Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tunkee sun safe spaceen?!

Vierailija
31.10.2021 |

Raivostuttavaa se, että ihmiset tunkevat koko ajan toisten safe spaceen, eivätkä edes ymmärrä sitä. Esim. joku ovien availu ja tien antaminen bussiin noustessa on rajojen ylittämistä ja sortoa. Voisitteko reflektoida toksista käytöstänne? En ole pyytänyt kontaktia, enkä halua olla teidän "kohteliaisuuksien" kohteena, jotka todellisuudessa on patriarkaalisuuden ilmentymiä. Tuntematonta ihmistä EI lähestytä, eikä rikota safe spacea. Se aiheuttaa turvattomuutta!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa toi, että tuntemattomat äijät hymyilevät muka ystävällisesti, mutta eivät tajuu lainkaan, että mulla on oikeus olla rauhassa ilman, että mua tuijotetaan. Kiva sitten itkeä silmät päästä myöhemmin kun on joutunut tollasen kohteeksi.

Vierailija
2/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan niin paljon jäljessä tässäkin asiassa. Muualla safe space on selviö, eikä asiaa tarvitse avata jatkuvasti. Esim. ei todellakaan ole ok jonkun naapurin äijän toivotella huomenia. Rajan yli mennään ja pahasti. Tollanen on niin ahdistavaa vallankäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun naapuri käyttää suihkua joskus samaan aikaan. Ajatus siitä että sama vesi koskettaa miestä kuin minuakin ällöttää suunnattomasti.

Vierailija
4/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta turvattomuutta aiheuttaakin, että joku kehtaa olla eri mieltä kuin minä! Eikö tuota nyt voisi jo lailla kieltää, olisi paljon helpompaa jos kaikki ajattelisivat asioista samalla tavalla (kuin minä).

Vierailija
5/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
6/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taas hulluudella rajoja. 😂

Vierailija
7/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalokyttääjä. kirjoitti:

Ymmärrätkö lainkaan, että tollaset kommentit aiheuttaa turvattomuutta ja ahdistusta? Voisit hiukan tarkistaa omaa käytöstäsi.

Vierailija
8/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safespaceen eivät ole sitten fasistiset, kolonialistiset cissupaskaheteronormatiiviset proffat tervetulleita, varsinkaan jos ovat setämiehiä! Heidät pitäisi oikeastaan saada pois yliopistolta tuputtamasta sortavia paskateorioitaan ja ylläpitämästä patriarkaalisia rakenteita (kuten yliopistoa). Kuka lähtee purkutalkoisiin mukaan?!!

Paitsi että naistutkimuksen laitos pitää säästää, siihen ei saa koskea! Sieltä voi käydä kysymässä ohjeita, jos ei ihan tiedä mitä pitää hajottaa, rikkoa, särkeä, murskata ja silputa.

Vierailija
9/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tunge.

Vierailija
10/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sukupuolentutkimus, juntti.

Vierailija
11/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi matkustaa julkisissa lainkaan, koska matkustajien menkkahormonit imeytyy penkkeihin ja feromonit leijuu tilassa kiinnittyneinä "iloisesti" samoihin aerosoleihin covidin kanssa. Nuo saa kaikki kuolaamaan ja emttämään lisää perverssiä himoa, raivoa ja mielipuolisuutta tilaan. Tästä syystä kuljenkin kaikki matkat polkupyörällä, enkä siksi ole samanlainen hirviö kuin muut, vaan iloinen, positiivinen ja taiteellinen romantikko.

Vierailija
12/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Male gaze on kaikkialla!

On se nyt kumma kun ei saa rauhassa kävellä missään vaan aina jonkun limaisen äijän irstaat silmät porautuu ahmimaan vartaloani joka kulmasta! Pitäisiköhän meidän siskojen alkaa käyttää myös hijabia, niin saataisiin olla rauhassa noilta kuolaavilta, saastaisilta iljetyksiltä?

Vierailija
13/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalokyttääjä. kirjoitti:

Ymmärrätkö lainkaan, että tollaset kommentit aiheuttaa turvattomuutta ja ahdistusta? Voisit hiukan tarkistaa omaa käytöstäsi.

Joo, ymmärrän. 😂

Vierailija
14/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tosiaan itsekkäästi emättää koko tilan täyteen itseään, eikä huomioi muita. 

Vierailija
15/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ajat muuttuu, ja näiden ahdistavien ukkojen touhut ovat tulossa päätökseensä. Vielä näyttää naurattavan, mutta voin kertoa, ettei naurata enää kauan.

Vierailija
16/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan joku rikos olla ystävällinen?

Vierailija
17/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan joku rikos olla ystävällinen?

On. Sulla ei ole oikeutta tulla toisen tilaan omin lupinesi.

Vierailija
18/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se se vasta turvattomuutta aiheuttaakin, että joku kehtaa olla eri mieltä kuin minä! Eikö tuota nyt voisi jo lailla kieltää, olisi paljon helpompaa jos kaikki ajattelisivat asioista samalla tavalla (kuin minä).

Tämä ei ole mikään mielipideasia. Näitä asioita tutkitaan yliopistoissa FYI.

Vierailija
19/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinua kuitenkin panna kakkoseen?

Vierailija
20/36 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mikään mielipideasia. Näitä asioita tutkitaan yliopistoissa FYI.

Miksi opiskelijat sitten nykyään opettavat opettajia, eikä toisinpäin?

Tutkimuksellakin alkaa olla jo huono kaiku kaiken ideologiamyrkytyksen takia. Tietenkin ideologiat esitetään AINA totuuden verhossa.