Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä erosi kihlatustaan pariksi kuukaudeksi, nyt taas kihloissa

Vierailija
08.01.2015 |

Erosivat jatkuvan riitelyn takia. Sillä aikaa kun olivat erossa mies löysi heti uuden naisen. Miehemme ovat parhaita ystäviä, joten tämä ystäväni mies vietti paljon aikaa meillä silloin uuden tyttöystävänsä kanssa ja myös yksin. Kuulin myös kun tupakalla tämä ystäväni mies naureskeli ja kehui kuinka hemmetin tiukka tällä uudella tyttöystävällä on. Myös koko ajan mainosti meille sitä kun olivat harrastaneet seksiä. Kuten kun menimme tämän miehen luokse käymään mies toitotti heti, että älkää istuko sängylle siinä harrastettiin viime yönä seksiä. Noh nyt ovat sitten taas yhdessä ja kihloissa ystäväni kanssa. Eilen kävi ilmi, että mies kyllä on kertonut seurustelleen jonkun muun kanssa siinä välissä, mutta valehdellut, etteivät harrastaneet seksiä. Vaikka sitä kyllä oli ollut ja paljon. Pitäisikö minun kertoa ystävälle, että mies on valehdellut? Ainiin ja ystävä odottaa heidän toista lastaan, raskaus on puolessa välissä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:11"]Kerto totuus ja pilaa niitten välit kokonaa. Etkö tajua että se mies mainosti tiukkaa alapäätä ym srksipuuhia vaan koska se halus itselleen todistella jotakin. Se toinen oli pelkkä laastari. Anna heidän jatkaa suhdettaa kerran toine lapski jo tulossa.
[/quote]

Valehteletko sinäkin usein rakkaimmillesi? "Kerro totuus ja pilaa niiden välit kokonaan." Öö ei, välithän siinä luultavasti menee joo, mutta ei se ole kyllä aloittajan vika. Vaan sen miehen vika, kun valehteli. Silloin mies on ne jo pilannut. Typerää kuvitella, että tämä nainen ei koskaa saisi tietää totuutta. Parempi nyt kuin monen vuoden päästä niin saa nainen jatkaa elämässä eteen päin jonkun kanssa ketä on oikeasti hyvä hänelle.
[/quote]

en valehtele mut en myöskää puutu muitten asioihin. Siin vaa ite joutuu helposti soppaa mukaa ku menee selittää ja kertomaa mitä on kuullu ym. Saattaa olla niinki et se mies kieltäis et ois puhunu ees mitää tommosii ja sen jälkee sä oot se paska tyyppi kuka on puhunu paskaa. Ja jos ovat kertaallee eronneet ni eiköhän ne myöhemminki eroo ilman et kukaa menee selittää yhtää mitään.

Vierailija
2/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kertoisin. Varsinkin, kun mies oikein rehvasteli teollaan. Itse haluaisin ainakin kuulla totuuden, varsinkin jos ystäväni tietää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerto totuus ja pilaa niitten välit kokonaa. Etkö tajua että se mies mainosti tiukkaa alapäätä ym srksipuuhia vaan koska se halus itselleen todistella jotakin. Se toinen oli pelkkä laastari. Anna heidän jatkaa suhdettaa kerran toine lapski jo tulossa.

Vierailija
4/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:11"]Kerto totuus ja pilaa niitten välit kokonaa. Etkö tajua että se mies mainosti tiukkaa alapäätä ym srksipuuhia vaan koska se halus itselleen todistella jotakin. Se toinen oli pelkkä laastari. Anna heidän jatkaa suhdettaa kerran toine lapski jo tulossa.
[/quote]

Entä sitten jos oli laastari? Valehtelu on väärin, mies mokasi jo siinä kohtaa, kun ei sanonut tälle apeen ystävälle miten asiat oikeasti ovat. Eriasia jos olisi vain jättänyt kertomatta seksi puolen, mutta nyt oli ilmeisesti suoraan valehdellut asiasta. Tässä tilanteessa apee ei olisi se kuka pilaisi välit, kyllä se on se mies aivan itse.

Vierailija
5/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä swkaannu.

Vierailija
6/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, olivat kuitenkon eronneena silloin, kun mies puuhasi omiaan.

Vierailija
7/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sekaannu

Vierailija
8/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:11"]Kerto totuus ja pilaa niitten välit kokonaa. Etkö tajua että se mies mainosti tiukkaa alapäätä ym srksipuuhia vaan koska se halus itselleen todistella jotakin. Se toinen oli pelkkä laastari. Anna heidän jatkaa suhdettaa kerran toine lapski jo tulossa.
[/quote]

Valehteletko sinäkin usein rakkaimmillesi? "Kerro totuus ja pilaa niiden välit kokonaan." Öö ei, välithän siinä luultavasti menee joo, mutta ei se ole kyllä aloittajan vika. Vaan sen miehen vika, kun valehteli. Silloin mies on ne jo pilannut. Typerää kuvitella, että tämä nainen ei koskaa saisi tietää totuutta. Parempi nyt kuin monen vuoden päästä niin saa nainen jatkaa elämässä eteen päin jonkun kanssa ketä on oikeasti hyvä hänelle.

Vierailija
9/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:10"]Minä ainakin kertoisin. Varsinkin, kun mies oikein rehvasteli teollaan. Itse haluaisin ainakin kuulla totuuden, varsinkin jos ystäväni tietää sen.
[/quote]

Koen myös, että minun olisi kerrottava. Sillä hän on ystäväni, en ole ystävä jos lähden valheeseen mukaan. Mitä jos asia tulee ilmi jotakin muuta kautta myöhemmin ja ystävä saa tietää, että minäkin tiesin ja meidän välimme menevät sen takia. Kuten, että tämä väliaikainen tyttöystävä katkeroituu ja alkaa kertomaan asioita.

Vierailija
10/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:10"]Minä ainakin kertoisin. Varsinkin, kun mies oikein rehvasteli teollaan. Itse haluaisin ainakin kuulla totuuden, varsinkin jos ystäväni tietää sen.
[/quote]

Koen myös, että minun olisi kerrottava. Sillä hän on ystäväni, en ole ystävä jos lähden valheeseen mukaan. Mitä jos asia tulee ilmi jotakin muuta kautta myöhemmin ja ystävä saa tietää, että minäkin tiesin ja meidän välimme menevät sen takia. Kuten, että tämä väliaikainen tyttöystävä katkeroituu ja alkaa kertomaan asioita.
[/quote]

Ainiin tämä siis AP.

Vierailija
11/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:20"]En kertoisi, olivat kuitenkon eronneena silloin, kun mies puuhasi omiaan.
[/quote]

Jos tämä olisikin se tilanne en kokisi tarvetta kertoa. Tottakai mies saa puuhata mitä haluaa silloin kun ei ole ystäväni kanssa yhdessä. Juttu olikin se, et oli valehdellut ystävälleni, että seksiä ei ole ollut, vaikka sitä oli ollut ja paljon. Niin kuin joku jo sanoi, mies aivan suoraan valehteli asiasta ystävälleni, eri asia jos olisi vain jättänyt kertomatta seksi asioista. AP

Vierailija
12/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
13/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun White Trash......

Vierailija
14/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos puhuisit sille miehelle, etkä ekana menisi kertomaan ystävällesi. Jospa mies tajuaisi sitten itse kertoa tarkemmin totuutta?

Vierailija
15/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:34"]Voi vitun White Trash......
[/quote]

Olen kyllä ollut mieheni kanssa yhdessä jo 10 vuotta. 3 vuotta seurustelua, 2 vuotta kihloissa ja 5 naimisissa. Molemmat olemme myös hyvä palkkaisessa työssä. Paitsi, että olen kotihoidontuella tällä hetkellä sillä lapsi on niin pieni ja taloudellisesti pärjäämme oikein hyvin jo pelkästään miehen palkalla. Vai puhuitko nyt tuosta ystäviemme parisuhde kuviosta? AP

Vierailija
16/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ei kuulu sulle ap. oikeasti.

Vierailija
17/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:35"]Mitä jos puhuisit sille miehelle, etkä ekana menisi kertomaan ystävällesi. Jospa mies tajuaisi sitten itse kertoa tarkemmin totuutta?
[/quote]

Tämän teen! Ei edes tullut mieleeni, kiitos neuvosta. AP

Vierailija
18/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi nimität häntä ystäväksesi? ei ystävä ruodi ystävänsä asioita keskustelupalstalla! ei sellainen ole mikään ystävä. vai haluaisitko, että hän kertoisi palstalla sinun asioitasi?

Vierailija
19/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:41"]Ap miksi nimität häntä ystäväksesi? ei ystävä ruodi ystävänsä asioita keskustelupalstalla! ei sellainen ole mikään ystävä. vai haluaisitko, että hän kertoisi palstalla sinun asioitasi?
[/quote]

Huoh. AP

Vierailija
20/24 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä tietää, jos olisin tuo ystävä. Mutta tosiaan hyvä idea tuo, että puhut miehelle ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi