Heinäluoman vaimo on kuollut :-(
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:50"]Olen tuo, jonka mielestä tosiaan menettivät lapset äitinsä varhain. Ne minun tuntemanikin ihmiset olivat tosiaan opiskeluissaan olleita parikymppisiä. Minusta se nyt edelleen vaan on hirveän varhain, jos nämäkin -88, -90 ja -91 syntyneet menettivät jo äitinsä. Ihan kaikista naureskeluista huolimatta. Siinä iässä useimmilla on vielä elämä kesken. Ei pääse äiti näkemään, mihin ammattiin lopulta menevät, kenen kanssa ehkä perustavat perheen jne. Iso aukko on ollut ystävienikin elämässä äidin puute siinä vaiheessa, kun ovat vasta omaa elämäänsä rakentaneet.
[/quote]
Vittu KUKAAN ei ole NAURESKELLUT iälle tai kuolemalle. Se että laitoin pari ":DD" -hymiötä ei tarkoita mitään pahaa heille, joilla on suru. Naurattaa tämä av:n meininki. Huomatkaa; NAURATTAA. Aika hurjasti sanottu!
Mäkin olen syntynyt -91 eli 23 vuotias. Olisin ihan kauhuissani jos äitini tai isäni nyt kuolisi. Mä ainakin koen heitä vielä henkisesti paljonkin tarttevani, vaikka kuinka olen aikuinen, omillani asuva ja ties mitä. Mun äitinikin on musta nuori, vasta 54v... Mulla ei isovanhemmistakaan olee kuin yksi kuollut vasta. Ihan shokkina tulis jos nyt vanhempi kuolis. Tulis hirveän orpo olo.
Osanotot omaisille...
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:50"]Olen tuo, jonka mielestä tosiaan menettivät lapset äitinsä varhain. Ne minun tuntemanikin ihmiset olivat tosiaan opiskeluissaan olleita parikymppisiä. Minusta se nyt edelleen vaan on hirveän varhain, jos nämäkin -88, -90 ja -91 syntyneet menettivät jo äitinsä. Ihan kaikista naureskeluista huolimatta. Siinä iässä useimmilla on vielä elämä kesken. Ei pääse äiti näkemään, mihin ammattiin lopulta menevät, kenen kanssa ehkä perustavat perheen jne. Iso aukko on ollut ystävienikin elämässä äidin puute siinä vaiheessa, kun ovat vasta omaa elämäänsä rakentaneet. [/quote] Vittu KUKAAN ei ole NAURESKELLUT iälle tai kuolemalle. Se että laitoin pari ":DD" -hymiötä ei tarkoita mitään pahaa heille, joilla on suru. Naurattaa tämä av:n meininki. Huomatkaa; NAURATTAA. Aika hurjasti sanottu!
[/quote]
Ehkä sun sitten kannattaisi säännöstellä vähän tuollaisten :DD hymiöiden käyttöä kommenteissasi. Tulee turhia väärinkäsityksiä, jos käytät niitä muista poikkeavalla tavalla. Niiden nimi on hymiö ihan syystä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:50"]Olen tuo, jonka mielestä tosiaan menettivät lapset äitinsä varhain. Ne minun tuntemanikin ihmiset olivat tosiaan opiskeluissaan olleita parikymppisiä. Minusta se nyt edelleen vaan on hirveän varhain, jos nämäkin -88, -90 ja -91 syntyneet menettivät jo äitinsä. Ihan kaikista naureskeluista huolimatta. Siinä iässä useimmilla on vielä elämä kesken. Ei pääse äiti näkemään, mihin ammattiin lopulta menevät, kenen kanssa ehkä perustavat perheen jne. Iso aukko on ollut ystävienikin elämässä äidin puute siinä vaiheessa, kun ovat vasta omaa elämäänsä rakentaneet. [/quote] Vittu KUKAAN ei ole NAURESKELLUT iälle tai kuolemalle. Se että laitoin pari ":DD" -hymiötä ei tarkoita mitään pahaa heille, joilla on suru. Naurattaa tämä av:n meininki. Huomatkaa; NAURATTAA. Aika hurjasti sanottu!
[/quote]
Ehkä sun sitten kannattaisi säännöstellä vähän tuollaisten :DD hymiöiden käyttöä kommenteissasi. Tulee turhia väärinkäsityksiä, jos käytät niitä muista poikkeavalla tavalla. Niiden nimi on hymiö ihan syystä.
[/quote]
Huoh. :D
Kylläpäs tässä ketjussa on vastenmielisiä kommentteja. Melkein toivoisi, että nämä mauttomat ilkeilijät saisivat maistaa omaa lääkettään sitten, kun heitä kohtaa suru (myötätunnon puute osoittaa, ettei heillä tätä kokemusta vielä ole).
Huolestuttavaa on, että he aivan varmasti opettavat lapsilleen omat asenteensa, tilanteentajuttomuutensa ja kielenkäyttönsä.
Tekopyhätpaskat täällä muka suree jotain ventovierasta. Seuraavassa lauseessa taas vittuillaan jollekin.
Osanotto omaisille.
Onko tietoa, minkäikäinen tämä kaikissa eilisissä lehdissä uutisoitu yksityishenkilö oli? Eero Heinäluoma täyttää ensi heinäkuussa 60 v., onko hän samana vuonna syntynyt kuin vaimonsa oli?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:33"]
Osanotto omaisille.
Onko tietoa, minkäikäinen tämä kaikissa eilisissä lehdissä uutisoitu yksityishenkilö oli? Eero Heinäluoma täyttää ensi heinäkuussa 60 v., onko hän samana vuonna syntynyt kuin vaimonsa oli?
[/quote]
Satu oli syntynyt 1958.
http://static.iltalehti.fi/nakoislehti/kansikuva_350.jpg?d=201501090808
Menetin äitini kun olin 24 ja se oli elämäni kamalin kokemus, josta en vieläkään ole päässyt yli ja ikävöin äitiäni joka ikinen päivä. Äitini ei mm. koskaan tavannut lapsenlapsiaan ja olisin kaivannut äidin tukea monissa elämäntilanteissa, enkä vähiten silloin kun sain omia lapsia. Kyllä sen ikäinen on vielä nuori menettämään vanhempansa vaikka kuinka olisi jo "reilusti yli 20 v ja aikuinen".
T. N30v
Jos ihminen on hyvissä väleissä vanhempiensa kanssa, heidän kuolemansa on suuri menetys, vaikka ihminen olisi 50-vuotias. Äiti on aina äiti ja isä on aina isä. Heihin voi kuitenkin aina tukeutua, olitpa kuinka aikuinen tahansa. Olin 50-vuotias kun äitini kuoli kaksi vuotta sitten, ja ikävöin häntä yhä joka päivä.
Osanottoni Heinäluoman perheelle.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:21"]
Eivät olleet tärkeimmät! Tärkeintä on tietää, MIHIN hän kuoli! Eero on kysyttäessäkin kieltäytynyt kertomasta sairauden nimeä, mutta hän on julkisuuden henkilö, ja sen myötä myös hänen vaimonsa, joten meidän TÄYTYY saada tietää! Meillä on OIKEUS!
[/quote]
Tämä tiedon perheen sisällä pitäminen ei olisi vaikuttanut kenenkään elämään. Mutta nyt pääsee sääliäänillä keväällä eduskuntaan?
[/quote]
Vastenmielinen kommentti, häpeä! Tuskin kukaan normaali ihminen ei ajattelisi rakkaan läheisen vakavan sairauden kohdalla säälipisteitä ja vaaleja. Ilmeisesti sinä ajattelisit, kun sinulle tuli moinen edes mieleen.
Muutenkin kamalia ja sivistymättömiä kommentteja aiheesta. Sydämen ei ikävä kyllä asu meissä kaikissa.
[/quote]
Voi kuule, mä sattumalta tunnen tota demarijengiä niin hyvin, että tiedän tarkalleen mistä puhun.
[/quote]
Silti ei todellakaan kuulu TÄHÄN asiayhteyteen! Sivistymättömiä moukkia, jotka eivät osaa arvostaa surua ja läheisen menettämistä!
Itsellä vielä suruaika menossa - otan osaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:50"]Btw: sauli niinistön äidin kuolinilmoitusta ei ole näkynyt hesarissa.
Satu oli vantaalainen luokanope. Mikähän syöpä on ollut noin ärhäkkä? Munasarjat?
[/quote]
Ystävän vaimo kuoli lokakuussa rintasyöpään, sairastettuaan sitä 4kk
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 05:33"]
Osanotto omaisille.
[/quote]
Satu oli syntynyt 1958.
http://static.iltalehti.fi/nakoislehti/kansikuva_350.jpg?d=201501090808
[/quote]
Olipa nuori. Miten surullista.
Tähänkin ketjuun on pitänyt persujen ja kokkareiden tulla ilkkumaan. Breivikin tavoin nää äärioikeistolaiset ei mitään muuta haluaisikaan, kun vain tappaa vasemmiston ja vihreät ja muut toisinajattelijat, että pääsisivät vapaasti toteuttamaan mielihalujaan eli naisten, lasten, homojen, mamujen ja köyhien alistamista ja hyväksikäyttöä. Se on sitä "kapitalismia" se.
Ja rahat kaikki suuryhtiöille ja niiden pöydältä tippuvat hippuset sit sille peräkammarinpojalle käyttöön, samoin kuin joku huippumalli ja sen huippumallin pillu.
SDP:n saatana Heinäluoma sai minkä ansaitsikin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:28"]
Miten ois linkki?
[/quote]
Pääuutisena on nyt iltasanomissa.
En osaa laittaa. Iltalehdessä ensimmäisenä
Olen tuo, jonka mielestä tosiaan menettivät lapset äitinsä varhain. Ne minun tuntemanikin ihmiset olivat tosiaan opiskeluissaan olleita parikymppisiä. Minusta se nyt edelleen vaan on hirveän varhain, jos nämäkin -88, -90 ja -91 syntyneet menettivät jo äitinsä. Ihan kaikista naureskeluista huolimatta. Siinä iässä useimmilla on vielä elämä kesken. Ei pääse äiti näkemään, mihin ammattiin lopulta menevät, kenen kanssa ehkä perustavat perheen jne. Iso aukko on ollut ystävienikin elämässä äidin puute siinä vaiheessa, kun ovat vasta omaa elämäänsä rakentaneet.