Nuorta naista vaikeaa löytää parisuhteeseen kanssani
Alle 25-vuotiaita naisia on todella vaikeaa lähestyä eivätkä he juuri anna vastakaikua. En tiedä miksi moinen, onkohan rima liian korkealla vai mikä mättää
Kommentit (9)
En tiä. Mulla sama. Oon vasta 48, ihan ok elintaso, osaan kyllä jututtaa tyttöjä, mutta harvoin enää saattihommiin pääsee 20 vuotiaan kanssa.
Samaa ongelmaa on ollut itsellä, mutta lyhyehköön seksisuhteeseen heitä on onneksi lapsellisen helppo saada, onnekseni olen varakas. Toki parisuhteitakin on ollut, mutta yleensä ne päättyvät kun käy ilmi etten ala kustantamaan luksuselämää saamatta jatkuvasti vastineeksi kaikkia niitä asioita mitä haluan, mukaanlukien kaikkien fetissieni tyydyttäminen..
M54
Vierailija kirjoitti:
Samaa ongelmaa on ollut itsellä, mutta lyhyehköön seksisuhteeseen heitä on onneksi lapsellisen helppo saada, onnekseni olen varakas. Toki parisuhteitakin on ollut, mutta yleensä ne päättyvät kun käy ilmi etten ala kustantamaan luksuselämää saamatta jatkuvasti vastineeksi kaikkia niitä asioita mitä haluan, mukaanlukien kaikkien fetissieni tyydyttäminen..
M54
Onneksi kaikkien lassukoiden lisäksi löytyy vielä muitakin miehiä kun minä 👍
Se on juuri näin. Jos haluu saada on pakko antaa.
Asia varmaan korjaantuu viettämällä viikonloppua meidän 25-vuotiaiden naisten äitien seurassa tällä palstalla?
Muista se me too...haluatko joutua kärsimään täysin keksitystä ahdisteluväitteestä ilman mitään mahdollisuutta puolustautua?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti olen 25
Ap
Mitä ihmettä siis teet tällä palstalla tänä iltana? Miksi et ole siellä, missä nuoret naiset ovat?
Mene hiihtoladulle ja hanki hyvä fyysinen kunto