Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa näillä kommenteilla? "vinkuheinä, onkimato, pulkannaru" vaikka olen normaalipainoinen

Vierailija
31.10.2021 |

Olen 180cm/77kg

Uusi naisystävä haukkuu minua aina riidan aikana noin. Vertaa myös eksäänsä joka oli "täyttä lihasta" Minä en ole koskaan haukkunut hänen ulkonäköään, vaikka hän on ylipainoinen. En halua loukata häntä, eikä hänen painonsa haittaa minua, mutta miksi hän haluaa loukata minua?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pulkannaru. Ja minä olen persjalkainen maatilan emäntä. Meillä on ihanaa yhdessä. En voisi kuvitella parempaa miestä itselleni.

Vierailija
22/74 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pehmeää leipää kun syöttää niin paskan saat aikaiseksi. Näinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Oikeesti. Tuo on jo henkistä väkivaltaa. Ansaitset parempaa.

Vierailija
24/74 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, kuulosti todella asiattomalta käytökseltä sinua kohtaan. Saattaisit silti näyttää paremmalta ja miehekkäämmältä jos treenaisit. Mitä nainen sanoisi jos kehottaisit häntä laihduttamaan? Ehkä asiaton käytös johtuu hänen omista vaikeuksistaan painonsa kanssa tai huonosta itsetunnosta. Alkakaa kuntoilla yhdessä jos enää haluat jatkaa hänen kanssaan?

Vierailija
25/74 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta laiha mies vastaa lihavaa naista. Ansaitsette toisenne eikä sun kannata alkaa laihuudellasi leijumaan, koska se on miehelle aivan samanlainen dismeriitti,.

Oletko varma? Sukulaispojan ex tyttöystävä haukkui samoin poikaa.

Vierailija
26/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi on 23,8 eli normaalipainonen olet.

Vierailija
27/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että nainen on typerä eikä kykene riitatilanteessa asialliseen keskusteluun. 

Vierailija
28/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille (riidan) noiden haukkumisten jälkeen oikein iso suklaarasia ja sano että hänen on varmaan parempi jatkaa niiden parissa (painonsa ja pahan olonsa kerryttämistä) että sulle riitti. Suosittelen että eroat. Jos jo alussa satutetaan noin niin mitä se on myöhemmin?

Vierailija
29/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempi nainen.

Vierailija
30/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kädet ovat kuin pakkasen raiskaamat pulkannarut, niin olet laiha.

Olen huomannut että naiset on hyviä keksimään nimityksiä laihuudesta. Se ilmeisesti käy hermoon kun voi syödä ja juoda mitä haluaa ilman että lihoo niin se riipii. Kaksi neitoa on sanoneet vaikka miksi. Toinen tappoi humalassa puntarinsa. Enkä ole ihan naru kun jaksan kantaa enemmän kuin painan. Mitat 180/80

Vierailija
31/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se muuta tarkoita kuin että olet joku poolopaitainen bensaletku.

Vierailija
32/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että tyttiksesi on ylipainoinen.

Vierailija
33/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pelkää että pääset karkuun kun oot kevyt

Vierailija
34/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistuttaa aloittajaa siitä kuinka Suomi on täynnä lyhyitä ja leveitä ihmisiä jotka muita dissaamalla yrittää parantaa omaa oloa. Olin itse hoikempi nuorempana ja vaikka olen nykyään lähes pelkkää lihasta ja paikat kiinteänä, niin ei olisi edelleenkään mikään ihme jos joku yrittää alentaa puheillaan kun heitä risoo se ettei minun kaulassa ole näkyvää rasvakerrosta.

Mun vinkki on että ala treenaamaan ja löydä parempaa naisseuraa. Itsekin silloin hoikkana roikuin huonoissa suhteissa ihan vastaavien rumasti puhuvien, tyhmien ja lihavien naisten kanssa.

Vierailija
35/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellessä, toinen pyrkii lähinnä loukkaamaan ja ns voittamaan riidan. Se on huono merkki.

Vierailija
36/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se kertoo, että kumppanisi ei arvosta sinua ja haaveilee edelleen exästään.

Vierailija
37/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika päivänselvää, tuo nainen kokee alemmuutta omasta lihavuudestaan ja purkaa sitten riitatilanteessa sen tuolla tavalla. Nainen haluaa aina kokea olevansa miestä pienempi ja sirompi ja mitä läskimpi nainen on, sitä vaikeampaa se on. Pitää hankkia itselleen massiivinen mies, jotta voi uskotella itselleen olevansa siro nainen.

En katselisi tuollaista ämmää kyllä yhtään pidempään, kiertoon vaan.

Vierailija
38/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kädet ovat kuin pakkasen raiskaamat pulkannarut, niin olet laiha.

Herää kysymys miksi nainen haluaa sitten seurustella hänen kanssaan alunperinkään jos ei silmää miellytä? 

Ap, eroa. Tuollaisella ihmisellä ei ole mitään kontrollia eikä itsehillintää käytöksensä suhteen. Pahenee vaan jos nyt hyväksyt nuo asiattomuudet.

Vierailija
39/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan se just, ne itse läskit naiset haukkuu noin kun miehen pitäisi olla heitä itseään isompi eli käytännössä läskimpi koska ei kukaan normaalin muotoinen mies voi olla heitä suurempi.

Vierailija
40/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan naiset on sortuneet aina ensimmäisinä tuollaisiin henkilökohtaisuuksiin vaikken itse olisi halaistua negatiivista sanaa sanonut mistään heidän ominaisuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä