Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko miehen joka lomailee jätkien kanssa?

Vierailija
08.01.2015 |

Esim. kerran vuodessa tai parissa joku 1 vko matka etelään tms. missä nyt jätkien kanssa tykkäävät rellestää ja pitää hauskaa? Plussat ja miinukset omissa lomissa?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi.

Vierailija
82/87 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on hyvin vahvasti kaksi ääripäätä edustettuina. Toinen haluaa käytännössä elää sinkkuelämää parisuhdestatuksen alla ja toinen elää täydellisessä symbioosissa puolisonsa kanssa.

Meillä homma toimii niin, että molemmilla on työ mikä vie paljon aikaa, joten yhteinen vapaa-aika on kortilla. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä, että kun molemmilla on lomaa, nautitaan mielellään siitä perheenä. Tuntuisi todella oudolta jos toinen vaan päättäisi lähteä kavereidensa kanssa viikoksi reissuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huonosti, mutta lähinnä siksi, että miehellä on niin vähän lomia. Kyllä mua kirpaisi, jos joku harvinainen lomaviikko hän ei ottaisikaan mua mukaan reissuun. Kaveripiirimme ei onneksi kuitenkaan ole mitenkään sukupuolirajoittunut, yleensä mennään kaikki yhdessä. Mieluiten silti matkustan miehen kanssa kahdestaan, tykätään tehdä samanlaisia juttuja, eikä tällöin tarvitse ottaa huomioon muiden tarpeita ja mielihaluja. 

Sen sijaan olisin ihan tyytyväinen, jos tuo kävisi esim. viikonloppureissuja kavereiden kanssa joskus yksinkin. 

Vierailija
84/87 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:40"]Tässä ketjussa on hyvin vahvasti kaksi ääripäätä edustettuina. Toinen haluaa käytännössä elää sinkkuelämää parisuhdestatuksen alla ja toinen elää täydellisessä symbioosissa puolisonsa kanssa.

Meillä homma toimii niin, että molemmilla on työ mikä vie paljon aikaa, joten yhteinen vapaa-aika on kortilla. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä, että kun molemmilla on lomaa, nautitaan mielellään siitä perheenä. Tuntuisi todella oudolta jos toinen vaan päättäisi lähteä kavereidensa kanssa viikoksi reissuun.
[/quote]

Ehei, ollaan kyllä onnellisesti parisuhteessa mutta elämässä on tilaa omillekin menoille. Meillä tämä on mahdollista, onneksi, toisille se ei sitten ilmeisesti ole mahdollista.

Vierailija
85/87 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miehekseni lomallansa jätkäporukan kanssa reissaavaa. Työmatkoilla saa käydä kun on tarve.

Vierailija
86/87 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:45"]En ottaisi miehekseni lomallansa jätkäporukan kanssa reissaavaa. Työmatkoilla saa käydä kun on tarve.
[/quote]

Ai sä anbat oikein luvan käydä työreissuilla :D Eiköhän tää ketju ollu tässä :D

Vierailija
87/87 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi tasavertaiset valmiudet lomailuun myös, eikiä kummankaan reissut olisi toiselta pois, niin mikä ettei. Mutta juu. On mun ystävällä mies joka aina lähtee poikien reissuille, mutta rouva itse on lasten kanssa jumissa kotona, eikä pääse mihinkään. Eikä ole sitten varaakaan. Ja perheenä reissaaminen -ei missään nimessä. Tuommoista en katsoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän