Nainen, muistathan että jos seurustelet tai olet naimisissa, niin et saa pitää ketään miestä komeampana kuin omaa miestäsi
Jason Momoa, Chris Hemsworth... jne. Et saa pitää heitä komeampina kuin omaa miestäsi.
Tällä tavalla ajateltiin eilisessä keskustelussa koskien Pierce Brosnania ja hänen vaimoaan, kai sama pätee myös naisiin?
Kommentit (38)
Nyt sitten vasta tuokin kerrotaan.
Toki muistan. Menen naimisiin unelmieni miehen kanssa, joten ei ole tarvetta kuolata muita.
Mä itse asiassa kirjoitin siihen Brosnan -ketjuun, että ruusunpunaiset lasit on olleet naamalla jo 16 v. Ei ole komeampaa kuin oma, metsästäjänsilmäinen kalsarimallini. Kalsareissa on pieniä Harald Hirmuisia.
Vierailija kirjoitti:
En nyt seuraa ajatustasi.
Mieheni ei ole maailman komein mies. En ole häntä ulkonäön vuoksi "valinnut". Rakastan häntä edelleen 25vuoden jälkeen. Eipä ole ikinä käynyt mielessä että pitäisi pettää häntä jonkun "komean" ulkokuoren omaavan kanssa.
Naiset ovat varmaan jossain menneet sanomaan että toisen naisen kauniina pitäminen on mikropettämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin aloituksessa mainittu esimerkki on huomattavasti komeampi kuin oma miehni, entä sitten? Niin on moni muukin etkä sä ap voi mun mielipiteill yhtikäs mitään.
Mutta palstanaisten logiikan mukaan sitä omaa kumppania pitäisi pitää maailman kauneimpana/komeimpana. Vai koskeeko tämä taas pelkästään miehiä? Ja naiset saa pitää muita miehiä komeempana?
Tuottaako tää sulle ongelmatilanteita arjessa? Oletko sitä tasojankkaajaporukkaa, jolle tällaiset, kröhöm, objektiiviset arviot ja listaukset on jostain syystä merkityksellisiä? Vaikeelta kuulostaa. Eipä oo tullut oman miehen kanssa muiden tai toistemme tai omia ulkonäköjä rankattua.
Ottaa päähän kaikki yleistäminen.
Naiset sitä ja miehet tätä.
Vaihtakaa jo kinastelun aiheita. Puhukaa vaikka säästä välillä?
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päähän kaikki yleistäminen.
Naiset sitä ja miehet tätä.
Vaihtakaa jo kinastelun aiheita. Puhukaa vaikka säästä välillä?
Tämä palsta kuolisi pois jos täällä ei haukuttaisi miehiä
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008176044.html
Ranskalainen Pauline Harmange kertoo kohutussa teoksessaan, miksi miesten vihaaminen on tuonut hänen elämäänsä paljon iloa
Eikö noin käy ihan luonnostaan kun ihastuu/rakastuu? Olen rakastunut kerran ja näin sen ihmisen ihan täydellisenä, kaikista maailman ihmisistä parhaimman näköisenä. En edelleenkään ole kohdannut ketään joka voittaisi hänet.
No mutta toisaalta, onhan tuo Mrs Brosnan ikäryhmänsä julkkisnaisista laadukkaasti ja tyylikkäästi ikääntynyt - suurin oSa heistä on mennyt tuhoamaan viimeisetkin alkuperäisen kauneutensa rippeet kirurginveitsien ja pistosten kanssa.
Olkoonkin, että mrs on lihonut sitten mallivuosien, onhan hän kaunis ja pukeutuu tyylikkäästi (ja ikänsä mukaisesti).
Vierailija kirjoitti:
No mutta toisaalta, onhan tuo Mrs Brosnan ikäryhmänsä julkkisnaisista laadukkaasti ja tyylikkäästi ikääntynyt - suurin oSa heistä on mennyt tuhoamaan viimeisetkin alkuperäisen kauneutensa rippeet kirurginveitsien ja pistosten kanssa.
Olkoonkin, että mrs on lihonut sitten mallivuosien, onhan hän kaunis ja pukeutuu tyylikkäästi (ja ikänsä mukaisesti).
Ja toisaalta, nostan hattua Piercelle - varmaan hän saisi helpostikin naarattua itselleen joksikin aikaa jonkun 22v töröhuulen, mutta hän arvostaa selvästi parisuhteessa muutakin kuin vaimon fotogeenisyyttä.
Kauneus on nimittäin myös sisäistä. Miten elät elämäsi, mitkä ovat arvosi ja millä teoilla sen osoitat.
Niin että realismi kuolisi samalla. Naimisiin meno tekisi sitten minustakin huippumallin? Aika hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin aloituksessa mainittu esimerkki on huomattavasti komeampi kuin oma miehni, entä sitten? Niin on moni muukin etkä sä ap voi mun mielipiteill yhtikäs mitään.
Mutta palstanaisten logiikan mukaan sitä omaa kumppania pitäisi pitää maailman kauneimpana/komeimpana. Vai koskeeko tämä taas pelkästään miehiä? Ja naiset saa pitää muita miehiä komeempana?
Exällä oli 20 kiloa ylipainoa, tökerösti tehtyjä tatuointeja, tukka ei kasvanut ja pari hammastakin oli lähtenyt.
Oli se silti mulle aikanaan se maailman komein ja kuumin ihan aidosti ja halusin häntä hlvetisti, vaikka itse olen pieni ja sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin käy ihan luonnostaan kun ihastuu/rakastuu? Olen rakastunut kerran ja näin sen ihmisen ihan täydellisenä, kaikista maailman ihmisistä parhaimman näköisenä. En edelleenkään ole kohdannut ketään joka voittaisi hänet.
Ei nämä palstapsykopaatit tiedä mitä on rakkaus. Ne ajattelee pelkästään tasoja.
Jason Momoa? Komea? No ei kyllä sytytä minussa mitään tuntemuksia. Joka tapauksessa, ei ole äijääkään, joten pidän komeana ketä haluan. Adios.
Ja ulisija, muistathan ottaa ne lääkkeet. Vain otettu lääke vaikuttaa.
Ok. No jos joku nyt tulisi minulle haukkumaan miestäni rumaksi ja rupsahtaneeksi ja ihmeteltäisiin miksi olen kanssaan niin varmasti reagoisin samoin. Se kauneus kun tosiaan on muutakin kuin ikää ja kiloja..