Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgametril ehkäisynä

Vierailija
08.01.2015 |

Hei. Söin minipillereitä n. 6 kuukautta viime vuoden alusta, eivätkä kuukautiset loppuneet lainkaan joten hakeuduin gynelle. Tämä määräsi minulle orgametriliä ehkäisyksi, yhden päivässä minipillerien tapaan. Näitä olen nyt syönyt viime kesästä saakka, iho mennyt huonompaan kuntoon ja kuukautiset loppuneet kokonaan. Olen hieman huolissani kyseisen lääkkeen vaikutuksista, sillä en ole monia löytänyt jotka sitä ehkäisynä käyttäisivät. Yhdistelmäpillereitä en voi ottaa aurallisen migreenin takia.

Onko ketään muuta jolle olisi määrätty orgametriliä nimenomaan ehkäisyksi, ei kuukautisten siirtoon etc?

:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

∅ up

Vierailija
2/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avioliitossa? ET TAIDA OLLA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyyn?? Onko sillä sellainenkin indikaatio? Aina oppii uutta

Vierailija
4/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt orgametril pillereitä putkeen nyt vähän yli vuoden. Ja mulla puhtaasti epäsäännöllisiin menkkoihin + ehkäisyyn määrätty. (Aiemmin olen syönyt yasmin ja yasminelle ehkäisypillereitä. ) kokeilin ennen orgametril pillereitä myös minipillereitä, ei sopinut menkat kesti 6 viikkoa putkeen. Tyytyväinen olen pillereihin ollut koska menkkoja ei ole näkynyt yli vuoteen. Mulla haitta vaikutuksens kyllä tullut sitten älyttömästi finnejä naamaan ja olkapäihin sekä seksuaalista haluttomuutta. Edellä mainitun takia olen miettinyt että pitäisikö nää kuitenkin lopettaa, koska meillä on täällä kohta parisuhdekriisi muutoin. :D onko muilla ollut millaisia sivuvaikutuksia näistä pillereistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän