Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotiaalle tytölle: heijastinliivi, heijastinvaljaat vai pelkkä heijastinnauha?

Vierailija
30.10.2021 |

Mitä teillä käyttävät / suostuvat käyttämään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää mitä vaan, mutta kätevintä on ollut hankkia heijastinpipo ja -hanskat. Heijastinreppukin on.

Vierailija
2/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä nauha. Tosin paremminhan nuo liivit ja valjaat näkyy pimeässä jos vaan lapsi ne päälleen suostuu laittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on heijastavia vaatteita tai reppuja.

Vierailija
4/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä nauha. Tosin paremminhan nuo liivit ja valjaat näkyy pimeässä jos vaan lapsi ne päälleen suostuu laittamaan.

Olen ymmärtänyt, että liivi on jotenkin leimallisesti päiväkotilasten juttu, mutta onko valjaat isomillekin koululaisille ihan ok?

Vierailija
5/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjaita näyttää käyttävän kaikki juoksijat. Itse myös aion hankkia. Tosin nytkin on jo kenkien päällä nauhat, hihoissa nsuhat, laukut heijastin kangasta. Ö

Vierailija
6/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kolmasluokkalaisilla oppilaillani on melkein kaikilla heijastinvaljaat.

Vierailija
7/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivi jossa enkelin"suojelus"siivet. Toivottavasti suostuu ensi vuonna vielä pitämään, kalliit!

Vierailija
8/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo, hanskat ja reppu.

Vierailija
9/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Led valoheijastin on myös vaihtoehto. Entä jos tarjoaa käytettäväksi koulumatkalle huipputehokasta led otsalamppua esim. Fenix 1500 lm, semmoinen voisi olla mieluisakin ja näkyisi myös takaa tuleville autoille, vaikka valo näyttäisi pääasissa eteen?

Vierailija
10/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en ihmettele holhous-Suomea.

Vierailija
11/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Led valoheijastin on myös vaihtoehto. Entä jos tarjoaa käytettäväksi koulumatkalle huipputehokasta led otsalamppua esim. Fenix 1500 lm, semmoinen voisi olla mieluisakin ja näkyisi myös takaa tuleville autoille, vaikka valo näyttäisi pääasissa eteen?

No ei tod! Nuo sokaisee kaikki muut esim. vastaantulevat autoilijat.

Vierailija
12/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas lamppu olisi myös keino petoja vastaan!

Vierailija
13/13 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö haluaa pitää liiviä, mutta nyt kun itse sain lahjaksi semmoiset henkselivaljaat, tyttö on halunnut ne omia kun kaverillakin on samanlaiset. Minulle ihan sama, kunhan pitää jotain. Myös hanskat on heijastinkangasta. Itselläni on heijastinreppu työlaukkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi