Sain silmälasit, miesystävä sanoi ettet kai tosissas pidä noita?
Nyt on pahamieli koska en nää kunnolla ilman ja en kehtais nyt sitten pitää jos ne kerran rumat on.
Kommentit (21)
Toivottavasti näet miehen nyt tarkasti ja heität mäkeen. Lasit pysyy päässä
Silmälaseja kehtaat pitää, mutta kehtaako pitää idioottia miestä.
Siinäpä pulma.
Hanki itse tuntoa!,Äläkä anna muiden märitellä itseäsi.
Ap, kuulostat varsinaiselta luuserilta, kun olet selvästikin ällöttävän ukkosi tossun alla. Tuollainen äijä on aivan arvoton, ja niin olet sinäkin, jos tuollaista pazzzkaa otat moiselta idiootilta vastaan.
Kaikki muut on sanonu että on nätit ja käy mulle. Menen kuitenkin ehkä hankkimaan piilolasit. ap.
Oliko mies mukana valitsemassa silmälasin kehyksiä?
Olisit ottanut mukaan, olisi voinut sanoa sanansa, millaiset sopivat parhaiten.
En ikinä mene yksin valitsemaan laseilleni kehyksiä, aina mies mukana, tai jos ei pääse niin hyvä ystäväni on sitten makutuomarina.
Myös hyvät myyjät optikkoliikkeissä osaavat opastaa neuvoa, mitä erilaisissa kehyksissä on otettava huomioon-
Kuten niiden istuvuutta ja mallia ja muuta sellaista.
Ja onhan aina yksi ratkaisu käyttää piilolaseja. Tai leikkauttaa silmät, niin ei tarvitse käyttää niitä silmälaseja ollenkaan.
Jotenkin aloitus vaikuttaa keksityltä provollta.
"No ei, vitsinä vaan pidä, kuten sinuakin."
Nyt kun sulla on lasit niin kai näät itsekin onko ne rumat vai ei.
Et voi tosissasi sanoa tuollaista mieheksi etkä ystäväksi, et ainakaan miesystäväksi. Ehkä siihen on joku hyvä syy, että hän ei halua sinun näkevän itseään tarpeeksi tarkkaan.
Minä myönnän, että minulle olisi shokki, jos mies saisi rillit, koska minulle ne on jostain syystä jäätävä turn-off kumppanilla, mutta en silti menisi möläyttämään tuollaista, ettei saisi kakkuloitaan käyttää. Hyvästä syystähän ne on jouduttu hankkimaan. Ap voi siis toivottaa miehelle hyvää matkaa.
Ja ei, en pidä silmälaseja rumana muilla ihmisillä - päinvastoin monelle sopii niin hyvin, että näyttävät oudolta ilman. Mutta silmälasit kumppanilla ei vaan viehätä yhtään, vaikka ihminen olisi kuinka ihana. Ei vaan lähde ollenkaan, vähän niin kuin jos olisi huonot hampaat. Varmaan jotain tekemistä biologian kanssa, että geenejä haluaa alitajuisesti jatkaa hyvänäköisen kanssa?
Ne kenellä ei ole näössä ongelmia, eivät kertakaikkiaan tajua, ettei niitä laseja huvikseen hankita tai pidetä, että ilman ei näe kunnolla. Olen kyllä kuullut tuota, että ota pois, kun ei sovi tähän tanssiesitykseen tai olisin paremman näköinen ilman. Voi muistuttaa, että lähes kaikki joutuu hankkimaan lukulasit viiskymppisenä viimeistään, vaikka nuorena ei ole tarvinnut laseja käyttää.
Nykykakkulat on jotain ihan karseeta. 80-luvun puolinaamaa peittävät tullu takas, hyi stana.
Oikea kysymys on että miksi ihmeessä ostit rumat kehykset?
Vierailija kirjoitti:
J.S.S.
Johann Sebastian Sach
Aika kusipää kun kumppani (en viitsi sanoa sitä mieheksi).
Vaihda miestä.