Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäänkö se tapahtuu, 14 miljoonaa euroa tilille?

Vierailija
10.09.2022 |

Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin Onnesta ja Ilosta!

Vierailija
2/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kovasti.

Olen sen verran fiksu että osaan laskea enkä maksa tyhmyysveroa.

Sijoitan mieluummin nekin rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, ha in yourv dreams or my dreams.

Vierailija
4/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään se onni koittaa niin maanantaina lähtee irtisanomisilmoitus viipymättä töihin.

Kyllä siinä olisi naurussa pitelemistä.

Vierailija
5/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 miljoonaa olisi niin iso raha että en varmasti ehtisi edes sitä kaikkea käyttämään.

Punainen tupa ja perunamaa maalla olisi ihana. Kalastelisin, marjastaisin, sienestäisin, nauttisin luonnonrauhasta ja yksinolosta.

6/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin töistä ekana. 

Vierailija
7/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin hammaslääkärille että laitahan suu terveeksi ja nätiksi, hinnalla ei väliä.

Vierailija
8/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voitan, niin saan 1,4 miljoona mikäli on vain yksi täysosuma. Ostin osuuden kimppalotosta. Tuo riittäisi ihan hyvin kaikkeen haaveilemaani.

Vierailija
9/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvin mahdollista että menee jonkun tilille mutta vasta n. 3 viikon protestiajan jälkeen. Ja kuitenkin vielä ehkä jokunen miljoona kertaa epätodennäköisempää, että menisi se voitto sinun tilillesi.

10/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin velat pois, sitten veljelle vähän tilintäytettä, sen jälkeen asunto, vapaa-ajan asunto ja auto. Loput säästöön, jonka lapset jakavat sitten aikanaan. :)

Vierailija
11/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa enkä ikinä ottaisi uhkapelirahoja vaikka tuotaisiin ovelle.

Vierailija
12/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille maailmanympärimatka, puolison velat pois ja lapsille omat tilit, jonne rahaa.. Itselle oma kuntosali..

Vierailija
13/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oksentaisin järkytyksestä ja ahdistuisin ensin hirveästi :D Hiljalleen ottaisin selvää että miten tuommoisen summan saatuaan kannattaa toimia. Sitten varmaan oksentaisin taas onnesta kun tajuaisin että mihin kaikkeen mulla on nyt varaa (olen sairas JA köyhä tällä hetkellä.) Hommaisin auton, kesämökin, omakotitalon, ois varaa harrastaa kaikenlaista, ikääntyvillä vanhemmilla ei ois hätäpäivää, ei tarvitsisi enää ikinä asioida julkisen terveydenhuollon puolella, tää lista on siis loputon. Ei mitään ökyelämää, ei sellainen ole kiinnostavaa.

Vierailija
14/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuisikin. Olen tällä hetkellä niin stressaantunut tulevasta talvesta ja sähkölaskuista ja kun siihen päälle on vielä pitkä työmatka kuljettavana omalla autolla (julkiset eivät kulje maalla) ja näillä bensan hinnoilla niin en tiedä miten tästä selvitään. En ole matalapalkkainen vaan ihan normaali keskituloinen ja kun ei ole puolisoa jakamassa mitään kuluja eikä ole lapsia joiden vuoksi saisi mitään avustuksia niin on kyllä tunne että olen tässä väliinputoaja eikä päättäjillä kiinnosta miten meille käy jotka ei olla oikeutettuja mihinkään tukiin tai apuun. 

Vierailija
15/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tekisin mitään sen kummempaa, kun elän oikein mukavasti nyt kelan rahoillakin.

Vierailija
16/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oksentaisin järkytyksestä ja ahdistuisin ensin hirveästi :D Hiljalleen ottaisin selvää että miten tuommoisen summan saatuaan kannattaa toimia. Sitten varmaan oksentaisin taas onnesta kun tajuaisin että mihin kaikkeen mulla on nyt varaa (olen sairas JA köyhä tällä hetkellä.) Hommaisin auton, kesämökin, omakotitalon, ois varaa harrastaa kaikenlaista, ikääntyvillä vanhemmilla ei ois hätäpäivää, ei tarvitsisi enää ikinä asioida julkisen terveydenhuollon puolella, tää lista on siis loputon. Ei mitään ökyelämää, ei sellainen ole kiinnostavaa.

Toivottavasti et sentään ole kovin vakavasti sairas, siinä ei auta 14 miljoonaa eikä edes 14 miljardia.

Vierailija
17/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sen edestä tehnyt töitä, oman osuutesi yhteiskunnan pyörittämiseen.

Vierailija
18/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki ihmiset saisivat tuon määrän, niin ettei kukaan enää kävisi töissä niin ettei sillä pystyisi ostamaan mitään.

Vierailija
19/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et sentään ole kovin vakavasti sairas, siinä ei auta 14 miljoonaa eikä edes 14 miljardia.

Juu ei sitä terveyttä voi rahalla ostaa takaisin. Ja sen verran sairas että olen ainakin toistaiseksi osatyökykyinen, en täysin toimintakyvytön siis sentään.

Vierailija
20/25 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sen edestä tehnyt töitä, oman osuutesi yhteiskunnan pyörittämiseen.

En minä pyöritä yhteiskuntaa vaan omaa talouttani. M40 downshiftaaja pro

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi