Mitä ihmettä oikein todistin?
Nyt on kyllä maailmankirjat sekaisin tai vähintäänkin minun henkilökohtainen elämä.
Tänään odottelin paikallisella Prismalla kyytiä, kun huomasin äitin ja kaksi n. 4-6-vuotiasta tyttöä sekä ilmeisesti heidän mummon. Toinen tyttö yritti päästä autoon sisään "omalta puoleltaan" ja äiti viritteli toista tyttöä vöihin samaan aikaan. Ovi oli jäässä, ja mukula lähti kokeilemaan pääseekö siskonsa puolelta sisään. Äitille asiasta kerrottuaan vastaus oli "Haista v*ttu X" - Eli siis lapselleen sanoi haista vittu. No, äiti kirjaimellisesti heitti tytön autoon ja huusi jotain törkysanaista turvavyön laitosta. Samaan aikaan mummeli puhisteli jäänpaloja autosta (???!!) ja katseli kuuromykkäsokeana touhua. Äiti mutisi vielä jotain lapsilleen, kun tämä aikaisemmin haistattelut saanut tyttö näytti keskaria. Tähän äiti huusi tietenkin "pojiltako oot tuommosia oppinu, ens kerralla perkele puren sulta koko sormen irti"
No, seurakunta pääsi liikkeelle ja matkaa taittui n. metri, kunnes auto pysähtyi. Sitten äiti alkoi vetää lastaan takapenkiltä, ja lapsi huutaa siskoaan avuksi. Tätä sirkusta jatkuu taas hetki, kunnes auto lähtee liikkeelle. Ja taas matkaa jatkuu noin metrin verran, kunnes auto pysähtyy. Tällä kertaa molemmat lapset huutaa äidilleen takapenkiltä "H*ora H*ora!!"
Siis mitä ihmettä tässä maailmassa tapahtuu? Katsoin äitiä parikin kertaa suoraan silmiin, eikä ilmassa ollut minkäänlaista häpeää tai muuta kiusaantumista.
Ja ei, en asu Porvoossa eikä tämä ole provo. Tämä tapahtui pari tuntia sitten.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:18"]Kylläpäs on provo.
[/quote]
Pls, kerää ittes
Tehkää nyt niitä ls-ilmoituksia näistä kauheista perheistä. Lapset hajotetaan henkisesti jo pienenä ja sen seurauksena niistä kasvaa kriminaaleja. Jokaisen velvollisuus olisi tehdä ilmoitus, jos näkee tuollaista mitä tässä ketjussa on kuvattu.
Tulipa paha olo :( Henkinen väkivalta on yllättävän yleistä mutta painetaan usein villasella koska mustelmia ei jää.. Lopputulos vaan saattaa olla pahempi. Lasten kanssa ON rankkaa mutta aikuisen tulisi osata hillitä itsensä ja kantaa se vastuu. Kaikki eivät vaan siihen kykene.
Ajatelkaa mitä ihania kullannuppuja noista lapsista kasvaa! Millaisen pohjan tuo tekee psyykelle, arvoille, empatiakyvylle, moraalille? Surullista... Nämä lapset tulee maksamaan enemmän kuin kymmenen tuhatta kilttiä normaalia lasta elin aikanaan yhteiskunnalle,,
Perus av mamma siellä parkkiksella riehunut. Syytetään poikia aina siitä jos tytöt käyttäytyy ääliösti. Meidänkin naapuri (tutön äiti) höpöttää kaikille, että meidän pojat opettaa hänen tytölleen riehumista ja villejä leikkejä. Todellisuudessa se on hönen prinsessa joka aina ehdottaa leikiksi " juoskaa mua kiinni ja sit sidotte johonkin". Poikia on aina hyvä syytellä!
no, vielä edestään löytää, kun tytöt alkaa olla teinareita. sillon aletaan olla öitä pois, evvk mutsin säälittävät yritykset pitää kuria jne...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:18"]
Vähän ennen joulua kaupan ulkopuolella Kuopiossa isä huutaa n. 3-vuotiaalle tyttärelleen: perkele, kyllä jaksat kävellä tästä kotiin saatana! Elä valita koko ajan!
Itse jäin suu auki tuijottamaan. Se lapsi ei edes kiukutellut tai mitään, sanoi vain ettei jaksa kävellä. Uskomatonta meininkiä.
[/quote]
Siis ei voi olla! Kuopion prismalla sattu tämä nimittäin. Onko täällä vesijohtovedessä jotain vikaa, kun tämän tästä karmeampia tapauksia sattuu?
En tiedä voisiko nuo möykkäämiset olla avunhuutoja, itse en ainakaan kehtaisi lapsille edes huutaa kaupassa, saati sättiä tai niin kuin nämä kiroavat. Huhhuh. Minkälainen tilanne täällä on lastensuojelussa? Ap
Vähän ennen joulua kaupan ulkopuolella Kuopiossa isä huutaa n. 3-vuotiaalle tyttärelleen: perkele, kyllä jaksat kävellä tästä kotiin saatana! Elä valita koko ajan!
Itse jäin suu auki tuijottamaan. Se lapsi ei edes kiukutellut tai mitään, sanoi vain ettei jaksa kävellä. Uskomatonta meininkiä.