Kuka tää Allu on?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Gettomasa.
Julkkis?
Tulokas suomi24:ltä, näppisripuloi vuolaasti loputtomissa yksinpuheluketjuissaan, entinen kivannäköinen, oppimisvaikeuksia, käy vähän hitaalla, postilla töissä, kriiseilee kaljuuntumisesta ja isosta vatsasta, kärsii kovasti tyttöystävän puutteesta, ikää 36. Siinä lyhyesti.
Vierailija kirjoitti:
Tulokas suomi24:ltä, näppisripuloi vuolaasti loputtomissa yksinpuheluketjuissaan, entinen kivannäköinen, oppimisvaikeuksia, käy vähän hitaalla, postilla töissä, kriiseilee kaljuuntumisesta ja isosta vatsasta, kärsii kovasti tyttöystävän puutteesta, ikää 36. Siinä lyhyesti.
Se on elävä legenda.
Miten älyttömät jutut voi oikeasti naurattaa näin paljon. Yksikään paikka ei vedä vertoja tän paikan upeudelle. Oikeasti nautin tehdä provoja ja nauran niille vartinkin putkeen. Mä oon se joka alotti sen yksinäisyys ketjun. Ja se jota luultiin Alluksi
Mä repesin tänäkin yönä niille Allu kommenteille . Tämä on yksiä niitä asioita jotka oikeasti tuntuu olevan hämärän puolen osa minua. En voi kiistää sitä kun lähden av:lta jokin minusta katoaa.
Muistelen näitä tarinoita kassajonossa ja puiston penkillä kuin ne olisivat osa munkin muistoja. En ole kuullut tarinoita elämästä muualla kuin täällä ja olen teistä hyvin vakuuttunut,
Asialla on kaksi ääripäätä kuten kahtia jakautuneessa mielessä mania : provoilu ja depressio: kun asiat menee liian pitkälle.
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Nyt onkin hyvä aika lähteä ennenkuin mä pääsen itsekin vauhtiin.
Sama henkilö kuin Huoris, Teemu, Pertti ym nimeltä kutsutut.
Vierailija kirjoitti:
Ikää on kyllä nykyisin jo yli 40, mutta jutut on täsmälleen samat.
POIKALAPSILTA ON LEIKATTAVA PÄÄ HETI KUN SE SYNNÄRILLÄ PILLUSTA ULOS PUTKAHTAA!!!
Näitä henkilöitä tuottaa vanhojen täti-ihmisten paranoidia.
Gettomasa.