Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimerkkejä sekopäisistä äideistä?

Vierailija
30.10.2021 |

Meidän taloyhtiössä on eräs kahden lapsen yh-äiti, joka on heti muutettuaan ajautunut jo riitoihin kaikkien kanssa. Hänen lapsensa on aiheuttanut paljon vahinkoa, kiusannut muita lapsia, rikkonut ja varastanut leluja, tuhonnut istutuksia, mutta lasten äiti kääntää aina kaiken muiden syyksi ja haukkuu muita lapsiaan puolustellen. Sekin on naapurien syy, kun kultapoika jäi kiinni kaupassa karkkivarkaudesta ja joutui lastensuojelun asiakkaaksi. Muut ovat kuulemma yllyttäneet varastamaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonaemo

Vierailija
2/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurustossa samanlainen. Paitsi että kolme kakaraa ja kaikki eri miesten kanssa. Yksi kaatui polkupyörällä ja joutui sairaalaan. Sekin muiden vika, ei oman lapsen, joka ajoi jarruttomalla pyörällä ja ilman kypärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen äiti huumasi minut, kun olin lapsi.

Vierailija
4/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuollainen äiti huumasi minut, kun olin lapsi.

Siis siksi, että pojalla isoja vaikeuksia koulussa ja minä olin hyvä. Opettajat kuulemma kiusaajia.

Vierailija
5/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi. Sillä on jäätävä nälkäkiukku jos ei ole syönyt 18 tuntiin.

Vierailija
6/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pm Sanna

Vierailija
7/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä🤫

Vierailija
8/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ensin myrkyttää lapsen mielen ja sisarukset toisiaan vastaan, etenkin sitä yhtä perheen vih atuin ta, kur istaa ym.mukavaa sit myrkyttää vielä ihan konkreettisestikin:(

Vierailija
9/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sille itse mitään voi.

Jos on älyä vähän annettu, niin eihän sellainen ole oma syy.

Ja jos elämänhallinta ongelmia ja mt-ongelmia, minkäs niillekään voi?

Jättäkää rauhaan ja varokaa viimeisen päälle kanssakäymistä.

Riitelemään ei kannata alkaa, aiheuttaa vaan lisää sotkua ja sekasortoa kaikille.

Vierailija
10/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se sille itse mitään voi.

Jos on älyä vähän annettu, niin eihän sellainen ole oma syy.

Ja jos elämänhallinta ongelmia ja mt-ongelmia, minkäs niillekään voi?

Jättäkää rauhaan ja varokaa viimeisen päälle kanssakäymistä.

Riitelemään ei kannata alkaa, aiheuttaa vaan lisää sotkua ja sekasortoa kaikille.

Jos alatte riidellä, niin tuollaiset kostaa teidän lapsille.

Vierailija
11/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä aina ensimmäisenä syytellään ja haukutaan muita?

Voisi aattelle, että on olemassa jokin syy siihen, miksi tämä äiti on sellainen kuin on.

Vois kysyä joskus että tarviitko apua, tai mikä hätänä, tai vain alkaa asiallisesti ja ystävällisesti juttelemaan.

Ja hassuahan se olisi, jos joku vanhempi ei lastaan puolustaisi, vaan alkaisi muiden mukana kuorossa haukkua että olet kurja ja huono ja ilkeä lapsi, minä inhoan sinua, toivon etten olisi koskaan synnyttänyt sinua.

Miltäs ne tälläiset puheet äidiltä kuulostaisi?

Ilkeitä olette, kun aina enemmin syrjitään ja haukuita muita, kun voisi etsiä parempia sanoja ja hakea ratkaisuja ystävällisesti jutellen.

Vierailija
12/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekopää olet sinäkin ap, kun lauantai-iltana aloitat tuollaisen haukkumisketjun.

Mikä itselläsi mättää, kun välttämättä pitää julkisesti palstalla ruveta kesken vkonlopun syyttämään haukkumaan jotain äitiä ja hänen perhettään?

Aloituksesta olisi voinut tehdä paremmankin, pohtimalla asiallisesti juttua, mutta sinä huudat naama punaisena että sun talossasi asuu yksi hullu äiti.

Jos olisin sinä ap, häpeäisin itseäni.

Vierailija
13/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi täällä aina ensimmäisenä syytellään ja haukutaan muita?

Voisi aattelle, että on olemassa jokin syy siihen, miksi tämä äiti on sellainen kuin on.

Vois kysyä joskus että tarviitko apua, tai mikä hätänä, tai vain alkaa asiallisesti ja ystävällisesti juttelemaan.

Ja hassuahan se olisi, jos joku vanhempi ei lastaan puolustaisi, vaan alkaisi muiden mukana kuorossa haukkua että olet kurja ja huono ja ilkeä lapsi, minä inhoan sinua, toivon etten olisi koskaan synnyttänyt sinua.

Miltäs ne tälläiset puheet äidiltä kuulostaisi?

Ilkeitä olette, kun aina enemmin syrjitään ja haukuita muita, kun voisi etsiä parempia sanoja ja hakea ratkaisuja ystävällisesti jutellen.

👍

Vierailija
14/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku tuollaisessa seurassa eli en tiedä. Yksi hullu luokkakaverin äiti oli kyllä lapsen ala-asteen aikaan. Se oli joku landelta tullut estynyt materialla esittävä friikki, josta oli täysin ennenkuulumatonta ja pöyristyttävää kysyä tutuilta keskenään riidelleiltä _vitosluokkalaisilta_, että mikä homma. Tuli linjoja pitkin ja haukkui minut ja lapsen omien kuvitelmiensa pohjalta (kaikki väitteet kaukana totuudesta, sillä emme oikeasti tunteneet toisiamme). Itse yritin vain neutraalisti selvittää tilannetta, mutta puhuminen, rehellisyys ja asiallisuus näyttivät olevan tälle landepaukulle tuntematon konsepti. No, jokainen toki kykyjensä mukaan.

Vierailija
15/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule minun äiti ihan alkoi haukkua ja sanoi että olet ilkeä, itsekäs ja paha lapsi. Väitti kyllä itse olevansa rakastava vanhempi ja sanovansa asiat niin kuin ne on ettei kukaan muu vaan ehtisi ensin. Hänen ansiostaan en kuulemma koskaan tulisi yllätetyksi ja osaisin antaa takaisin. Sitten tuli siskon kanssa riitaa ja äiti puolusti siskoa ja huusi minulle että "Ole sä läski hiljaa!" Uhkasi sossuilla ja sanoi että siellä vasta onkin sellaisia ihmisiä että ne pistää järjestykseen jos häntä ei uskota. Olin alle kouluikäinen :(

Vierailija
16/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen on tehnyt sairas ja katkera viisikymppinen uliukkko jolla ei ole lapsia sen enempää kuin naistakaan.

Vierailija
17/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sekopää olet sinäkin ap, kun lauantai-iltana aloitat tuollaisen haukkumisketjun.

Mikä itselläsi mättää, kun välttämättä pitää julkisesti palstalla ruveta kesken vkonlopun syyttämään haukkumaan jotain äitiä ja hänen perhettään?

Aloituksesta olisi voinut tehdä paremmankin, pohtimalla asiallisesti juttua, mutta sinä huudat naama punaisena että sun talossasi asuu yksi hullu äiti.

Jos olisin sinä ap, häpeäisin itseäni.

Ap on juuri sellainen, joka aiheuttaa muille pahaa oloa ja näitähän meillä Suomessa riittää. Sitten taivastellaan kiusaamista, väkivaltatilastojen kärjessä keikkumista samoin kuin alati kasvavaa masentuneiden ja ahdistuneiden määrää. Ap ja kaltaisensa ovat vastenmielisiä typeryksiä.

Vierailija
18/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ääliö ap, tule nyt ihmeessä jatkamaan kun kerran aloitit. Et kai sä noin vähällä saanut purettua omaa pahaa oloasi ja harhaisia kuvitelmiasi itsellesi hädin tuskin puolitutuista ihmisistä. Kai sulla vielä kuvitelmia, juttuja ja mustaa sisintä riittää kertoa lisää keksittyjä tai väritettyjä tarinoita muista muka huonoista äideistä ja ihmisistä.

Vierailija
19/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamaton persu, joka lulee MV-lehteä ja vaahtoaa rasistisia juttujaan lapsilleenkin.

En ole politiikasta kiinnostunut, mutta ongelmiahan tulisi ratkoa eikä vain huudella typeryyksiä.

Vierailija
20/20 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Kylläpä olette pillastuneita.

En ole vanha uliukko, vaan alle 30v työssäkäyvä ja isä.

Puoleni osaan pitää.

Lapsuudenkotini lähellä on paljon esimerkiksi kesämökkejä ja meilläkin joidenkin kanssa riitaannuttiin.

Lopputuloksena ainakin kaksi mökkiläispariskuntaa ilmoitti mökkinsä myymisen perusteeksi minut ja sen, että haluavat lomailla rauhassa ja minä olin kuulemma se pahin kiusanhenki koko kylässä,joka esti aina kaiken.

Asia oli kyllä täysin päinvastainen, että ge sen riidan ja mäkätyksen aiheuttivat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi