Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kookosöljy

Vierailija
08.01.2015 |

Yritin tuossa etsiä, mutta kysyn täältä, kun en vastausta löytänyt. Kookosöljyn puolesta puhutaan paljon... Ihoni on todella kuiva tällä hetkellä ja ajattelin kokeilla. Mutta, tuoksuukö öljy samalle kuin, esim. kookoshiutaleet? Nytkin oksettaa, kertakaikkisen hirveä haju, joka jostain muistoista tulee esiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oliiviöljyä, voita, syön vain rasvaisia jogurtteja. Kyse ei ole rasvan puutteesta ruokavaliossa. Talvella ihoni vain muuttuu koppuraksi. Oliiviöljyä olen välillä käyttänyt ihoon. Vaihteeksi olisi vain mukava kokeilla jotain uutta. Kiitos sinulle ensimmäinen vastaaja, tänään kaupoille.

Vierailija
2/7 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tätä  kuva pakkauksesta ei maistu eikä tuoksu millekään. Miellyttävä käyttää- Ostan sitä etnisistä kaupoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa jojoba öljyä, itse levitän sitä pienen määrän kasvoille ennen kosteusvoiteen levitystä. Voi käyttää päästä varpaisiin ja sopii herkällekin iholle. Tuntuu miellyttävältä iholla, suosittelen!

Vierailija
4/7 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy tuoksuu kookokselta, ja se saattaa tuoksua eri ihmisten iholla eriltä. Voithan ostaa sellaisen pienemmän purkin (esim. Cocovi 2,5 dl) ja testata nenäsi sietokykyä. :)

Vierailija
5/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyissä on hiukan eroa, eri merkit tuoksuvat erilaiselta. Minulla on nyt Cocovin öljyä, joka tuoksuu ihan aavistuksen verran kookoshiutaleille, jos purkista nuuskii, ja KTC-merkkistä öljyä, joka ei tuoksu sen enempää kuin vaikka vaseliini. Iholle levitettynä kumpikaan ei enää tuoksu.

Vierailija
6/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita oliiviöljyä?

Vierailija
7/7 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuiva iho, tulee syödä rasvaa. Oliiviöljypohjaisia salaatinkastikkeita, kookosöljyä ruoanvalmistuksessa, avokadoja, rasvaista jogurttia, rasvaista kalaa, pähkinöitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi