Huoltomiehet kävivät tänään asunnossani
ja kävivät asiattomasti muuallakin kuin korjausta vaatineessa huoneessa, suljettujen ovien takana. Arvasin, että näin käy, koska ihmiset on pirun uteliaita. Siksi haluankin aina olla paikalla kun huoltomiehet tms. käy, mutta nyt ei onnistunut kun piti töissä olla. Voisin kai tehdä valituksen, mutta pelkään, että siitä seuraa häirintää tai muuta ongelmaa. Että ärsyttää, heti piti alkaa pyyhkimään ovenkahvojakin :(
Kommentit (17)
Millaisesta hommasta oli kyse? Asukkaat ei aina tajua että korjattavaan kohteeseen liittyviä juttuja voi olla muuallakin asunnossa mitkä pitää hoitaa ennenkuin pääsee käsiksi itse kohteeseen.
Mitä suuria salaisuuksia sieltä suljettujen ovien takaa löytyy? Kannabisviljelmä? Laittomia aseita? My little poneja?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:14"]
Miks sun piti pyyhkiä ovenkahvat?
[/quote]
Koska ne huoltomiehet olivat koskeneet niihin. Tiedätkö kuinka suuri osa ihmisistä ei pese kunnolla käsiään KOSKAAN? Olisin halunnut pestä lattiatkin mutta yritän nyt sietää niitä ja pesen myöhemmin.
ap
Minä ainakin pidän huolen että olen paikalla kun huoltomies tulee.
Laitan päälle jotain seksikästä ja ehostan, siltä varalta että se onkin joku Yannick Bissonin näköinen könsikäs. Minulla on huoltomies-fantasia.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:23"]
[/quote]
Koska ne huoltomiehet olivat koskeneet niihin. Tiedätkö kuinka suuri osa ihmisistä ei pese kunnolla käsiään KOSKAAN? Olisin halunnut pestä lattiatkin mutta yritän nyt sietää niitä ja pesen myöhemmin.
ap
[/quote]
Et ole tosissas? Ihanko joku muu kuin sinä koskee ovenkahvoihin. Kuoletko sä nyt siihen? Mites noi kaupat ja muutkin yleiset ovenkahvat ym. ym. paikat, tavarat, pesetkö nekin ennen koskemista? Olet siis joku pakko-oirehäiriöinen? Olis pitänyt arvata... Joo, no mä jätän tämän ketjun, ei kestä sitä jankkausta mikä kohta alkaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:12"]
Onko iltalääkkeet ottamatta?
[/quote]
Myönnän, että tarvitsisin varmaan jonkun lääkityksen, mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa, että en pidä siitä, että vieraat ihmiset ovat käyskennelleet ympäri kotiani ja luultavasti tutkineet paikkoja. Koska huomasin, että tavaroita oli hieman eri asennoissa kuin mihin ne olin tarkoituksella laittanut.
[/quote]
ap
[/quote]
nauran tälle
Miten ap pärjää esim kaupassa? Tuotteisiin on moni koskenut ennen sinua paskasilla käsillä ja ostoskärrytkin on saastaiset?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:29"]
[/quote]
ap
[/quote]
Et ole tosissas? Ihanko joku muu kuin sinä koskee ovenkahvoihin. Kuoletko sä nyt siihen? Mites noi kaupat ja muutkin yleiset ovenkahvat ym. ym. paikat, tavarat, pesetkö nekin ennen koskemista? Olet siis joku pakko-oirehäiriöinen? Olis pitänyt arvata... Joo, no mä jätän tämän ketjun, ei kestä sitä jankkausta mikä kohta alkaa.
[/quote]
Käytän hansikkaita mahdollisuuksien mukaan yleisillä paikoilla ja pesen heti käteni saippualla kun tulen kotiin.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:29"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Käytän hansikkaita mahdollisuuksien mukaan yleisillä paikoilla ja pesen heti käteni saippualla kun tulen kotiin.
ap
[/quote]
pesetkö myös kaikki ostamasi tavarat, maitopurkeista lähtien?
Ap, paljasta jo mitä sieltä suljettujen ovien takaa löytyy. Se meitä kiinnostaa eniten.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:24"]Minä ainakin pidän huolen että olen paikalla kun huoltomies tulee.
Laitan päälle jotain seksikästä ja ehostan, siltä varalta että se onkin joku Yannick Bissonin näköinen könsikäs. Minulla on huoltomies-fantasia.
[/quote]
kai tiedät, että huoltomiehet pitää sunlaisia säälittävinä tyrkkyinä?
Ap, pliis älä aloita tätä TAAS. Tiedän että olet se sama joka pilasi joulun alla keskustelun siitä, että ihmiset pärjää hyvin pienillä tuloilla jos osaa budjetoida okein. Ja sitten tulit sinne selittämään sivutolkulla siitä, miten et pärjää koska et saa apua mielenterveysongelmiin, ja siitä miten sinulla on pakko-oireita peseytymiseen yms. Ja sinulla menee satoja euroja vesilaskuun. Ja siitä miten olet sairaseläkkeellä sen vuoksi.
Pliis hae sitä apua muualta, et saa sitä täältä av-palstalta!
Miettikää millaisia sekopäitä huoltomiehet kohtaavat päivittäin. Koskaan ei tiedä, mikä hörhö ovella vaanii.
Onko iltalääkkeet ottamatta?