Nainen, muistathan että jos seurustelet tai olet naimisissa, niin et saa pitää ketään miestä komeampana kuin omaa miestäsi
Jason Momoa, Chris Hemsworth... jne. Et saa pitää heitä komeampina kuin omaa miestäsi.
Tällä tavalla ajateltiin eilisessä keskustelussa koskien Pierce Brosnania ja hänen vaimoaan, kai sama pätee myös naisiin?
Kommentit (38)
Eli sinusta kumppanille pitää mennä sanomaan päin naamaa, että pitää jotakuta muuta paremman näköisenä? Jos Brosnan, jonka vaimon ulkonäköä haukuttiin, olisi ajatellut, että vaimo ei oikeasti olekaan hänelle se kaunein, niin sinusta hänen olisi pitänyt sanoa, että joo, niin onkin rupsahtanut?
Minä pidän omaa miestäni maailman komeimpana miehenä eli ei ongelmaa.
Momoa on homon näköinen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että miehesi on mielestäsi maailman komein, mutta mikä tarve aikuisella ihmisellä on alkaa haukkumaan muita?
Mieheni on se näky, joka saa minut aina hymyilemään ilosta, muut miehet eivät ole mitään hänen rinnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta kumppanille pitää mennä sanomaan päin naamaa, että pitää jotakuta muuta paremman näköisenä? Jos Brosnan, jonka vaimon ulkonäköä haukuttiin, olisi ajatellut, että vaimo ei oikeasti olekaan hänelle se kaunein, niin sinusta hänen olisi pitänyt sanoa, että joo, niin onkin rupsahtanut?
Ei. Kirjoitin jos eiliseen keskusteliin mielipiteeni. Itse Brosnanina olisin sanonut etten kuuntele tuollaista puhetta vaimostani, rakastan häntä ja pidän häntä kauniina. Mutta ei tarvitse alkaa valehtelemaan että pitää omaa puolisoaan maailman kauneimpana/komeimpana, koska se tuskin pitää paikkaansa. Ellei ole saanut jotain top 0,01% mallia puolisoksi
En ole harras kristitty, vaan sukuni on käännettyjä pakanoita.
Kaikki eivät ole kuten sinä. Mieheni kanssa puhumme kauneusihanteista hyvin avoimesti, eikä siinä ole mitään pahaa. Raamattu ei määrittele elämääni.
P.S. Muinainen kristinusko ei ole sama kuin nykyinen instituutio-oppi.
En nyt seuraa ajatustasi.
Mieheni ei ole maailman komein mies. En ole häntä ulkonäön vuoksi "valinnut". Rakastan häntä edelleen 25vuoden jälkeen. Eipä ole ikinä käynyt mielessä että pitäisi pettää häntä jonkun "komean" ulkokuoren omaavan kanssa.
En nosta kusitappia jalustalle.
(Palstainseliä vapaasti siteeraten)
En ole edelleenkään googlettanut tuota Momoaa, vaikka hän tuntuu olevan palstamiehille jumalasta seuraava, enkä kyllä tiedä tuota Hemsworthiakaan.
En ole koskaan kuvitellut olevani puolisoni silmissä kaunein tai edes kaunis, onhan minulla silmät päässäni ja näen, miltä 50++ nainen näyttää. Jotain hän kuitenkin minussa näkee, koskapa hakeutuu pitkin päivää iholle ja tuntuu muutenkin haluavan olla kanssani. Ja kunhan tulee saunasta niin ollaan taas lähekkäin, käperrytään sohvannurkkaan katsomaan Wallanderia ja juodaan vähän viiniä. Aamulla saakin sitten nukkua tavallista pitempään ;-)
No hei mutta onhan Pierce Brosnan varmaan maailman toiseksi komein ja pantava.
Sitä ei oikeasti käy kieltäminen
Vierailija kirjoitti:
Näin aikuisena naisena (50++, jonka mies on 60+) olisi kyllä valehtelemista väittää, että oma mies olisi komea klassisilla komeusstandardeilla. Sen sijaan hän on haluttavin mies juuri minulle, koska hän on juuri hän; ainutlaatuinen ihminen niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
En nyt seuraa ajatustasi.
Mieheni ei ole maailman komein mies. En ole häntä ulkonäön vuoksi "valinnut". Rakastan häntä edelleen 25vuoden jälkeen. Eipä ole ikinä käynyt mielessä että pitäisi pettää häntä jonkun "komean" ulkokuoren omaavan kanssa.
Ajatus on se, että eilisessä keskustelussa hehkutettiin Brosnania absoluuttisena herrasmiehenä kun sanoi että vaimonsa on maailman kaunein (vaimon rupsahtunutta ulkonäköä oltiin ilmeisesti kommentoitu ja sanottu että Brosnan saisi parempaa)
Kumpikin aloituksessa mainittu esimerkki on huomattavasti komeampi kuin oma miehni, entä sitten? Niin on moni muukin etkä sä ap voi mun mielipiteill yhtikäs mitään.
Ulkonäkö on vain yksi seikka koko paketista. Ei se niin mene, että sen komeimman kanssa mennään kimppaan.
Hehe me miehen kanssa ihastellaan aina just Hemsworthia ja Momoaa, meidän yhteiset mancrushit :D samoiten ihastellaan kauniita naisnäyttelijöitä. Terve suhde kestää sen faktan, että hyvännäkösiä ihmisiä on maailma pullollaan. Mutta miestäni en vaihtais kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin aloituksessa mainittu esimerkki on huomattavasti komeampi kuin oma miehni, entä sitten? Niin on moni muukin etkä sä ap voi mun mielipiteill yhtikäs mitään.
Mutta palstanaisten logiikan mukaan sitä omaa kumppania pitäisi pitää maailman kauneimpana/komeimpana. Vai koskeeko tämä taas pelkästään miehiä? Ja naiset saa pitää muita miehiä komeempana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstanaisten logiikan mukaan sitä omaa kumppania pitäisi pitää maailman kauneimpana/komeimpana. Vai koskeeko tämä taas pelkästään miehiä? Ja naiset saa pitää muita miehiä komeempana?
Edelleenkään ei ole olemassa naisten kollektiivia. Jos mieheni vakavasti väittäisi pitävänsä minua maailman kauneimpana naisena niin en olisi koskaan hänen kanssaan pariutunut. Se osoittaisi jotain niin käsittämätöntä ajatusmaailma, että en ihan oikeasti tietäisi mitä epäillä; dementia, joku persoonallisuushäiriö, pelimieheys...
Teinien ja parikymppisten maailmaan voi kuulua tuollainen ehdottomuus, mutta jos olet yli 20-vuotias niin kasva aikuiseksi.
Miksi minä, aikuinen ihminen, haikailisin jonkun Jason Momoan perään?
Näin sanoo Herra.