Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170- senttisen paino

Vierailija
08.01.2015 |

Olen 173cm pitkä, ja painan 54kg. Itseäni hämmästyttää se, että mun mitat kuullessaan ihmiset olettaa että olen tyttö, joka on yhtä laiha kun huippumalli. En siis tietenkään painoani kaupungilla huutele, mutta jos netissä jollakin on suht samat mitat, ihmiset tulee kauhistelemaan. Koska en urheile (käyn tosin koiraa ulos viemässä) mun kehossa on luultavasti enemmän rasvaa kun lihasta. Miten voisin kiinteyttää itseäni, ja saada lisää lihaksia kotona? Vatsalihaksia ja kyykkyjä teen päivittäin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, alotuksessa pointti ei tullut täysin selväksi. Haluaisin siis saada enemmän lihasta, mutta myös saada ihmiset tajuamaan ettei kaikki mun mitoissa olevat ole tikkuja.

Vierailija
2/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat saada muut ihmiset tajuamaan asian? Ei minua ainakaan kiinnosta pätkän vertaa mitä kukakin minun painostani ajattelee. Lihasmassaa saat kuntosalilla, tai sitten ostat vaikka kahvakuulan kotiin. Lihasmassan kasvun myötä paino tosin nousee, mutta mitä väliä? Itse olen 170 pitkä ja painan normaalisti 64, käyn salilla 2-5 krt viikossa. Tosin nyt painoa on enemmän kun on tuota vauva-mahaa ja jostain syystä nestettä kertynyt ja salille ei pääse jatkuvien supisteluiden takia. Mutta kohta taas :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173 cm mies ja painan 85 kg ilman läskiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan