 72 sukupuolta. Tuota on turha yrittää kiistää, sillä asia on jo todistettu. Ajatelkaa minkä trauman voi aiheuttaa jo vaikka tökeröllä "hei, naiset" -tokaisulla. Ja osalle tämä on joku vitsin aihe... Törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen tila.
Kiusaajan puhetta. Juuri nyt teet juuri sitä, eli vähennät muiden turvallisuuden tunnetta.
Voi olla mut silti melkoista paskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Olen uusi työpaikallani, ja kaikenmaailman sedät katsovat oikeudekseen tulla pyytämättä neuvomaan minua. Ei ole heidän asiansa tunkeutua tilaani, oli kyse sitten työstä tai muusta elämästä. En ole mennyt siksi töihin, että haluaisin tulla päivittäin p ahoinpidellyksi jonkun likaisen äijän puheilla ja tuijotuksella. Toinen ihminen EI saa lähestyä toista ilman suostumusta.
Kaikkein pahinta on kun tekee sen vielä aseman varjolla. Miespomo on patriarkaalista sortamista. Nyt vielä seksuaalista ahdisteluakin.
Not like other girls kirjoitti:
Moni tosiaan itsekkäästi emättää koko tilan täyteen itseään, eikä huomioi muita.
Ai istuu emätin ammollaan kuten pienet miehet metrossa
Ai kun sinä pääset vauhtiin oikein toden teolla?