Istuuko kukaan muu yksin kotona juomassa kaljaa?
Kaikki muut ovat bilettämässä tai kumppanin/perheen kanssa.
Minulla ei ole kumppania, eikä kavereita.
Ainoa lohtu tähän pimeään iltaan on alumiinitölkin suudelma.
Kommentit (30)
Loppuilta syödessä ja juodessa. Saatan nusaista vaimoa. Käyn saunassa.
Sain päivällä valtavan siivouspuuskan ja tulosta syntyi! Illalla laitoin saunan ja nyt istun sohvalla ja katselen telkkaria ja tissuttelen punkkua. Ihan jees lauantai. En kaipaa mitään bileitä vaan viihdyn ihan hyvin kotona kissojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja siivoan. Ei ole mitään juomaa.
Mulla olis marjakiljua, kuukauven käyny ja viikon ollu pullossa, piti alkaa maistella. net sanova, että ko se on ollu pullossa yli kuukauven , sitä saa alkaa kehumaan marjaviiniksi. JA älkää vain kysykö reseptiä, laiton pakastearkusta kaikki vanhat marjat mehumaijaan , keitin sen ja sitten laiton käymään viinihiivalla. Joskus tyhmyyttäni laiton marjoja käymisastiaan, se räjähti, kun joku marja tukki vesilukon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä säälittävämpää, kuin ap:lla.
Istun yksin sohvalla ja ajattelen ottavani maitoa, kun mitään muuta juotavaa ei ole.
Minä juon kuumaa vettä.
Tajusin just että en oo ikinä kotona juonut mitään alkoholia vaikka lähes aina olen kotona yksin. Kerran, pari vuodessa saatan jossain muualla juoda jotain mutta en välttämättä. Tylsää välillä on mutta jotenkin tuosta juomisesta en saa mitään hupia irti. Ärsyttäis niitten pullojen raahaaminen eestaas, siksi en limsojakaan osta. Ja toinen syy on se ettei ole varaa ylimääräiseen.
Niin, yksin on todetusti kivempaa, mutta joskus tulee mieleen että tännehän hankitaan niitä hoitsuja kauempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun yksin sohvalla ja ajattelen ottavani maitoa, kun mitään muuta juotavaa ei ole.Minä juon kuumaa vettä.
Miksi ihmeessä vai juotko teetä?
Huomaa et joku on juonu kiljua :D
On taas niiiiin tylsää ettei mitään rajaa. Pitäiskö ottaa parit Sunnuntaikaljat?
Istun yksin sohvalla ja ajattelen ottavani maitoa, kun mitään muuta juotavaa ei ole.