Mies nolasi sitten koko perheemme.
Tänään aikaisemmin teini-ikäinen poikani kutsui kaverinsa meille. Tämä kaveri on hare krishnoja ja käyttää sellaista oranssia kaapua. Pojat ovat hyviä kavereita ja he puhelivat ja tekivät kaikkea mukavaa (esim. Kastelivat kukkia) ihan rauhassa. Itse katselin touhua vieressä, onnellisena siitä, että pojallani on noin hyvä kaveri.
Sitten mieheni tuli kotiin. Tiedän, että hän vastustaa uskonnollisuutta, mutta tätä en olisi uskonut hänen tekevän: hän sanoi poikani kaverille, että "painu sinne Intiaan saatanan pelle"! Poikani kaveri säikähti ja alkoi itkemään. Lähti nopeasti kotiin. Itse olen todella tyrmistynyt mieheni käytöksestä. Poikaammekin itketti ja hävetti isänsä käytös. Minä aloin heti huutaa miehelle ja sitten hän suuttui ja lähti kävelylle. Ei ole vielä palannut.
Nyt varmaan huomenna koko koulu tietää, millaisia "hulluja" olemme... Ja poikanikin saa hävetä :( Mutta, ottaisitteko eron tällaisessa tapauksessa?
Kommentit (19)
Et osannu ite keksiä tarinaa? Piti muiden matkia?
Säälittävää.
Kuka voi edes pahastua Hare Krishna porukasta. He ovat harmittomia ja rauhallisia.
Voe jessus! Otas trolli nyt selvää ensinnäkin ihan vaan Krisnoista, miten pukeutuvat arjessa.
Miksi yksikään krisna teillä kävisi kukkia kastelemassa ja juoruaisi teidän tavoista kotona?
Ei jatkoon!
p.s. Terveisiä Porvooseen!
Nyt kompastuit kaapuun. Terveisiä Porvooseen.
Miten appiukko on ottanut kantaa?
Oliko ihan ensimmäinen kerta kun mies osoitti ettei hänellä ole mitään alkeellisia käytöstapoja? Epäilen. En ottaisi eroa kun en yhdessä tuollaisen kanssa olisi.
Miksi kaivatte ikivanhoja juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Ap mikä on tilanne?
Ei ole mies palannut takaisin ja poika kuuluu nykyään Khrisna-liikkeeseen.
Ap onko tuota jatkunut jo pitkään?
Onko miehen luonne tuo vai oliko huono päivä. Onko usein hermo kireällä vai miksi rähähti lapselle sopimattomasti. Miksi ei pojan vanhemmille sano suoraan jos on kritiikkiä. Ei kai kaapua kaverille laiteta vai miten.
No ottaisin jos olisin alunalkaen jossain mielenhäiriössä noin idiootin miehen huolinut.