Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa näillä kommenteilla? "vinkuheinä, onkimato, pulkannaru" vaikka olen normaalipainoinen

Vierailija
31.10.2021 |

Olen 180cm/77kg

Uusi naisystävä haukkuu minua aina riidan aikana noin. Vertaa myös eksäänsä joka oli "täyttä lihasta" Minä en ole koskaan haukkunut hänen ulkonäköään, vaikka hän on ylipainoinen. En halua loukata häntä, eikä hänen painonsa haittaa minua, mutta miksi hän haluaa loukata minua?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet liian pieni, hento ja naisellinen. Suosittelen Grinderiä.

Vierailija
42/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika päivänselvää, tuo nainen kokee alemmuutta omasta lihavuudestaan ja purkaa sitten riitatilanteessa sen tuolla tavalla. Nainen haluaa aina kokea olevansa miestä pienempi ja sirompi ja mitä läskimpi nainen on, sitä vaikeampaa se on. Pitää hankkia itselleen massiivinen mies, jotta voi uskotella itselleen olevansa siro nainen.

En katselisi tuollaista ämmää kyllä yhtään pidempään, kiertoon vaan.

Joo ja sitten he ketkä löytävät jonkun todella ison miehen ja ovat sitten pienempiä, niin sitten suu käy koko ajan tyyliin "miehen pitää olla iso että se on mies. Ja vain minun mieheni kokoiset lasketaan miehiksi"

Eli ylennetään se oma mies omilla puheilla johonkin alfa-luokkaan. Ja siitä voi itselleen kätevästi uskotella olevansa kuumaa kamaa, koska eihän nämä alfat ketä tahansa kelpuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käskee olla kukkakeppi

Vierailija
44/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että tyttiksesi on viettänyt niin paljon aikaa tämän palstan inselisetien kanssa, että käyttää täsmälleen samoja sanoja. Oletko varma ettei hän ole mies itsekin?

Vierailija
45/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olet liian pieni, hento ja naisellinen. Suosittelen Grinderiä.

Näin juuri.

Vierailija
46/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkuheinä tarkoittaa aasialainen. Pulkannaru on laiha, luihuharteinen.

Onkimato on saamaton, selkärangaton, epärehellinen, laiska.

Vinkuheinä kylläkin tarkoittaa laihaa. Ja nuo kaikki nimittelyt yhteensä tarkoittavat yleensä sitä että joku kehopositiivinen plösö kuvittelee vähän vääriä totuuksia oman läskiytensä normaaliudesta.

Vierailija
47/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee olla kukkakeppi

Lällällällä läski, kuka syödä käski

Vierailija
48/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksisi on 23,8 eli normaalipainonen olet.

Ja vielä normaalipainon yläpäässä..

Vierailija
49/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että sun pitäis mennä salille. Ja voit samalla dumpata tuon muijan sillä salillakäynnin avulla saat itsellesi paremman naisenkin.

Vierailija
50/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta laiha mies vastaa lihavaa naista. Ansaitsette toisenne eikä sun kannata alkaa laihuudellasi leijumaan, koska se on miehelle aivan samanlainen dismeriitti,.

Laiha? Hän on lähempänä normaalipainon ylä- kuin alarajaa. Ihmisiltä on täysin sumentunut, minkä kokoinen on normaalipainoinen mies.

Vierailija
51/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposia???

Vierailija
52/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa, että sun pitäis mennä salille. Ja voit samalla dumpata tuon muijan sillä salillakäynnin avulla saat itsellesi paremman naisenkin.

Pitäisi mennä salille, jotta olisi ylipainoinen kuten suurin osa suomalaisista miehistä?

Vierailija
53/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa laiha -läskiltä ukolta, vailla lihaksia. Ei tuollaista kukaan syyttä sano.

Vierailija
54/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kehon koostumuksesta, lihas painaa läskiä enemmän.

Vierailija
55/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lihakseton rimpula ei tajua, ettei se pelkkä hoikkuus riitä, kun on pullohartia. Lihakseton on kevyt, vaan ei kovin hotti.

Vierailija
56/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Kuka tuollaista haukkumista viitsii kuunnella? 

Vierailija
57/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee salille. 

Vierailija
58/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika päivänselvää, tuo nainen kokee alemmuutta omasta lihavuudestaan ja purkaa sitten riitatilanteessa sen tuolla tavalla. Nainen haluaa aina kokea olevansa miestä pienempi ja sirompi ja mitä läskimpi nainen on, sitä vaikeampaa se on. Pitää hankkia itselleen massiivinen mies, jotta voi uskotella itselleen olevansa siro nainen.

En katselisi tuollaista ämmää kyllä yhtään pidempään, kiertoon vaan.

Joo ja sitten he ketkä löytävät jonkun todella ison miehen ja ovat sitten pienempiä, niin sitten suu käy koko ajan tyyliin "miehen pitää olla iso että se on mies. Ja vain minun mieheni kokoiset lasketaan miehiksi"

Eli ylennetään se oma mies omilla puheilla johonkin alfa-luokkaan. Ja siitä voi itselleen kätevästi uskotella olevansa kuumaa kamaa, koska eihän nämä alfat ketä tahansa kelpuuta.

Mitä väliä Mitä joku uskottelee itselleen? Selvästi tuollainen on tyytyväinen omaan mieheensä. 

Vierailija
59/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Kuka tuollaista haukkumista viitsii kuunnella? 

Varsinkaan joltain rapakuntoiselta läskikasalta.

Vierailija
60/74 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä paino tuo on, jos on lihasta, mutta oletko sitten plösö laihaläski? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan