Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hyvä vai huono asia että mies pitää minua erittäin kauniina??

Vierailija
30.10.2021 |

Hän sanoo usein asioita "minulla on pakkomielle kauneuteesi" " Olet niin kaunis" " En voi käsittää miten kaunis olet" Kyllä hän myös kehuu luonnettani usein, mutta enimmäkseen ulkonäköäni. On alkanut pelottaa, mitä sittenkun vanhenen, niin eikö mies enää rakasta minua? Olen nyt 30-vuotias. Olen kai keskivertoa paremman näköinen tällä miehelle, omasta mielestäni tavallinen. Ei ollut tarkoitus leuhkia ulkonäölläni, mietin vain mitä ajatella.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa sanoa suoraan, että vaikka pidät kehuista, huolettaa onko ulkonäkö hänelle se tärkein asia.

Jospa mies oppii kehumaan muita avujasi. Onhan tuo ihan ymmärrettävä asia, että yhden asian hokeminen saa asian näyttämään siltä ettet enää houkuta, kun ikää tulee.

Vierailija
2/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa sanoa suoraan, että vaikka pidät kehuista, huolettaa onko ulkonäkö hänelle se tärkein asia.

Jospa mies oppii kehumaan muita avujasi. Onhan tuo ihan ymmärrettävä asia, että yhden asian hokeminen saa asian näyttämään siltä ettet enää houkuta, kun ikää tulee.

Joo koko ajan ahdistava  olo, että enkö sitten saa ikääntyä rauhassa.. olen kuitenkin jo 30-vuotias.. Mutta voisihan tuota sanoa. Kyllähän usein sanoo että olen myös "suloinen" ja sanoo että rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitan sinua varovaisuuteen.

Kehut voivat olla pelkää sanahelinää jolla peittää sen mitä hän todella on.

Vierailija
4/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehoitan sinua varovaisuuteen.

Kehut voivat olla pelkää sanahelinää jolla peittää sen mitä hän todella on.

Kyllä mä tunnen hänet tosi hyvin. Oltiin kavereita ennen suhdetta. Oli ihastunut minuun kauan.

Vierailija
5/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä asia  hetken päästä et näytä enää erittäin kauniilta  kun arki alkaa  mutta silloin jää näytät  kauniilta

Vierailija
6/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono lähtökohta jos ette tunne tasavertaisuutta ja mies jotenkin korottaa sinua.

Kokemuksesta.

Ei ole kestävä sängyssä: anteeksianteeksi mutta kun olet niin kaunis ja kuuma!

Lisäksi jossain vaiheessa voi alkaa mustasukkaiseksi ja kipuilemaan itsetuntonsa kanssa jos ei häntä suitsuta yhtä kovasti.

Siinä vaiheessa: anteeksianteeksi mutta kun olet niin kaunis ja kuuma ja halusin vain tuntea että joku menee minusta yhtä sekaisin kuin minä menen sinusta. Yöks.

Vierailija
7/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huono lähtökohta jos ette tunne tasavertaisuutta ja mies jotenkin korottaa sinua.

Kokemuksesta.

Ei ole kestävä sängyssä: anteeksianteeksi mutta kun olet niin kaunis ja kuuma!

Lisäksi jossain vaiheessa voi alkaa mustasukkaiseksi ja kipuilemaan itsetuntonsa kanssa jos ei häntä suitsuta yhtä kovasti.

Siinä vaiheessa: anteeksianteeksi mutta kun olet niin kaunis ja kuuma ja halusin vain tuntea että joku menee minusta yhtä sekaisin kuin minä menen sinusta. Yöks.

Aika sekava

Vierailija
8/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa on. Aamulla rakastellessa mies kuiski korvaani, kuinka kaunis ja ihana olen. Hyvältä tuntuu kuulla se.

Vierailija
9/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😇Hohh Hohh hoijaa....

Vierailija
10/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa on. Aamulla rakastellessa mies kuiski korvaani, kuinka kaunis ja ihana olen. Hyvältä tuntuu kuulla se.

Niinpä. Jos kuiskisi totuuden niin vähempi olisi kuksimista.

Vierailija
11/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos kuiskisi totuuden niin vähempi olisi kuksimista.

Koskee ehkä sinua.

Vierailija
12/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän vaikuttaa aina yksinkertaiselta. Haluaa ilmeisesti saada kehuja omasta luonteestaan, ja sinun rakastavan häntä. 

Vierailija
13/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on aivan uusi niin tuntuu kummalta. Voi olla että käytös ja puheet voi muuttua aivan päinvastaiseksi. Vaikea sanoa kun ei tiedä millainen ihminen.

Vierailija
14/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäsin, että kehuja on paljon. Ihmiset kun pitää erinäköisiä viehättävänä. Jos ei kehuisi, niin alkaisin miettiä, että ottaisiko muun tyyppisen kauniin mieluummin, mutta on saanu vaan mut. Yksikin mies nuorena totesi mulle "Olet sinä kaunis, mutta et maailman kaunein". Ok, jos en ole hänen silmissä sen enempää kuin että haluaa tuolleen sanoa, niin ei varmaan kovin syviä ole tunteet.

Jotkut kai luulee, että naiset heti ylpistyy ja lähtee pettämään tai jotain, jos vähän liikaa kehaisee. Tai en tiedä mikä siinä sitten on, että kehut loppuu ja muuttuu nihkeiksi. Onko se se, että alkuhuuma hälvenee eikä nainen enää näytä niin kauniilta, vai ettei halua "liikaa" kehua ettei se menisi päähän.

Vierailija
15/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelisin jos miehet kehuisi jatkuvasti ulkonäköäni. Olen tyytyväinen itse itseeni. Tiedän, että en ole mikään kaunotar. Alkaisin pitää miestä hölmönä. Se on mukava jos välillä sanoo jotain positiivista esim. vaikka tukasta tai jostain vaatteesta. Jos kauniiksi sanoo niin ihmettelisin. Pidän enemmän luonteen tai älyn tms. kehumisesta. Olen jo kohta 60 v nainen.