Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa onko normaali flunssa vai korona? Onko oireissa jotain eroja?

Vierailija
31.10.2021 |

Tänään pitäisi mennä sukujuhliin, mutta olen flunssassa. Olen rokotettu, niin en tiedä, voinko osallistua kun olen flunssassa. Soitin puhelinneuvontaan, eikä sieltäkään saanut oikein mitään selkeää vastausta. Miksi ei ole mitään ohjetta miten pitää toimia? Menenkö nyt sinne sukujuhliin vai en??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinnin mukaan. Jos jaksat jne niin tietysti menet.

Vierailija
2/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi vain normi flunssa niin ei sitäkään ole kiva mennä levittelemään muille.

Vierailija
4/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit käyttää siellä maskia, ja kahvittelun aikana vetäydyt reilun turvavälin päähän, desinfioit käsiä joka välissä. Vaihtoehtoisesti toki käyt koronatestissä tai jäät pois.

Vierailija
5/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata mennä. Voitko ottaa sen omalletunnollesi jos tartutat koko juhlaväen? Rokote ei estä tartuttamasta koronaa. Enkä menisi tavallista flunssaakaan levittämään juhliin.

Vierailija
6/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää kysymys vitsi? Todellakaan et mene levittämään tautiasi muille, oli se sitten korona tai joku muu. Minä en mennyt edes kauppaan, vaan tilasin ruoat kotiinkuljetuksella tällä viikolla. En tiedä mikä flunssa mulla on, mutta näillä oireilla ei rotettuja edes oteta testiin. Olen pysynyt kotona, tehnyt työt etänä jne. En mene edes maskin kanssa nyt mihinkään yskimään ja niistämään.

Vierailija
7/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettuna voi jatkaa normaalia elämää. Mene vaan juhliin.

Vierailija
8/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä räkätauti, samalla tavalla se tarttuu, ja on ihan helvetin itsekästä mennä räkimään muut kipeäksi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää??? Ja ihan tämä sama vaikkei tätä koronaa olisi olemassakaan! Flunssaoireisena pysytään kotona, eikä mennä sairastuttamaan muita. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi