Missä maissa olette käyneet?
Onko joitain paikkoja jossa erityisesti haluaisitte käydä?
Kommentit (22)
Olen käynyt:
Ruotsi, Tanska, Eesti, Espanja, Kreikka, Malta, Turkki, Kypros, Italia, Egypti, Dubai, Malediivit, Thaimaa, Bahrain
Haluaisin käydä:
Yhdysvallat, Britannia, Intia, Saksa jnejne...
Ruotsi, Viro, Latvia, Tanska, Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Sveitsi, Itävalta, Italia, Vatikaanivaltio, Espanja, Monaco, Kreikka, Kroatia, Slovenia, Kypros, Israel, Yhdysvallat, Arabiemiirikunnat, Marokko, Länsi-Sahara ja Thaimaa. Näissä on ainakin tullut käytyä.
Haluaisin käydä todella monissa paikoissa, melkeen mihin vaan voisin lähteä. Kiinnostavia maita tällä hetkellä ovat esimerkiksi Brasilia, Chile, Ecuador, Etelä-Afrikka, Kenia, Vietnam ja Malesia.
Hollanti, Thaimaa, Espanja (sen tuhat kertaa), Nepal, Puola, Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Portugali, Kreikka. Haluaisin käydä kaikkialla, etenkin Etelä-Amerikassa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:16"]Onko joitain paikkoja jossa erityisesti haluaisitte käydä?
[/quote]
Käytynä:
Suomi
Ruotsi
Tanska
Venäjä
Viro
Latvia
Saksa
Englanti
Ranska
Itävalta
Sveitsi
Liechtenstein
Unkari
Slovakia
Kreikka
Italia
Vatikaani
Espanja
USA
Tahtoo käydä:
Islanti
Irlanti
Uusi-Seelanti...
Ruotsissa olen periaatteessa käynyt.
Käyty: Saksa, Hollanti, Ruotsi, Viro, Ranska, Latvia, Norja.
Haluaisin käydä: Liettua, Tanska, Japani, Islanti, Mongolia, Kiina, jossain Etelä-Amerikassa.
Oon käyny Ruotsis ja myös tallinnas. Ajattelin käydä ens kesän viros tai saksas. N29
Olen käynyt Tukholmassa, mutta humalani takia en pystynyt poistumaan laivasta. Haluisin käydä Tukholmassa ihan kävelemässä. Vastaus molempiin kysymyksiin on siis Ruotsi.
Olen varmaan lähes ainoa kuka ei ole käynyt missään, edes lapissa... Ruotsin laivalla kyllä kävin.. :(
Olen käynyt Virossa, Ruotsissa (tosin vain Tukholmassa) ja Ranskassa. Virossa olen itse asiassa asunutkin jonkin aikaa.
Haluaisin kiertää vaikka koko maailman, joten voisin seuraavaksi lähteä ihan mihin tahansa. Tällä hetkellä eniten kuitenkin voisi kiinnostaa Argentiina, Venäjä ja Israel.
suomi, ruotsi, viro, tanska, britit, saksa, ranska, tsekki, itävalta, sveitsi, liechtenstein, espanja, andorra, italia, usa ja kanada käyty, haluaisin käydä jossain 'eksoottisemmassa' paikassa.
eritysiesti kiinnostaisi etelä-afrikka, australia, uusi-seelanti, meksiko ja intia, euroopassa turkki ja islanti
Olen käynyt Virossa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa, Bulgariassa, Venäjällä, Kreikassa, Kyproksella, Kroatiassa, Ranskassa, Espanjassa, Turkissa, Islannissa, Singaporessa, Kiinassa, Japanissa ja Etelä-Koreassa. Haluaisin läydä Mongoliassa.
Useimmissa Euroopan maista, Pohjois- Amerikassa jonkun kerran mutta en koskaan Aasiassa tai Etelä-Amerikassa. Tulin juuri jälleen Etelä-Afrikasta, ja menisin sinne milloin tahansa uudestaan!
Käyty: Ruotsi, Tanska, Saksa, Tsekki, Unkari, Itävalta, Kroatia, Italia, San Marino, Sveitsi, Espanja, Portugal, Ranska, Belgia, Hollanti, Iso-Britannia, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Jordania, Israel, Filippiinit, Hongkong, Vietnam, Laos, Cambodza, Thaimaa, USA
Toivelistalla: Montenegro, Slovenia, Indonesia, Costa Rica, Peru
Kuubaan tulee aina palattua. Siellä on erityinen tunnelma. Toinen on Beirut, se on kiinnostava.
Viro, Liettua, Venäjä, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Ranska, Iso-Britannia (olen asunut), Malta, Tunisia, Espanja, Turkki, Kreikka, Jordania, Thaimaa, Bangladesh, Australia (olen asunut), Malesia.
Osa näistä on työmatkoja ja muutamissa olen asunut pidempään.
Amerikan mantereella en ole käynyt missään, jossain siellä voisin käydä. Vaikka Kanadassa ja jossain Etelä-Amerikan maassa. En ole erityisen innostunut matkustamisesta.
Olen asunut vuoden Yhdysvalloissa ja sinä aikana tuli matkusteltua Georgiassa, Pohjois- ja Etelä-Carolinassa, New Yorkissa, New Jerseyssä, Alabamassa ja Floridassa. Olin Nykissä myös viikon ennen joulua. Muuten olen matkustanut Egyptissä (Sharm El Sheikh, Hurghada, Kairo, Alexandria, Luxor, Dahab), Arabiemiirikunnissa (Dubai), Kreikassa, Samoksella, Kyproksella, Kreetalla, Bulgariassa, Tunisiassa ja Saksassa (kiertomatka Münchenista Berliiniin). Viimeisimpänä pari matkaa Ruotsiin.
Haaveiden matkakohteet ovat Australia, Fiji, Uusi-Seelanti, Argentiina ja Chile, mutta näissä pitäisi olla massia. Nyt opiskeluhaaveet menee edelle ja realistista on matkustaa Euroopan maita läpi tulevien viiden vuoden ajan. Toivoisin pääseväni Irlantiin ja Britteihin lähiaikoina. Kunhan lapsi kasvaa, niin kiertomatka autolla Eurooppaan olisi mukava.
Venäjä, Viro, Ruotsi, Tanska, Montenegro, Islanti, Serbia, Irlanti, Espanja, Unkari ja Neuvostoliitto.
Tahtoisin käydä Monoliassa ja Turkissa.
Islannissa haluaisin vierailla, muut Euroopan maat lähestulkoon lakaistu.