Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä oikein todistin?

Vierailija
08.01.2015 |

Nyt on kyllä maailmankirjat sekaisin tai vähintäänkin minun henkilökohtainen elämä.

Tänään odottelin paikallisella Prismalla kyytiä, kun huomasin äitin ja kaksi n. 4-6-vuotiasta tyttöä sekä ilmeisesti heidän mummon. Toinen tyttö yritti päästä autoon sisään "omalta puoleltaan" ja äiti viritteli toista tyttöä vöihin samaan aikaan. Ovi oli jäässä, ja mukula lähti kokeilemaan pääseekö siskonsa puolelta sisään. Äitille asiasta kerrottuaan vastaus oli "Haista v*ttu X" - Eli siis lapselleen sanoi haista vittu. No, äiti kirjaimellisesti heitti tytön autoon ja huusi jotain törkysanaista turvavyön laitosta. Samaan aikaan mummeli puhisteli jäänpaloja autosta (???!!) ja katseli kuuromykkäsokeana touhua. Äiti mutisi vielä jotain lapsilleen, kun tämä aikaisemmin haistattelut saanut tyttö näytti keskaria. Tähän äiti huusi tietenkin "pojiltako oot tuommosia oppinu, ens kerralla perkele puren sulta koko sormen irti" 

No, seurakunta pääsi liikkeelle ja matkaa taittui n. metri, kunnes auto pysähtyi. Sitten äiti alkoi vetää lastaan takapenkiltä, ja lapsi huutaa siskoaan avuksi. Tätä sirkusta jatkuu taas hetki, kunnes auto lähtee liikkeelle. Ja taas matkaa jatkuu noin metrin verran, kunnes auto pysähtyy. Tällä kertaa molemmat lapset huutaa äidilleen takapenkiltä "H*ora H*ora!!"

Siis mitä ihmettä tässä maailmassa tapahtuu? Katsoin äitiä parikin kertaa suoraan silmiin, eikä ilmassa ollut minkäänlaista häpeää tai muuta kiusaantumista. 

Ja ei, en asu Porvoossa eikä tämä ole provo. Tämä tapahtui pari tuntia sitten.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on provo.

Vierailija
2/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan ole, toivoisin kyllä suuresti, että olisi. Melkein otin auton rekkarin ylös, olisi varmaan voinut lastensuojelun täti käydä tsekkaamassa kotioloja tuommoisen kielenkäytön perusteella. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas!

Vierailija
4/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siellä mukana vai miten kuulit noin selvään kun se auto liikkui jo?

Vierailija
5/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :( tulee aina niin paha mieli, kun tälläistä lukee. Muisuttaa taas siitä, miten kamala maailma voikaan olla :(

Vierailija
6/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä moneen junaan, syystä jos toisesta. Otitko rekkaria yläs vai oletko vain palstavaahtoilija?

Vierailija
7/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis parkkipaikalla odottamassa kyytiä, ja kun kyytini saapui, parkkeerasi hän tämän perheen viereen ja jäin ulos vielä tupakoimaan. Auto pysähtyi molemmilla kerroilla melkein metrilleen viereeni, joten lasten mekastamisen kuulin selkeästi. Ap

Vierailija
8/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä kertaa taidan jäädä palstavaahtoilijaksi, ensin en edes tajunnut, että koko tilanne on todellinen. Kerroin miehelleni autossa ja hänkin hämmentyi. En ole siis koskaan harkinnutkaan mitään lasu-juttuja, mutta tämä touhu sai miettimään. Ja juuri tuo väkivallalla uhkailu, ei kai kenenkään vanhempi tosissaan purisi lapsensa sormea irti, eikä sellaisella voi tehdä noin pienten kanssa huumoriakaan?? Ap

Vierailija
9/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaisia?

Vierailija
10/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tupakointi kuuluu wt-tyyliin.
Karmeaa!

Vierailija
11/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulin Helsinkiläisessä Prismassa viime viikonloppuna kun joku isukki sanoi ostoskärryssä roikkuvalle n. 5 -vuotiaalle pojalleen että "lopeta tuo SAATANAN NYLKYTYS!".

En mä tiedä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niiden kanssa ei jaksa olla ihmisiksi.

Vierailija
12/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mustalaisten kurinpitotoimet vielä ymmärtäisin (heillä käsittääkseni äärimäisen tiukka kuri, toki h*orittelua ei sallita), mutta nämä oli ihan supisuomalaisia, äitillä taisi olla vaaleat hiukset. Huhhuh, vieläkin puistattaa! Ap

Vierailija
13/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:29"]

Itse kuulin Helsinkiläisessä Prismassa viime viikonloppuna kun joku isukki sanoi ostoskärryssä roikkuvalle n. 5 -vuotiaalle pojalleen että "lopeta tuo SAATANAN NYLKYTYS!".

En mä tiedä miksi niitä lapsia pitää hankkia jos niiden kanssa ei jaksa olla ihmisiksi.

[/quote]

Kyllä minä olisin korvilleni saanut kiroilusta lapsena, varmasti pestiin suuta saippualla jos edes paska sanottiin. Kummastuttaa, kun nykyään alkaa olla viidakonlait näköjään jo pienten kanssa. :/ Ap

Vierailija
14/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin puuttunut vaikka kuinka jo tuohon äidin kiroiluun lapselleen! Mikset tehnyt mitään?

Röökin imeminen tärkeempää ja sitten juoruaminen tänne!

Vierailija
15/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:29"]

[/quote]

Kyllä minä olisin korvilleni saanut kiroilusta lapsena, varmasti pestiin suuta saippualla jos edes paska sanottiin. Kummastuttaa, kun nykyään alkaa olla viidakonlait näköjään jo pienten kanssa. :/ Ap

[/quote]

Isukki oli sen näköinen, että jos joku kommentoi, niin vetää turpaan. Silti jäi harmittamaan, etten sanonut mitään.

Vierailija
16/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ollut ja arvasinkin, että tämä kääntyy vielä meikäläisen tupakoinnin vatvomiseksi! :D Katsoin touhua lähinnä oikeasti kauhusta kankeana, mutta en löytänyt sanoja ja rohkeutta mennä väliin. Jotenkin tilanne oli niin kiusallinen. Tuijotin kyllä äiti suoraan silmiin useampaankin otteeseen, mutta ei tosiaankaan välittänyt tuijotuksestani yhtään. Mummoakin katsoin pari kertaa, mutta hän haahuili ja touhusi ihan mitä sattuu - eikä todellakaan piitannut yhtään siitä, mitä taustalla tapahtui. Ap

Vierailija
17/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut samanlaista käytöstä.. Kävelin vain tämän hullun perheen ohi, ja saatoin samalla katsoa heitä aika pitkään, sillä kielen käyttö oli aivan käsittämätöntä, äiti huusi n. 5v. Lapselle että s*tanan pikku horo! Tämän tapahtuman jälkeen tämä perhe lapsineen alkoi huudella ja näytellä keskisormea minulle aina kun satuin kävelemään ohi! Asuimme samalla alueella, joten silloin tällöin näin heidät.

Vierailija
18/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ihan ajatuskin, että tuollaisia vanhempia on olemassa. Sitten on niitä, jotka eivät yrittämisestä huolimattakaan voi koskaan saada luonnollisin keinoin omia lapsia. Jotenkin pitäisi saada rohkeutta, että pystyisi puuttumaan vääryyteen, mutta näin suomalaisittain asioista sanominen on kiusallista. Toivottavasti tytöt kasvavat kunnollisiksi äidistä huolimatta! Ap

Vierailija
19/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:19"]

No ei tosiaankaan ole, toivoisin kyllä suuresti, että olisi. Melkein otin auton rekkarin ylös, olisi varmaan voinut lastensuojelun täti käydä tsekkaamassa kotioloja tuommoisen kielenkäytön perusteella. Ap

[/quote]

No kiva että melkein otit.

Vierailija
20/30 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväkeä on aina ollut ja tulee olemaan.

Toivotaan että kuolevat nuorina siihen tupakointiinsa.

Itse ovat itselleen maanpäällisen helvetin luoneet, aivan sama minulle kunhan pysyvät kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi