Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: Miksi halailu loppuu parisuhteessa?

Halipula
30.10.2021 |

Kysymya otsikossa. Minulla on sama kokemus jo muutamastakin parisuhteesta. Ensin halaillaan ja halutaan olla lähekkäin ja sitten se loppuu.

Toinen jääkin sohvalle ipadin kanssa illalla ja nukahtaa sinne. Ei enää halaa kun tulee töistä. Pusuista nyt puhumattakaan.

Olen yksinäisimmilläni aina parisuhteessa.

Ja juu, olen hoikka, pidän itsestäni huolta enkä nalkuta eli siiderivalashöpinät voitte unohtaa. Enkä tarvitse ketään 24/7 kylkeen kiinni, mullekin tulee kuuma jos jatkuvasti kiehnätään. Tiedetään.

Haluaisin vaan tietää syyn tän ilmiön takana? Olenko niin sinisilmäinen että yhä uudelleen uskon miesten puheet siitä miten he tykkäävät halata ja olla lähellä? Ja sitten kun ollaankin kimpassa, sen voi jättää pois?

Koen etääntyväni jälleen yhdestä miehestä tämän takia. Olen kysynyt ja yrittänyt keskustella. Vastaukset ovat tyyliä "ai jaa en ole huomannut" ja "olen aina niin väsynyt että nukahdan sohvalle". Ja mikään ei muutu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan seurustellut.

Vierailija
22/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halailusta ja pussailusta aiheutuu erektio 😉 Harmittaa jos turhaan seisottaa pikkukaveria.

Tuskin kellään nyt halailusta erektiota tulee. Ihmisethän halailee päivän mittaan vaikka ketä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt aikuisia hyvänen aika sentään.

Vierailija
24/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v tässä ollaan halailtu ja oltu lähekkäin. Näin omien vanhempienkin halailevan 50.hääpäivän jälkeenkin. Ei se kaikilla lopu milloinkaan enkä näe loppumista sellaisena normaalina asiana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme