Olin treffeillä erään miehen kanssa joka vaikutti aika lupaavalta, jossain vaiheessa kuitenkin meni kauhun väreet selkäpiitä pitkin, kun
hän kysyi, että olenko kiltti. Siis mitä, kuka kysyy aikuiselta ihmiseltä, että onko kiltti. Entä jos on tuhma. Mitä sitten tapahtuu. Lähdin tekosyyllä äkkiä kotiin.
N36
Kommentit (54)
No selvästi mies sai kysymykseensä vastauksen :)
Olisit sanonut että et ole.
Ei mitään vikaa kysymyksessä koska suurin osa naisista eivole kilttejä. Vaan itsekkäitä jotka eivät ajattele toisen parasta yhtään.
Noin minä saan epämieluisan naisen lähtemään. Toimii aina :)
T. Deittaileva mies
Onko kirjoittajat ala ikäisiä tai vajaakkeja?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Mutta varmaan sinäkin opit peruskoulussa kirjoittamaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut, että pistippä ilkeän kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Mutta varmaan sinäkin opit peruskoulussa kirjoittamaan oikein.
Eli vajaakkeja!
Kiitos vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
T. Deittaileva mies
Ja jos nainen ei lähde tuolla, niin sitten hampaat irvessä deittaat sitä maailman tappiin? Miksi ei voi vain sanoa että ”valitettavasti en usko, että tästä seuraa jatkoa”. Aika munatonta yrittää jotenkin saada toinen lähtemään sen sijaan, että lähtisi itse.
Yrittää metsästää kilttiä naista, jota olisi helppo hallita. Yök.
Vierailija kirjoitti:
T. Deittaileva mies
Juujuu. Sinun mielikuvituksessasi ehkä.
Aika hyvä provo tällä kertaa. Aloitus sai nauramaan, ja kommenttiosiossa muutamia loistoheittoja myös.
Noin 90%:lla naisista tämä on yksi kriteeri miehelle mutta toisin päinkö se onkin kauheaa ja pelottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Deittaileva mies
Ja jos nainen ei lähde tuolla, niin sitten hampaat irvessä deittaat sitä maailman tappiin? Miksi ei voi vain sanoa että ”valitettavasti en usko, että tästä seuraa jatkoa”. Aika munatonta yrittää jotenkin saada toinen lähtemään sen sijaan, että lähtisi itse.
Niinpä. Lisäksi sana kiertää jos yhtään pienempi paikkakunta. Käykö se Pertti ihan täysillä kun....
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut että et ole.
Ei mitään vikaa kysymyksessä koska suurin osa naisista eivole kilttejä. Vaan itsekkäitä jotka eivät ajattele toisen parasta yhtään.
"Naiset tekevät miehiä useammin sekä julkista että yksityistä hoivatyötä. Äidit käyttävät valtaosan perhevapaista ja suurin osa yksinhuoltajista ja omaishoitajista on naisia. Myös valtaosa sosiaali- ja terveyspalveluissa työskentelevistä sekä alan opiskelijoista on naisia. Naiset tekevät perheasemasta riippumatta enemmän kotitöitä kuin miehet."
Esimerkiksi omaishoitajista yli 70% on naisia. Ollaan me kyllä niin itsekkäitä.
AV-palstalainen olisi muka oikeasti miehen kanssa treffeillä? Aika hauska vitsi!
Oudosti kysytty kieltämättä. Creepy. Hyvä, että lähdit kotiin.