Kakkosten laittajat! Mikä puhelin teillä on?
Vai näkyykö kakkossivubkellään puhelimen käyttäjällä?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:03"]
Lumia, kirjoitan kyllä osoitekenttään sen /sivu/2... Mutta toisten sivujen linkit ei siis näy
[/quote]
Joo, tää ei toimi Samsungilla.
[/quote]
Mulla ainakin toimii, itellä on samsung galaxy
Minulla on Apple Macbook läppäri, mutta silti välillä laittelen kakkosta. Kun tekee mieli osallistua keskusteluun, mutta ei ole mitään sanottavaa, niin kiva laittaa pelkkä 2.
-mies-
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:14"]Samsung s4, mulla toimii tuo /sivu/2 jos vaan saan sormen osumaan siihen minimaalisen pieneen rakoon linkin ja rastin välillä. 90% yrityksistä osuu siihen rastiin. [/quote]klikkaa sinne tekstin keskelle ja kun siihen tulee se kursori jossa on sellainen pallukka rivin alla, vedä siitä kursori rivin loppuun.
[/quote]
Kiitos!:)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:29"]mulla on Vielä vanhempi lumia Windows seiskalla, ja mulla ei toimi mobiili edelleenkään ollenkaan, pakko käyttää täysversiota koko ajan. Onkohan kellään enää näin vanhaa puhelinta, onko mitään tehtävissä?
[/quote]Mitä se mobiili siis tekee? Millä tavalla ei toimi?
Samsungin puhelin, itse laitan /sivu/2 kun tulee nopeemmin mulla enkä täytä keskustelua turhilla 2-viesteillä. Jotkut tampiot laittaa niitä vielä kolmos- ja jopa nelossivullekin, kannattais ehkä päivittää kun pääsee ykkössivun loppuun jos vaikka olis tullut se 51 viestiä siihen mennessä. Usein nimittäin on.
Ei tätä ongelmaa kuitenkaan ikinä korjata niin en jaksa alkaa laittaan kakkosia "protestiksi että ylläpito huomaa" tms. Eiköhän ne oo jo huomannut, ne vaan ei välitä/osaa korjata asiaa tai hankkia jotain koodaria korjaamaan. Tuskin auttaa edes suorat palautteet. Ei ne korjaa mobiilin rivinvaihto-ongelmaakaan. Ollaan ihan yksin tässä kurjuudessa.
Lumia, ei toimi 2. Sivun linkki jos sivuja on vain kaksi. Mutta en kirjoita 2-viestejä vaan osoitteen perään /sivu/2
Tuplarivinvaihtokaan ei toimi joten jos jaksan niin laitan *<*br /><*br />* ilman tähtiä, jos haluan tehdä kappalejaon.
Tulee näkyviin vain se lataaminen epäonnistui. Virhekoodi 2/3. yhtäÄn keskustelua ei siis näy, aloita uusi keskustelu lukee nätisti, samoin av-vauva logo.
Samsung note 3. Jotkut ketjut näkyy, jotkut ei.
Minua kiinnostaa kakkonen ihan muista syistä....
No tommonen perus nokialainen. Miten se nyt tähän kakkoseen laittamiseen liittyy?
Lumia, kirjoitan kyllä osoitekenttään sen /sivu/2... Mutta toisten sivujen linkit ei siis näy
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:02"]No tommonen perus nokialainen. Miten se nyt tähän kakkoseen laittamiseen liittyy?
[/quote]
Siten että ei mulla oo mitään ongelmaa mobiiliversion sivunvaihdossa.
Kun tuolla joku väitti että ne on iphoneja kaikki.
2