Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tää Allu on?

Vierailija
30.10.2021 |

Kenestä puhutaan täällä koko ajan

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gettomasa.

Vierailija
2/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gettomasa.

Julkkis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokas suomi24:ltä, näppisripuloi vuolaasti loputtomissa yksinpuheluketjuissaan, entinen kivannäköinen, oppimisvaikeuksia, käy vähän hitaalla, postilla töissä, kriiseilee kaljuuntumisesta ja isosta vatsasta, kärsii kovasti tyttöystävän puutteesta, ikää 36. Siinä lyhyesti.

Vierailija
4/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulokas suomi24:ltä, näppisripuloi vuolaasti loputtomissa yksinpuheluketjuissaan, entinen kivannäköinen, oppimisvaikeuksia, käy vähän hitaalla, postilla töissä, kriiseilee kaljuuntumisesta ja isosta vatsasta, kärsii kovasti tyttöystävän puutteesta, ikää 36. Siinä lyhyesti.

Se on elävä legenda. 

Vierailija
5/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten älyttömät jutut voi oikeasti naurattaa näin paljon. Yksikään paikka ei vedä vertoja tän paikan upeudelle. Oikeasti nautin tehdä provoja ja nauran niille vartinkin putkeen. Mä oon se joka alotti sen yksinäisyys ketjun. Ja se jota luultiin Alluksi

Vierailija
6/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repesin tänäkin yönä niille Allu kommenteille . Tämä on yksiä niitä asioita jotka oikeasti tuntuu olevan hämärän puolen osa minua. En voi kiistää sitä kun lähden av:lta jokin minusta katoaa. 

Vierailija
8/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen näitä tarinoita kassajonossa ja puiston penkillä kuin ne olisivat osa munkin muistoja. En ole kuullut tarinoita elämästä muualla kuin täällä ja olen teistä hyvin vakuuttunut, 

Vierailija
10/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla on kaksi ääripäätä kuten kahtia jakautuneessa mielessä mania : provoilu ja depressio: kun asiat menee liian pitkälle. 

Vierailija
11/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Vierailija
12/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Allu heräsi 

Vierailija
13/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin hyvä aika lähteä ennenkuin mä pääsen itsekin vauhtiin. 

Vierailija
14/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama henkilö kuin Huoris, Teemu, Pertti ym nimeltä kutsutut. 

Vierailija
15/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää on kyllä nykyisin jo yli 40, mutta jutut on täsmälleen samat.

Vierailija
16/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKALAPSILTA ON LEIKATTAVA PÄÄ HETI KUN SE SYNNÄRILLÄ PILLUSTA ULOS PUTKAHTAA!!!

Vierailija
17/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAILLISTAKAA kiva kannabis!!!🍁🍁🍁🍁🍁🍁https://youtu.be/mn9-4x7tmLM?si=oaHMz4r3hpSxuRMB

Vierailija
18/18 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä henkilöitä tuottaa vanhojen täti-ihmisten paranoidia.