Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa näillä kommenteilla? "vinkuheinä, onkimato, pulkannaru" vaikka olen normaalipainoinen

Vierailija
31.10.2021 |

Olen 180cm/77kg

Uusi naisystävä haukkuu minua aina riidan aikana noin. Vertaa myös eksäänsä joka oli "täyttä lihasta" Minä en ole koskaan haukkunut hänen ulkonäköään, vaikka hän on ylipainoinen. En halua loukata häntä, eikä hänen painonsa haittaa minua, mutta miksi hän haluaa loukata minua?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen pinnallisen naislapsen kanssa? Etsi normaali kypsä aikuinen nainen ja jätä lapsen tasolle jääneet pinnalliset pipipäät.

Vierailija
62/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi odottaa, että kehut häntä sanoilla läski, valas, porttikongi, roikkutissi, paskapano ja elefantti. Niistä hän rauhoittuu ja tulee hyvälle mielelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Kuka tuollaista haukkumista viitsii kuunnella? 

Varsinkaan joltain rapakuntoiselta läskikasalta.

Ilmeisesti tällainen nainen miellyttää ap:ta

Vierailija
64/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsi on norsun kokoinen, kannattaisi vaihtaa pienempään? 

Vierailija
65/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet salille tai eroat 

Vierailija
66/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni käytti itse itsestään nimitystä tuulen nus sima vinkuheinä (ei muuten ollut aasialaisen näköinen mitä joku tuolla väitti). Siltä opin koko termin.

En kyllä itse muista ees riidellessäni haukkuneeni seurustelukumppanin ulkonäköä.

Mun miesmakuun sopii hyvin kuvatunlaiset ihmiset. Joku salijorma/beef cake huonommin, vierastan.

Vierailija
67/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on menty sen kehopositiivisuushehkutuksen kanssa selvästi liian pitkälle kun kaikenmaailman läskipallot alkavat hyppiä normaalipainoisten silmille.

Vierailija
68/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee olla kukkakeppi

Ei ainakaan joku läskistä kropastaan ylpeä ihrakasa.

Vierailija
69/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski ei ole hot, siitä on kyse.

Vierailija
70/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee olla kukkakeppi

Ei ainakaan joku läskistä kropastaan ylpeä ihrakasa.

Älä hauku ap:n naista. Ap tykkää ylipainoisista kun kerran sellaisen kanssa on alkanut suhteeseen.

Vierailija
71/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava ihminen. Jätä tuollainen "nainen". Haukkuu ja vertailee eksään? Ansaitset parempaa! 

Vierailija
72/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on melko merkillinen, kun käytännössä ihannepainoista miestä haukutaan pulkannaruksi.

Näyttää siltä, että käsitys normaalista vartalosta on vääristynyt niin miesten kuin naistenkin osalta, kun ihannepainoinen nainen (painoindeksi 22 - 23) on säälittävä läski ja ihannepainoinen mies pulkannaru.

Olisiko aika itse kullakin miettiä omia sanomisiaan?

Vierailija
73/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain kuunnella väkivaltaselta hirviöexältä päivittäin mm Limav***tu, huo**a,  nököhammas, h*ro yms. Saatto alottaa aamunsa katsoen muhun hymyillen ja todeten v*tun Limav**tu " ja meni keittämään kahvia. En ymmärrä miks katselin 2 vuotta kun välillä oli erilainen.

Vierailija
74/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymittapuulla 180 cm ja 77 kg näyttää aika hoikalta jo.

Mieheni on 177 cm ja painaa 80 kg ja hän on minun silmissäni normaalipainoinen tai ehkä jo vähän luiseva. Vaatteet istuvat hänen päällään hyvin.

Lihavia miehiä on enemmän kuin lihavia naisia, joten uskoisin että tämä alkaa vaikuttamaan yleisesti mieskuvaan. Itse en kyllä lihavista miehistä piittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi