Mitä nainen tarkoittaa näillä kommenteilla? "vinkuheinä, onkimato, pulkannaru" vaikka olen normaalipainoinen
Olen 180cm/77kg
Uusi naisystävä haukkuu minua aina riidan aikana noin. Vertaa myös eksäänsä joka oli "täyttä lihasta" Minä en ole koskaan haukkunut hänen ulkonäköään, vaikka hän on ylipainoinen. En halua loukata häntä, eikä hänen painonsa haittaa minua, mutta miksi hän haluaa loukata minua?
Kommentit (74)
No se tarkoittaa sitä, että tyttiksesi korvien välissä on ujeltava tuulitunneli.
Tuu pois tuollaisesta suhteesta. Toiset meistä tykkää hoikista pojista ihan aidosti.
Tosi ilkeää, ja tuo vertailu vasta onkin asiatonta. Vaihda kumppania.
Suosittelen sua eroamaan. Ei tuollaista tarvitse kenenkään kuunnella.
Uusi naisystävä ja te jo riitelette ja riidan aikana tuollaista asiatonta käytöstä. Hyvä, että tuli heti alussa esille, erotkaa.
Jos kädet ovat kuin pakkasen raiskaamat pulkannarut, niin olet laiha.
Vinkuheinä tarkoittaa aasialainen. Pulkannaru on laiha, luihuharteinen.
Onkimato on saamaton, selkärangaton, epärehellinen, laiska.
Se tarkoittaa sitä, että sinun on aika etsiä itsellesi nainen joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet. Älä suostu kynnysmatoksi.
Nainen on tyhmä, ilkeä ja pinnallinen. Jätä se emakko, ansaitset parempaa.
T. hoikista miehistä syttyvä nainen
Että naisystäväsi tiedostaa ylipainonsa ja häpeää sitä, mutta koettaa vierittää pahan olon sinun niskaasi hokemalla, että sinähän se olet vartaloltasi vääränlainen. Sinun hoikka vartalosi hänen vierellään korostaa hänen kilojaan ja saa hänet epävarmaksi omasta viehättävyydestään. Hänen olisi helpompi olla, jos sinäkin olisit ylipainonen ja sairaalloinen.
Paaaljon pahempaa tulossa jos jäät. Hän voi lämmitellä exäxtä nyxän.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aloituksesta tulee paha mieli.
Niin tuli! Siksi kyselin miten muuten suhteessa menee
Provohan tämä on, mutta laiha mies vastaa lihavaa naista. Ansaitsette toisenne eikä sun kannata alkaa laihuudellasi leijumaan, koska se on miehelle aivan samanlainen dismeriitti,.
Voit aina testata kumpi teistä on vahvempi. Loppuu vidduillu yhteen kertaan.
Uusi kumppanisi taitaa olla huono riitelijä kun menee tuolle linjalle. Katso googlesta riitelyn taito.
Miten teillä muuten menee?