Miten hoitaa bakteerivaginoosi ja hiiva luonnollisesti? älä kärsi enää!
Itse kärsin bv:stä. Sen laukaisi luultavasti stressi ja sokeri ja muu epäterveellinen ruokavaliossa. En halunnut heti hakea antibioottikuuria. Alussa kokeilin kylmäpuristettua kookosöljyä. Sitä ruokavaliossaan yms käyttävillä on todettu hyvin vähäisesti hiivaa yms. Laitoin myös suoraan emättimeen öljyä, sillä se on antibakteerista ja hoitaa tulehduksia. Helpotti heti ja parin päivän käytöllä 90% oireista katosi.
Aloitin myös pascoe -nimisen ph-kuurin. Googlettelemalla löytyi monia tuloksia siitä kuinka pascoen jälkeen on hiiva loppunut muutamassa päivässä. Bakteerivaginoosiin ajattelin siis kokeilla, sillä jauheella voi myös tehdä paikallistettuja kylpyjä yms. Kannattaa tutustua myös Multi-gyn tuotteisiin; niistä saa hätäapua luonnolliseksi mainostetun ainesosan avulla vaikka apteekkituotteita ovatkin. Mutta auttavat jos bv tai hiiva yllättää ja pitää saada apua pikaisesti eikä halua heti antibioottikuuria.
Lopullinen apu tuli kuitenkin maitohappobakteereista. Suun kautta otettuina probiootteina. Parissa päivässä oireet alkoivat vähentyä ja ph ilmeisesti tasaantua. Toisen käyttöpäivän Aamulla herätessäni oireet olivat vähäiset ja olin jo silloin ihmeissäni. Jatkoin käyttöä ja oireet hävisivät.
Jos olisin antibiootit hakenut, olisi maitohappobakteerikanta mennyt vaan entistä enemmän sekaisin!
Kannattaa kuitenkin muistaa säännöllisesti papa kokeet yms !:)
Kommentit (14)
Yksi imeskeltävä Lacto Seven -tabletti emättimeen nukkumaan mennessä ja that's it. Siistiä ja helppoa.
Olisko jotain halvempaa keinoa, jolla korjailla happo-emäs -tasapainoa? Kun pascoe siis.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:35"]Yksi imeskeltävä Lacto Seven -tabletti emättimeen nukkumaan mennessä ja that's it. Siistiä ja helppoa.
[/quote]
Oikeesti? o_O
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:35"]
Yksi imeskeltävä Lacto Seven -tabletti emättimeen nukkumaan mennessä ja that's it. Siistiä ja helppoa.
[/quote]Siis mitä...suuhun vai emättimeen???Herranjumala näitä ohjeita...
Mulla auttoi etikkaliuoksen ruiskuttelu emättimeen. Oli ekaa kertaa elämässäni jotain häikkää, haisi vähän oudolta. Löysin netistä tuon etikkavinkin ja auttoi parissa päivässä. :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:38"]
[/quote] Kahvit roiskahtelee näppiksille. No kato se emätin sen imeskelee...DDD
gynocapsit on suunniteltu laitettavaksi emättimeen, suosittelen. Todella puree alkavaan hiivaan ja myös bv:iin. ACOlla on myös kosteusgeeli alapäälle, joka toimii loistavasti gynocapsien kanssa.
Valkosipuli kapselit (suun kautta ) säännöllisesti auttaa myös.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:38"]
[/quote] Kahvit roiskahtelee näppiksille. No kato se emätin sen imeskelee...DDD
[/quote]
Voi hemmetti tukehduin kahviini koska REPS! Aamun paras!
Itse kärsin eilen ulkosynnyttimien lähellä olevan ihon kutinasta. Olin peseytynyt ja sen jälkeen
laitoin ihoon ruokaöljyä.
Puolen tunnin sisällä iho rauhoittui.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:36"]
Olisko jotain halvempaa keinoa, jolla korjailla happo-emäs -tasapainoa? Kun pascoe siis.
[/quote]
Säätele hengitystäsi :) Google respiratorinen asidoosi ja alkaloosi.
Eli siis elimistön happo-emästasapainoon ei pysty itse vaikuttamaan.
Imeskeltäväksi tarkoitetun maitohappobakteeritabletin voi ihan hyvin laittaa myös alapäähänsä, ellei siinä ole sokeria (osassa saattaa olla).
Mulla kanssa toimi etikkaliuos jo parissa päivässä. Noin 1/5 etikkaa ja 4/5 vettä
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:36"]
[/quote]
Säätele hengitystäsi :) Google respiratorinen asidoosi ja alkaloosi.
Eli siis elimistön happo-emästasapainoon ei pysty itse vaikuttamaan.
Imeskeltäväksi tarkoitetun maitohappobakteeritabletin voi ihan hyvin laittaa myös alapäähänsä, ellei siinä ole sokeria (osassa saattaa olla).
[/quote]
Ei ehkä veren happamuuteen pysty mutta yleisesti ph tasoon kyllä. Kokeile itse ja näe kun oireet loppuu .